داغ ترین ها :
معرفی هدایای دیجیتال مناسب کادو روز پدر

معرفی هدایای دیجیتال مناسب کادو روز پدر

در آستانه‌ی روز مرد، همیشه شوخی‌هایی از قبیل خرید جوراب و وسایل ارزان‌قیمت و به‌دردنخور به‌عنوان هدیه روز پدر شکل می‌گیرد. اگر هنوز هم ایده‌ای برای هدیه روز مرد ندارید، ما می‌خواهیم به شما هدایای دیجیتالی در رنج قیمت‌های مختلف معرفی کنیم تا بتوانید به‌عنوان هدایای احتمالی در نظر داشته باشید. ادامه‌ی این مقاله از وبلاگ تکنولایف را از دست ندهید؛ چرا که قرار است با ایده‌های خوبی روبرو شوید.

گوشی موبایل به‌عنوان کادو روز مرد

همه‌مان از اهمیت تلفن همراه در زندگی امروز مطلع هستیم. اکثر پدرها، بهترین گوشی‌های موبایل را برای اعضای خانواده تهیه می‌کنند اما خودشان گوشی‌های دست دوم به دست می‌گیرند یا آن‌قدر گوشی‌شان قدیمی است که خیلی از نیازهایشان را پاسخ نمی‌دهد. در ادامه چند مدل تلفن همراه در قیمت‌های مختلف معرفی می‌کنیم تا با هر قدرت خریدی که هستید، بتوانید گزینه‌ای مناسب به‌عنوان هدیه روز پدر در دست داشته باشید.

 

انواع گوشی را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت گوشی

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14 ظرفیت 64 گیگابایت رم 4 گیگابایت

مشخصات و خرید گوشی سامسونگ Galaxy a14

یکی از خوش قیمت‌ترین و بهترین هدیه‌هایی که در روز پدر می‌توانید بخرید گوشی سامسونگ Galaxy A14 است. این محصول صفحه‌نمایشی 6.6 اینچی از نوع PLS LCD دارد و رزولوشن 1080 در 2408 را ارائه می‌کند. تراشه به کار رفته در دل گوشی سامسونگ Mediatek MT6769 Helio G80 است که آن را برای استفاده روزانه و ارسال پیام همراهی می‌کند. پنل پشتی این محصول نیز میزبان دوربین اصلی 50 مگاپیسکلی، سنسور 5 مگاپیکسلی و دوربین 2 مکاپیکسلی است. کیفیت تصاویر گرفته شده توسط این گوشی نسبتا مناسب است؛ اما برای عکاسی حرفه‌ای مناسب نیست. 

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A14

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH/A Not Active ظرفیت 128 گیگابایت رم 4 گیگابایت

مشخصات ایفون 13

در صورتی که قصد خرید گوشی هوشمندی گران قیمت و حرفه‌ای را برای روز پدر دارید ایفون 13 می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. این دستگاه نیازی به تعریف ندارد و گوشی قدرتمندی محسوب می‌شود. تراشه این دستگاه Apple A15 Bionic در نظر گرفته شده که از توان و قدرت بالایی نیز برخوردار شده است. این تراشه از پس اجرای تمامی برنامه‌ها و بازی‌های نسبتا با گرافیک بالا بر می‌آید. پنل پشتی آن نیز میزبان دوربین دوگانه است که متشکل شده از لنز اصلی 12 مگاپیکسلی و سنسور 12 مگاپیکسلی. صفحه‌نمایش ایفون 13 اندازه‌ای برابر با 6.1 اینچ دارد و نوع پنل استفاده شده برای آن از Super Retina XDR OLED است. این صفحه‌نمایش از کیفیت بالایی برخوردار شده و محتوای در حال پخش را با بهترین کیفیت ممکن نشان می‌دهد.

قیمت گوشی آیفون 13

شیائومی Redmi 9A

redmi 9A - بهترین هدیه روز مرد

گوشی های شیائومی به خوش قیمتی معروف هستند. البته، این به آن معنا نیست که به‌درد نمی‌خورند و مشکل دارند. گوشی‌ شیائومی Redmi 9A یکی از آن گوشی‌های اقتصادی و کاربردی است که برای افرادی که استفاده‌های ساده و روزمره از موبایل خود دارند و صرفا می‌خواهند بتوانند از پیام‌رسان‌ها و برنامه‌های سرگرم‌کننده گوشی استفاده کنند، انتخاب مناسبی است.

حافظه داخلی گوشی، ۳۲ گیگابایت و رم آن ۲ گیگابایت می‌باشد. سایز نمایشگر مانند اکثر گوشی‌های هوشمند ۶.۵ اینچ است و برای پدرها که نمایشگر بزرگ دارند گزینه خوبی محسوب می‌شود. دوربین گوشی، تنها ۱۳ مگاپیکسل است و در برابر دوربین‌های گوشی‌هایی با قیمت بالاتر که اکثرا ۵۰ مگاپیکسل هستند، چندان تعریفی ندارد. البته، با توجه به قیمت گشوی، نمی‌توان از آن خرده گرفت. رابط کاربری گوشی بسیار روان و راحت است و باتری آن نیز مانند دیگر گوشی‌های شیايومی، فوق‌العاده قوی و ماندگار است که ضعف دوربین را می‌پوشاند. اگر پدر شما چندان اهل عکس گرفتن با گوشی نیست و موبایلی کار راه انداز می‌خواهد، این گوشی را در لیست هدایای منتخب خود برای روز پدر در نظر داشته باشید.

 

قیمت گوشی Redmi 9A

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین هدایای دیجیتالی

سامسونگ Galaxy A33

گوشی گلکسی A33 بهترین گوشی برای روز پدر

گوشی‌های سری A سامسونگ جز پرطرفدارترین موبایل‌های این برند هستند که همه‌شان موفق شده‌اند کاربر را راضی کنند. در موبایل A33 از اندروید ۱۲ استفاده شده و چنانچه موقع خرید شما اندروید آپدیت داده باشد، ورژن موبایل شما هم ارتقا پیدا خواهد کرد. حافظه داخلی این گوشی، ۱۲۸ گیگابایت و رم آن ۶ است. البته، حافظه آن قابلیت افزایش هم دارد. ابعاد گوشی، ۱۵۹.۷×۷۴×۸.۱ میلی‌متر است و کلا ۱۸۶ گرم دارد. روی گوشی از گوریلا گلس ۵ استفاده شده که مقاومت آن در برابر خط و خش و ضربه را افزایش دهد. ابعاد نمایشگر، ۶.۴ اینچ است و برای طرفداران نمایشگرهای بزرگ، گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. دوربین پشت گوشی، ۴۸ مگاپیکسل است و دوربین جلو هم با کیفیت ۱۳ مگاپیکسل عکس‌های خوبی ثبت می‌کند.

به‌طور کلی، گوشی A33 یکی از گزینه‌هاییست که ظریف و خوش‌دست است، تنوع رنگی خوبی دارد و با عملکرد روان خود، کاربر را راضی می‌کند.

 

قیمت Galaxy A33

 

نوکیا 105

بهترین گوشی های غیرلمسی

هنوز هم هستند پدرهایی که هیچ ارتباطی با گوشی‌های هوشمند برقرار نمی‌کنند و تنها استفاده‌شان از تلفن، تماس گرفتن و تماس جواب دادن است. شاید هم پدرتان برای امنیت بیشتر، ترجیح می‌دهد گوشی هوشمند خود را از خانه بیرون نبرد و یک تلفن ساده به‌همراه داشته باشد. در این صورت، گوشی های ساده و غیرلمسی نوکیا مانند نوکیا ۱۰۵ انتخاب خوبی‌ست.

این گوشی، ۴ مگابایت رم و ۴ مگابایت هم حافظه داخلی دارد. گوشی فاقد دوربین است، اما چراغ قوه و منوی فارسی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های مناسب آن برای کاربران سالمند است. و البته، نمایشگر آن ۱.۷۷ اینچ می‌باشد.

باتری لیتیوم یونی این گوشی ۸۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و به‌خوبی شارژ را نگه می‌دارد و کاربر مجبور به شارژ مدام آن نیست. اگر فکر می‌کنید پدر یا پدربزرگ شما هم به موبایلی ساده نیاز دارد و حوصله‌ی سروکله زدن با یک موبایل هوشمند نیست، این گوشی خوش‌قیمت می‌تواند بهترین هدیه روز پدر باشد.

 

قیمت گوشی نوکیا 105

 

هدیه روز مرد: شارژر و پاور بانک

اگر گوشی مرد خانواده همیشه خاموش است چون گوشی‌اش شارژ ندارد و نمی‌توانید پیدایش کنید، بد نیست به‌ فکر تهیه‌ی یک شارژر همراه برای او باشید. شارژرهای فندکی برای کسانی‌که همیشه پشت فرمان و داخل جاده هستند و پاوربانک‌ها هدایایی بسیار خوب و محبوب برای روز مرد هستند که بررسی‌شان خواهیم کرد.

 

انواع شارژر فندکی را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت شارژر فندکی

پاوربانک انکر مدل A1287 Essential PD با ظرفیت 20000 میلی آمپر

پاور بانک انکر

یکی دیگر از لوازم‌های جانبی که می‌توانید به عنوان هدیه روز پدر آن را خریداری کنید پاور بانک است. پاور بانک‌ها بهترین گزینه برای افرادی هستند که مدت زمان زیادی خارج از منزل سپری می‌کنند یا شغل آن‌ها به گونه‌ای است که دسترسی به پریز برق ندارند. پاور بانک انکر مدل A1287 Essential PD یکی از بهترین پاور بانک‌ها برای هدیه محسوب می‌شود. ظرفیت در نظر گرفته شده برای این محصول 20000 میلی‌آمپر ساعت است و توانایی شارژ دوبار اکثر گوشی‌های هوشمند را دارد. تعداد پورت خروجی این محصول یک عدد USB Type-C و یک عدد USB Type-A در نظر گرفته شده و در مقابل یک عدد پورت ورودی USB Type-C برای آن در نظر گرفته شده است. بهره‌مندی از تکنولوژی PD با قدرت 20 وات و قابلیت Multi Protect از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

قیمت پاوربانک انکر مدل 1247

پاورولوجی PCCSR005

بهترین هدیه روز پدر ایده هایی برای هدیه روز پدر

جای یک شارژر فندکی مدل پاورولوجی، در ماشین باباهایی که بیشتر وقتشان را در ماشین می‌گذرانند خالی‌ست. این شارژر در جا فندکی ماشین ثابت می‌شود و یک درگاه تایپ C و یک درگاه USB-A دارد. این وسیله با حداکثر توان خوجی ۲۰ وات در پورت‌های تایپ c و ۱۸ وات در پورت‌های USB-A عمل می‌کند و اکثر دستگاه‌ها را در عرض حدودا نیم ساعت، تا حد خوبی شارژ می‌کند.

 

قیمت شارژر فندکی پاورولوجی PCCSR005

 

 

خرید انواع پاوربانک از تکنولایف: پاور بانک

 

هدیه برای روز پدر: هدفون و هندزفری

مورد دیگری که به‌عنوان کادوی روز مرد خوب است در نظر داشته باشید، هدفون و هندزفری است که جز وسایل پرکاربرد در نظر گرفته می‌شود. به‌خصوص برای آقایانی که عادت دارند ویدیوها و برنامه‌های گوشی‌شان را با صدای بلند تماشا کنند و دیگران را ذله می‌کنند! در ادامه چند مدل هندزفری معرفی می‌کنیم که خوب است در لیست هدیه روز پدر قرارشان دهید.

 

انواع هدفون را می توانید از تکنولایف بخرید: هندزفری بلوتوثی

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

هندزفری گلکسی بادز 2

هندزفری Buds 2 سامسونگ محصولی بی نظیر برای گوش دادن به موسیقی و هدیه دادن به مهمترین فرد زندگیتان است. کیس این محصول ابعادی برابر با 27.8 در 50.0 در 50.2 میلی‌متر و بادزهای آن نیز ابعادی برابر با 20.9 در 17.0 در 21.1 میلی‌متر دارند. از نظر ابعاد با محصولی جمع جور رو به رو هستیم که به راحتی داخل گوش هر فردی قرار می‌گیرد. این محصول با گوشی‌های مبتنی بر اندروید 7 به بالا سازگاری دارد؛ همچنین به گوشی‌های مبتنی بر iOS وصل می‌شود اما ممکن است برخی قابلیت‌های آن روی آیفون فعال نباشد. با داشتن IPX2 نیز از خیس شدن آن نگرانی نخواهید داشت و می‌تواند در رطوبت جزئی در برابر آب مقاومت داشته باشد. تعداد 6 میکروفون، حذف صدای مزاحم پس‌ زمینه خارجی تا 98% با پشتوانه تأییدیه UL، کنترل لمسی و ضربه زدن به ایرباد برای اتصال و قطع تماس و تغییر محتوای در حال پخش و درایور 11 میلی‌متری از دیگر قابلیت‌های این محصول هستند.

قیمت هندزفری بی سیم سامسونگ Galaxy Buds2

هایلو Haylou T15

haylou t15 - کادو مناسب روز مرد

ایربادهای بی‌سیم هایلو با انواع گوشی‌های هوشمند سازگارند و بدون هیچ محدودیتی می‌توانید از آن استفاده کنید. وزن هر کدام از آن‌ها، زیر ۴ گرم است و گوش را اذیت نمی‌کند. اگر این هندزفری را به‌عنوان هدیه روز مرد برای همسر گیمر خود می‌خواهید، خوب است بدانید که مود مخصوص بازی هم دارد و بر بهتر بودن کیفیت صدای گیم تاثیر خیلی خوبی می‌گذارد. باتری هندزفری، فوق‌العاده قوی و ماندگار است و در عوض ۳ ساعت شارژ، تا ۶۵ ساعت به شما کار می‌دهد. البته، باید بدانید که برای شارژ نمی‌توانید از پورت تایپ C استفاده کنید و باید Micro USB تهیه کنید. در کنار تمام این ویژگی‌ها، قیمت این مدل هندزفری نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشد.

 

قیمت هندزفری t15

 

کیو سی وای T13

QCY t13

مورد دیگر در لیست هدایای متناسب برای روز مرد، هندزفری‌های بی‌سیم QCY با قطر اسپیگر ۷.۲ میلی متری هستند.

این هندزفری‌ها با انواع گوشی‌های اندرویدی و ios سازگارند و در برابر، آب و گردوغبار مقاومت دارند. حالت اسپیکرها به‌گونه‌ایست که در گوش به‌خوبی قلاب می‌شود و به شما امکان فعالیت‌های مختلف از جمله ورزش کردن را هم می‌دهد. اگر دنبال هندزفری خوش‌قیمت با قابلیت‌های کافی و باکیفیت هستید، این مدل را به شما توصیه می‌کنیم.

 

قیمت هندزفری t13

 

بهترین هدیه روز مرد: ساعت و بند هوشمند

ساعت‌های هوشمند دارند آرام آرام جای ساعت‌های کلاسیک را می‌گیرند. علت این اتفاق هم قابلیت‌های جذاب و متنوعی‌ست که این ساعت‌ها در کنار ظواهر پرتنوع خود دارند. از نظر قیمت نیز، آن‌قدر گوناگونی قیمتی وجود دارد که با هر بودجه‌ای، می‌توانید ساعت هوشمندی متناسب و باکیفیت پیدا کنید.

 

انواع بند و ساعت هوشمند را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت ساعت هوشمند

ساعت هوشمند میبرو لایت 2 Mibro Lite

ساعت هوشمند 2 mibro lite

ساعت میبرو لایت 2 یکی بهترین کادوهای خوش قیمتی است که در مقاله کادو روز پدر با قیمتی مناسب می‌توانید آن را تهیه کنید. این ساعت هوشمند با توجه به قیمت و ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد از قیمت مناسبی نیز برخوردار شده و همین موضوع باعث شده تا توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. این ساعت با گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری کامل دارد و به راحتی به هر دو سیستم عامل وصل می‌شود. سنسورهای سنجش ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)، شتاب‌ سنج از سنسورهای این محصول هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید موارد دیگری مانند پایش سطح استرس، کنترل سلامت و بهداشت زنان را داشته باشید.

قیمت میبرو لایت 2

میبرو A1

ایده های هدیه روز پدر

میبرو A1 یکی از مواردی است که به‌عنوان هدیه روز پدر با قیمت مناسب باید در نظرش داشته باشید. ساعت میبرو، با ios ۱۰.۰ به بالا و اندروید ۵.۰ به بالا سازگار می‌باشد. نمایشگر آن گرد است و اندازه‌ی آن ۱.۲۸ است که فضای خوبی برای نمایش دادن ساعت و دیگر اعلانات فراهم می‌کند. وزن این ساعت تنها ۴۲ گرم است و اگر عادت دارید که همیشه ساعت روی دستتان باشد، گزینه‌ای سبک و جذاب محسوب می‌شود. بندهای ساعت سیلیکونی و بادوام هستند که تا ۲ سال هم ماندگاری دارند.

با این‌که این ساعت قیمت بالایی ندارد، اما قابلیت‌های متناسبی به آن افزوده شده که از آن‌ها می‌توان به ۲۰ مود ورزشی، پیگیری وضعیت خواب، ضربان قلب، وضعیت اکسیژن خون، کنترل موزیک و دیدن نوتیفیکیشن‌های تلفن همراه اشاره کرد. همچنین، باتری ساعت ۲۷۰ میلی آمپر ظرفیت دارد و در صورت شارژ کامل بین ۱۰ الی ۴۵ روز کار می‌دهد.

 

قیمت میبرو A1

 

سامسونگ Galaxy watch5 pro

galaxy watch 5 pro - تهیه از تکنولایف

مورد دیگر در لیست ساعت‌های مردانه و پرطرفدار برای کادو روز پدر و مرد که نیاز به بودجه بیشتری هم دارد، گلکسی واچ ۵ پرو است.

قطر این ساعت به‌علت بزرگترین بودن باتری‌اش، اختلاف ضخامت قابل توجهی با مدل‌های پیشینش دارد و می‌توان آن را یک ساعت مردانه در نظر گرفت اما وزنش زیاد نشده و از نظرهای کلی، با گلکسی واچ پیشین اختلاف خاصی ندارد.

این ساعت فقط مناسب کاربران گوشی‌های اندرویدی است و با اندروید ۶.۰ به بالا سازگار می‌شود. همچنین، در برابر آب و گردوخاک و همینطور ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. این ساعت هوشمند ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱.۵ گیگابایت رم دارد که برای کارکرد خوب ساعت کافی‌ست.

گلکسی واچ ۵ پرو قابلیت‌هایی نظیر دریافت تماس‌ها، پیام‌ها و اعلانات تلفن همراه، سنجش وضعیت اکسیژن، ضربان خون، تعداد گام‌های طی شده، کالری دریافتی، وضعیت خواب، مودهای ورزشی و همینطور تقویم و تایمر است.

 

قیمت گلکسی واچ 5 پرو

 

شیائومی Mi band 7

ایده هایی برای هدیه روز مرد

علاوه بر اسمارت واچ‌ها، اسمارت بندها هم به‌عنوان کادوی روز مرد می‌توانند هدایای جذابی باشند که هم نقش ساعت را ایفا می‌کنند، هم عموما قیمت کمتری دارند.

اسمارت بند جذاب شیائومی ۷، با انواع سیستم‌ عامل‌ها همخوانی دارد و هم برای حین ورزش کردن و هم یک کاربری ساده و روزمره، قابل استفاده است. نمایش AMOLED بیضی شکل آن رزولوشنی به اندازه ۴۹۰×۱۹۲ پیکسل است و اندازه‌ی آن ۱.۶۲ اینچ می‌باشد. بیش از ۱۳۰ مود ورزشی در این اسمارت واچ پشتیبانی می‌شود. علاوه بر آن، قابلیت‌هایی چون بررسی سطح اکسیژن، وضع استرس، وضع خواب، وضع اکسیژن خون و کنترل موسیقی، تعدادی از قابلیت‌های این بند هوشمند هستند.

 

قیمت می بند 7

 

ایده هایی برای هدیه روز پدر: تبلت

خیلی از پدر و مادرها داشتن یک تبلت با نمایشگر بزرگ را به موبایل هوشمند ترجیح می‌دهند. خوشبختانه در بازار تبلت‌هایی با قیمت‌های مختلف وجود دارد که افراد با بودجه‌های مختلف بتوانند در صورت نیاز تبلت تهیه کنند. در ادامه چند تبلت بررسی می‌کنیم که خوب است به‌عنوان هدیه روز مرد در نظرشان داشته باشید.

 

انواع تبلت را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت تبلت

لنوو Tab M7 7305X

تبلت لنوو در لیست هدایای روز مرد

تبلت خوش‌قیمت لنوو Tab M7 7305X یک تبلت اندرویدی ۷.۰ اینچی است که برای یک کاربری ساده و غیرحرفه‌ای گزینه فوق‌العاده‌ای است. حافظه داخلی این تبلت ۳۲ گیگابایت با قابلیت افزایش به کمک کارت حافظه، و رم آن ۲ می‌باشد. دوربین تبلت تعریف چندانی ندارد و بهتر است برای عکاسی یا فیلم‌برداری روی آن چندان حساب نشود. اما وزن کم آن و قیمت مناسبش، آن را تبدیل به یک هدیه‌ی مناسب برای پدرهایی می‌کند که دوست دارند در نمایشگر بزرگ تبلت خود فیلم ببینند.

 

قیمت تبلت Tab M7

سامسونگ Galaxy tab A8

galaxy tab A8. لیست بهترین هدیه روز مرد

تبلت پیشنهادی دیگر با بودجه‌ی بالاتر، گلکسی تب A8 سامسونگ است. این تبلت نمایشگر ۱۰.۵ اینچی دارد و مجهز به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم است. دوربین این تبلت ۸ مگاپیکسل است و با این‌که باز هم در مقابل دوربین‌های موبایل حرفی برای گفتن ندارد، اما نسبت به خیلی از تبلت‌های هم‌رده بهتر است. سیستم عامل به‌کار رفته در این تبلت اندروید ۱۱ می‌باشد اما اگر موقع خریدتان اندروید آپدیت داده باشد، خودبه‌خود ارتقا پیدا خواهد کرد. از آن‌جا که باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت تبلت از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، در زمانی کوتاه کامل شارژ می‌شود و با خیال راحت می‌توان چند ساعت با آن برنامه تماشا کرد. وزن تبلت نیز، تنها نیم کیلو است و اگر کاربر مجبور شود آن را همراه خود حمل کند یا مدتی در دست بگیرد، اذیت نخواهد شد.

 

قیمت Galaxy tab A8

 

کادو روز مرد: لپ تاپ

لپ‌تاپ‌ها برای کار، درس خواندن، تماشای فیلم، بازی و طراحی لازم‌اند. اگر پدر یا همسرتان از لپ‌تاپ برای کارهای حرفه‌ای خود یا یک کاربری ساده و وب‌گردی و فیلم دیدن استفاده می‌کند، یک لپ‌تاپ می‌تواند هدیه‌ی مناسبی برای روز مرد باشد.

 

انواع برندهای مختلف لپ تاپ در تکنولایف: قیمت لپ تاپ

لنوو IdeaPad 3 14IGL05

لپ تاپ لنوو idea pad 3

لپ تاپ ۱۴ اینچی آیدیاپد ۳ لپ‌تاپی مناسب برای کاربری ساده و روزمره و استفاده‌ی دانشجویان است. حافظه داخلی این لپ‌تاپ ظریف و زیبا ۱ ترابایت و رم آن ۴ گیگابایت می‌باشد. وزن لپ‌تاپ ۱.۵ کیلوگرم است و در صورت نیاز به حمل آن، اذیت‌کننده نخواهد بود. لپ‌تاپ مجهز به پردازنده‌ی گرافیکی UHD Graphics 605 است اما روی آن برای بازی‌های کامپیوتری و کارهای حرفه‌ای نمی‌توانید حساب کنید. باتری دو سلولی لپ‌تاپ، ۳۵ وات ساعت ظرفیت دارد و در صورت شارژ کامل ۲ الی ۴ ساعت دوام دارد.

 

قیمت لپ تاپ IdeaPad 3

 

ام اس آی Alpha 15 B5EEK-066XML

هدیه روز مرد هدیه برای روز پدر

اگر همسرتان گیمر یا دیزاینر است و دوست دارید برای هدیه روز مرد غافلگیرش کنید، یک لپ‌تاپ حرفه‌ای و گیمینگ جذاب حسابی خوشحالش خواهد کرد.

لپ‌تاپ Alpha 15 یکی از بهترین لپ‌تاپ های گیم است که مجهز به نمایشگر ۱۵.۶ اینچ است که ۵۱۲ گیابایت حافظه داخلی، ۱۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه پردازنده گرافیکی دارد.

وزن لپ‌تاپ ۲.۳۵ کیلوگرم است و جابجایی آن به‌طور مداوم می‌تواند اذیت‌کننده باشد. البته، این مدل لپ‌تاپ‌ها معمولا آن‌قدر جابجا نمی‌شوند و در یک جا ثابتند برای همین نیاز نیست نگران وزن آن باشید. باتری لپ‌تاپ، از نوع لیتیوم پلیمری ۴ سلولی با ظرفیت ۵۳.۵ وات ساعت است و در حالی که شارژ کامل داشته باشد، با اتکا به باتری می‌توانید تا دو ساعت با آن بازی کنید. (برای کاربری‌های دیگر با این لپ‌تاپ، قطعا ماندگاری باتری بیشتر خواهد بود). از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ، می‌توان به وجود یک سیستم خنک‌کننده اشاره کرد که در صورت استفاده‌ی طولانی‌مدت و یکسره، از داغ شدن بیش از حد سیستم جلوگیری می‌کند.

 

قیمت لپ تاپ Alpha 15

 

تجهیزات گیمینگ

اگر برای هدیه روز مرد به یک آقای گیمر نمی‌دانید چه هدیه‌ای بگیرید، چرا به لوازم جانبی و اصلی گیمینگ فکر نمی‌کنید؟ این آقایان از هدیه گرفتن لوازمی مثل دسته بازی گیمینگ، کیبورد گیمینگ و ماوس گیمینگ قطعا لذت خواهند برد!

در ادامه شما را با برخی از محصولات چنین دسته‌ای آشنا می‌کنیم.

دسته PS5 مدل Dual sense

خرید دسته پلی استیشن ۵ از تکنولایف

اگر آقای گیمر خانه شما نیاز به دسته اضافی برای بازی‌های پلی استشن ۵ خود دارد، خرید یک دسته دیگر خوشحال کننده خواهد بود. این دسته‌ها در چند رنگ تولید می‌شوند که از نظر کارآیی تفاوتی با دسته اصلی ندارند. اما تنوع جذابی را ایجاد می‌کنند.

این دسته قابلیت اتصال به هدفون را دارد، از امکانات سخت افزاری تریگرهای تطبیق پذیر و هپتیک فیدبک نیز بهره می‌برد. شما می‌توانید این دسته را در رنگ‌های مختلف در تکنولایف خریداری کنید.

قیمت دسته بازی PS5

کیبورد گیمینگ رد دراگون Castor K631 Pro RGB GW

کیبورد گیمینگ رد دراگون

گیمرها نیاز به کیبوردهایی سریعتر و نرم‌تر دارند که بازی را راحت‌تر انجام دهند. این کیبورد از برند رد دراگن، آنقدر جذاب است و بازی و تایپ با آن راحت است که انتخاب اول اکثر گیمرهاست. این محصول، هم با سیم و هم بی‌سیم کار می‌کند و دارای ۶۸ کلید است. ضربه پذیری کلیدها ۵۰ میلیون بار است و نورپردازی RGB آن را بسیار زیبا کرده است.

قیمت کیبورد Castor K631 Pro RGB GW

موس گیمینگ کینگ استار KM380G

موس گیمینگ

موس گیمینگ نیز دیگر وسیله‌ای است که همسر یا برادر گیمر شما به آن احتیاج دارد. این موس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست اگر تصمیم گرفته‌اید برای کادو روز مرد، یک موس گیمینگ خریداری کنید.

این موس با سیم کار می‌کند و دارای ۶ کلید است که تا سه میلیون کلیک ضربه پذیر هستند. این موس بسیار ارگونومیک است و لذت بازی را دو چندان می‌کند. همچنین، می‌توانید با هر دو دست با موس کار کنید. این موس با تمامی سیستم عامل‌ها سازگار است و ۱۳ طیف رنگی RGB دارد که آن را بسیار چشم‌نواز می‌کند.

قیمت موس گیمینگ KM380G

ماشین اصلاح و ریش تراش

آقایان با هدایایی مثل ریش تراش و موزر هم برای روز مرد بسیار خوشحال خواهند شد. اگر همسر، پدر، یا برادر شما صورت و موهای خود را در خانه اصلاح می‌کند، پس یک ماشین اصلاح هدیه مناسبی برای او خواهد بود.

رمینگتون HC5053

واسه روز پدر چی بگیریم

ماشین اصلاح سر و صورت رمینگتون HC5053 انتخاب خوبی برای آقایان خواهد بود. این دستگاه دارای ۱۱ شانه است که اندازه‌های مختلفی دارند و اجازه می‌دهد که اصلاح در اندازه‌های مختلف انجام شود. این دستگاه طراحی بسیار ارگونومیکی دارد و نگه داشتن آن داخل دست بسیار راحت خواهد بود. لرزش خیلی کم آن نیز از اذیت کردن دست جلوگیری می‌کند. این دستگاه دارای اقلام همراه متنوعی است که از آن‌ها به برس تمیزکننده، قیچی و همینطور شانه آرایشگری می‌توانیم اشاره کنیم.

قیمت ماشین اصلاح رمینگتون HC5053

سورکر RFC-517

ماشین اصلاح سورکر برای روز مرد بخریم

این ماشین اصلاح یک گزینه تمام و کمال است و برای آقایانی که آرایشگر هستند نیز انتخابی مناسب خواهد بود.

این دستگاه دارای ۴ شانه اصلاح است، ۵ سری قابل تعویض دارد که از آن‌ها به موزن گوش و بینی هم می‌توانیم اشاره کنیم، و همینطور تریمرهای مختلف. این شیور هم با باتری و هم برق مستقیم کار می‌کند و در صورت شارژ کامل تا ۳۵ دقیقه مداوم کار خواهد کرد. تکنولوژی اصلاح آن نیز برش مستقیم است و آقایان به‌خوبی می‌توانند به کمک این دستگاه موهای سر و صورت را اصلاح کنند.

قیمت ماشین اصلاح سورکر RFC-517

جمع بندی

حال که لیست بهترین هدیه روز پدر به پایان رسید، قطعا ایده‌ها و گزینه‌های زیادی برای انتخاب و هدیه دادن به پدر، همسر و مردان خانواده دارید. موارد معرفی شده، به‌گونه‌ای هستند که با هر میزان بودجه‌ای توانایی خرید هدیه‌ای مناسب و ماندگار را داشته باشید. اگر امسال قصد دادن هدیه‌ای متفاوت دارید، امیدواریم که این لیست تکنولایف کارتان را راه بیندازد.

سوالات متداول

بهترین هدیه روز پدر چیست؟

برای انتخاب هدیه‌ی مناسب برای مرد خانواده‌، خوب است سلیقه‌ی فرد و وسایلی که نیاز دارد را در نظر بگیرید. دو مورد از بهترین هدایای مرد در لیست هدایای دیجیتال، تلفن همراه، هدفون و تبلت است که در رنج قیمت‌های مختلف وجود دارند.

گوشی مناسب تا رنج ۵ میلیون برای کادوی روز مرد کدام است؟

گوشی‌های هوشمند Redmi 9A و Galaxy core A03S دو مورد از گوشی‌های زیر ۵ میلیون تومان هستند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d8%af%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d9%be%d8%af%d8%b1/
ads