داغ ترین ها :
نگرانی شرکای تجاری بابت قیمت بالای گوشی های سال ۲۰۱۸ اپل

نگرانی شرکای تجاری بابت قیمت بالای گوشی های سال ۲۰۱۸ اپل

چند روزی از معرفی گوشی های جدید آیفون توسط کمپانی اپل می گذرد. در حالی که پیش بینی می شد اپل قیمت محصولات را در این سری از معرفی پایین تر بیاورد، این اتفاق رخ نداده و اپل سیاست پیشین را در پیش گرفته است. اما از طرفی دیگر این موضوع باعث نگرانی شرکای تجاری اپل شده است.

آیفون ایکس اس

 

در حال حاضر مردم به دنبال خرید گوشی های جدید آیفون هستند اما موضوعی که آن ها را کمی مردد می کند، قیمت این محصولات است. همین موضوع شرکای تجاری اپل را نگران کرده است و این در حالی است که آن ها تحویل قطعات برای گوشی های جدید را به سرعت انجام می دهند و انتظار دارند تا سود حاصل نیز هر چه سریع تر در جیب آن ها باشد.

قیمت گوشی آیفون را در سایت تکنولایف ببنید.

این موضوع در حالی است که استقبال خوبی از پیش فروش گوشی های جدید صورت نگرفته و دیگر گوشی ای که توسط این کمپانی معرفی شده است یعنی iPhone Xr، در ماه اکتبر شروع به پیش فروش می کند. با این روند به نظر می آید که روند مالی این شرکت ها و به خصوص  خود کمپانی اپل در نیمه چهارم سال میلادی افت چشمگیری نسبت به گذشته داشته باشد.

آیفون 2018

موضوعی دیگری که به میان می آید آن است که با معرفی گوشی های جدید، قیمت گوشی های قدیمی تر افت می کند و در حال حاضر با توجه به بالا رفتن قیمت مدل های جدید، تقاضا برای مدل های iPhone 8 و 7 بیشتر شده است. البته هنوز اول راه بوده و ثبت پیش سفارش برای گوشی های آیفون ادامه دارد ولی به نظر نمی آید که پیش فروش ها رشد چشمگیری داشته باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%ac%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%a8%d8%aa-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4/
ads
ads