داغ ترین ها :
چند ویژگی جالب در IOS 12 که تاکنون مسکوت مانده بود

چند ویژگی جالب در IOS 12 که تاکنون مسکوت مانده بود

وبلاگ تکنولایف در روز گذشته بعد از رونمایی اپل از سیستم عامل جدید خود به نام iOS 12، مقاله ای را در باب ویژگی های این سیستم عامل منتشر کرد. حال بعد از گذشت یک روز کاربران در فضای مجازی مشتاقانه از ویژگی هایی صحبت می کنند که کمپانی به آن ها اشاره نکرده بود.

از ویژگی های دیگر این سیستم عامل می توان به تنظیم ظاهر متناوب، بهبود تشخیص چهره و رمز عبور علاوه بر یادگیری مداوم چگونگی نگاه کاربر اشاره کرد. اما افرادی که در وبسایت 9to5mac حضور دارند، تایید کرده اند که سیستم عامل جدید اجازه تایید چهره دوم برای باز کردن قفل را در گوشی آیفون X می دهد.

حال برخی بر این باورند که ویژگی جدیدی برای آیپد ها در آینده طراحی خواهد شد که Touch ID را به نفع Face ID رد خواهد کرد. اما این امیدواری وجود دارد تا این ویژگی در آیفون X هم به کار گرفته شود. اما زمانی که از نسخه آزمایشی iOS 12 استفاده کنید شما اجازه حذف یک چهره از دو چهره ثبت شده را نخواهید داشت بلکه با ریست کردن، تمام داده ها در رابطه با چهره شما پاک خواهد شد.

از دیگر ویژگی هایی که کمپانی اپل به آن ها اشاره نکرده بود می توان به موارد زیر اشاره کرد:
در هنگام سوئیچ، برنامه به شما این اجازه را می دهد بدون نیاز به نگه داشتن برنامه ها آن ها را به پایین بکشید. اما در حال حاضر آپدیت خودکار برنامه ها در دسترس است. در بروز رسانی جدید، آیپد ها نیز حالت و ژست آیفون X را گرفته اند. در قسمت مدیریت پسورد API شما این اجازه را دارید که رمز عبور را با یک پسورد پر کنید. روشنایی پرتره بیشتر بوده و اطلاعاتی من باب استفاده بهتر از باتری در منوی آن موجود است. ویژگی دیگر وجود یک QR Reader جدید در قسمت کنترل سنتر است.

با وجود تمام ویژگی هایی که در این مقاله و مقاله قبلی گفته شده اپل تحول عظیمی را در سیستم عامل جدید خود به وجود اورده است تا رضایت کاربران خود بیش از پیش جلب کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%a8%d9%87-%da%86%d9%86%d8%af-%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c-%d8%ac%d8%a7%d9%84%d8%a8-%d8%af%d8%b1-ios-12-%da%a9%d9%87-%d8%aa%d8%a7%da%a9%d9%86%d9%88%d9%86-%d9%85/
ads
ads