داغ ترین ها :
هدست PlayStation VR2 احتمالا سال آینده راهی بازار می‌شود

هدست PlayStation VR2 احتمالا سال آینده راهی بازار می‌شود

سونی نسل اول PlayStation VR را در سال ۲۰۱۶ راهی بازار کرد و این محصول هم اکنون قدیمی به نظر می‌رسد. سونی چند ماه پیش PlayStation VR2 را معرفی کرد که ظاهر جذابی دارد و با پیشرفت‌های زیادی در مقایسه با مدل قبلی راهی بازار می‌شود. سونی در زمان معرفی هدست PlayStation VR2 هیچ وقت به تاریخ عرضه آن اشاره نکرد، با این حال پیش بینی شده بود که این محصول در سال ۲۰۲۲ راهی بازار شود. حالا شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 در سال ۲۰۲۳ راهی بازار خواهد شد.

 

برای خرید پلی استیشن و لوازم جانبی کنسول های بازی از فروشگاه تکنولایف دیدن کنید.

 

با توجه به گفته شرکت Display Supply Chain Consultants هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 در سال ۲۰۲۳ راهی بازار می‌شود. دلیل تاخیر در عرضه این هدست واقعیت مجازی مشخص نیست. البته که نمی‌توانیم این اتفاق را تاخیر نام ببریم. شاید واقعا از قبل هم برنامه ریزی شده بود که هدست PlayStation VR2 در سال ۲۰۲۳ راهی بازار شود. به این حال می‌توانیم بگوییم که هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 فصل تعطیلات میلادی را از دست می‌دهد.

هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 با کنسول پلی استیشن ۵ سازگاری خواهد داشت و با یک کابل USB C به کنسول متصل می‌شود. این هدست واقعیت مجازی می‌تواند وضوح تصویر 4K HDR با نرخ نوسازی ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز پخش کند. سخت افزار این هدست در مقایسه با مدل قبلی بهبود پیدا کرده است. زاویه دید این محصول به ۱۱۰ درجه می‌رسد. زاویه دید هدست واقعیت مجازی قبلی سونی ۱۰۰ درجه بود. صفحه نمایش این هدست واقعیت مجازی OLED خواهد بود و وضوح تصویر ۲۰۰۰ در ۲۰۴۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. در واقع هر پنل این هدست از وضوح تصویر ۱۹۲ در ۱۰۸۰ پیکسل برخوردارند. دو دوربین مادون قرمز هم روی این هدست قرار گرفته‌اند که حرکت چشم کاربران را دنبال می‌کنند.

سازمان Display Supply Chain Consultants با اعلام تاخیر در عرضه هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 به این موضوع اشاره کرد که ۱۵ میلیون پنل OLED برای این محصول تولید خواهد کرد. به شکل دقیق نمی‌توان گفت که چه تعدادی از این هدست راهی بازار می‌شوند، ممکن است یک هدست از یک پنل و یک هدست از دو پنل استفاده کند.

 

مقایسه پلی استیشن 5 با کامپیوتر گیمینگ:
ps5 یا pc

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d8%af%d8%b3%d8%aa-playstation-vr2-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84%d8%a7-%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87/
ads
ads