داغ ترین ها :
نظرسنجی ها از محبوبیت زیاد گلکسی S22 اولترا خبر می دهد!

نظرسنجی ها از محبوبیت زیاد گلکسی S22 اولترا خبر می دهد!

همان طور که می‌دانید سری جدید پرچمداران سامسونگ یعنی سری S22 مدتی قبل معرفی شدند و مانند سال قبل سه گوشی با نام‌های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا را شامل می‌شوند.

گلکسی S22 اولترا بسیار شبیه به آخرین سری گوشی‌های نوت است اما نه می‌توانیم آن را یک نوت جدید بدانیم و نه یک گوشی جدید از سری S اما هر چه که هست قطعا یک ترکیب برنده است و ویژگی‌های مثبت هر دو سری را با هم ترکیب کرده است و چه چیزی جذاب‌تر از این برای کاربران؟

 

لیست جدیدترین قیمت امروز موبایل سامسونگ را در سایت تکنولایف دنبال کنید: گوشی سامسونگ

 

طبق نظرسنجی‌های انجام شده بین این سه گوشی تازه معرفی شده S22 اولترا با اختلاف زیاد طرفداران بیشتری دارد و کاربران بسیار مشتاق به خرید این کهشکانی هستند. البته S22 و S22 پلاس نیز با توجه به پیشرفت‌های موجود در زمینه دوربین‌ها طرفداران خاص خودشان را دارند اما فعلا نسخه اولترا نظر بیشتر کاربران را به سمت خود جلب کرده است.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که می‌تواند این سه گوشی جدید را در نظر کاربران جذاب‌تر از قبل جلوه دهد این است که سامسونگ اعلام کرده این گوشی‌ها به جای سه سال چهار سال آپدیت نرم افزاری دریافت خواهند کرد. این یعنی با خرید یکی از این گوشی‌های تا چهار سال می‌توانید از نرم افزار به روز استفاده کنید و از قابلیت‌های جدید بهره مند شوید.گلکسی S22 Ultra

این اقدام سامسونگ باعث شده تا از نظر بروزرسانی خود را بیش از پیش به اپل نزدیک کند و بتواند کم کم در این زمینه نیز با شرکت آمریکایی وارد رقابت شود. جالب است بدانید که بین دو گوشی گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس گوشی کوچک‌تر طرفداران بیشتری دارد؛ چرا که با اندازه کوچک و ارگونومی بسیار خوب خود توانسته نظر کاربرانی که طرفدار گوشی‌های کوچک هستند را بیش از پیش به خود جلب کند.

بسیاری از کاربران معتقد هستند که S22 پلاس حالا بی‌هویت‌تر از همیشه است و کاربران یا به سراغ نسخه اولترا و امکانات خوب آن می‌روند و یا گوشی کوچک‌تر را ترجیح می‌دهند و نسخه معمول را خریداری می‌کنند. در واقع شاید اگر سامسونگ برای S22 پلاس نمایشگر QHD در نظر می‌گرفت باعث جذابیت بیشتر این کهکشانی می‌شد.

 

 

این کهکشانی‌ها هنوز به صورت رسمی وارد بازار نشده‌اند و احتمالا بررسی‌های تخصصی بهتر می‌تواند مشخص کند که هر کدام تا چه حد ارزش خرید دارند اما به طور کلی اگر گلکسی S22 پلاس در زمینه باتری نیز بهتر از برادر کوچک‌ خود عمل نکند شاید فروش آن کمتر از انتظار شود و کاربران به سراغ S22 و S22 اولترا بروند.

اصلی‌ترین دلیل جذب شدن کاربران به S22 اولترا را می‌توان قلم S-Pen محبوب و کاربردی سامسونگ به حساب آورد که حالا بیشتر از هر زمان دیگر حس نزدیک‌تری به نوشتن روی کاغذ دارد و بسیار روان و با تأخیر بسیار کم عمل می‌کند.

نظر شما در مورد گوشی‌های جدید سامسونگ چیست؟ کدامیک از این سه کهکشانی را برای خرید ترجیح می‌دهید؟ در نهایت برای خرید یکی از این سه گوشی تصمیم خود را گرفته‌اید یا منتظر بررسی‌های تخصصی این گوشی‌ها هستید؟

حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d8%b8%d8%b1%d8%b3%d9%86%d8%ac%db%8c-%d9%87%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%ad%d8%a8%d9%88%d8%a8%db%8c%d8%aa-%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%af-s22-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%b1%d8%a7-%d8%ae%d8%a8%d8%b1/
ads
ads