داغ ترین ها :
هدفون بی‌سیم Bullets Wireless Z2 وان پلاس در تاریخ ۱۱ فروردین ماه معرفی می‌شود

هدفون بی‌سیم Bullets Wireless Z2 وان پلاس در تاریخ ۱۱ فروردین ماه معرفی می‌شود

شرکت وان پلاس امروز اعلام کرد که در تاریخ ۱۱ فروردین ماه رویدادی برای معرفی محصولات جدید خود برگزار می‌کند. به نظر می‌رسد که در این رویداد با هدفون بی سیم Bullets Wireless Z2 آشنا خواهیم شد. البته شایعه شده که شرکت وان پلاس تا شهریور ماه امسال قصد دارد شش محصول جدید معرفی کند.

 

لیست قیمت انواع هدفون و هندزفری را در سایت تکنولایف ببنید: قیمت هندزفری

 

در حالی که انتظار می‌رود در تاریخ ۱۱ فروردین ماه با گوشی جدید وان پلاس هم رو به رو شویم، شاهد رونمایی از Bullets Wireless Z2 خواهیم بود. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که Bullets Wireless Z در سال ۲۰۲۰ معرفی و راهی بازار شده بود. البته که چند روز پیش شایعات رونمایی از هدفون بی‌سیم Bullets Wireless Z2 منتشر شده بود و انتظار داشتیم که به زودی چنین محصولی معرفی شود.

شایعات در مورد هدفون بی‌سیم Bullets Wireless Z2

گزارش‌های جدید می‌گویند که این هدفون وان پلاس قیمت بسیار کمی دارد. البته با توجه به تصویر منتشر شده از این محصول باید بگوییم که با یک هدفون بی‌سیم واقعی سر و کار نداریم، چرا که این محصول از جمله هدفون‌هایی است که روی گردن قرار می‌گیرد و هدفون‌ها با سیم به هم متصل شده‌اند. تصویر منتشر شده از Bullets Wireless Z2 به این موضوع اشاره می‌کند که این محصول در رنگ مشکی و آبی راهی بازار می‌شود. همچنین روی آن دکمه‌های برای تنظیم صدا و تغییر موسیقی دیده می‌شود. در تصویر منتشر شده مشخص شده که هدفون‌ها آهنربایی هستند و به یکدیگر متصل خواهند داشت. هنوز درباره مشخصات سخت افزاری این هدفون بی‌سیم چیزی نمی‌دانیم.

خوشبختانه به زودی با این محصول آشنا می شویم و مشخصات سخت افزاری آن هم منتشر خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد که وان پلاس در طول روز‌های آینده کمی از اطلاعات مربوط به این هدفون را منتشر می‌کند. این اطلاعات از امروز در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد. احتمالا دو روز دیگر هم درباره ویژگی شارژ سریع این محصول اطلاعاتی منتشر می‌شود. دو روز قبل از رونمایی رسمی هم با ویژگی ضد آب این محصول آشنا خواهیم شد.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات وان پلاس:
مشخصات کامل گوشی وان پلاس 10R فاش شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d8%af%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%a8%db%8c%d8%b3%db%8c%d9%85-bullets-wireless-z2/
ads
ads