داغ ترین ها :
هدفون بی‌سیم Beats Studio3 ACW معرفی شد

هدفون بی‌سیم Beats Studio3 ACW معرفی شد

شرکت اپل امروز مدل جدیدی از هدفون بی‌سیم Beats Studio3 را معرفی کرد با طراحی جدید معرفی کرد. این هدفون جدید محصول همکاری شرکت بیتس و شرکت طراحی لباس A-Cold-Wall یا ACW است. هدفون Beats Studio3 ACW از نظر ظاهر به مدل‌های دیگر هدفون‌های بی‌سیم بیتس شباهت دارد، اما المان‌هایی از برند ACW هم در آن دیده می‌شود. برای خرید انواع هدفون بی سیم می توانید به سایت فروشگاه تکنولایف مراجعه کنید.

هدفون بی‌سیم Beats Studio3 ACW با باتری عالی

براساس اطلاعات منتشر شده هدفون Beats Studio3 ACW هم قیمت با هدفون Beats Studio3 راهی بازار می‌شود. این هدفون با قیمت ۳۴۹ دلار راهی بازار می‌شود. از ویژگی‌های جالب این هدفون می‌توان به متصل شدن به چند دستگاه مختلف به صورت همزمان اشاره کنیم. اپل در سایت خودش اعلام کرده که هدفون Beats Studion3 ACW به‌زودی برای فروش در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 هدفون Beats Studio3 ACW

هدفون بی‌سیم Beats Studio3 ACW

هدفون بی‌سیم Beats Studio3 ACW یک محصول روی گوشی به حساب می‌آید که توسط ACW طراحی شده است. این هدفون از هدفون W1 شرکت اپل هم استفاده می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده باتری این هدفون در زمانی که ANC غیرفعال باشد تا ۴۴ ساعت دوام می‌آورد.

کیف هدفون Beats Studio3 ACW

کیس هدفون Beats Studio3 ACW

شرکت اپل قبلا اعلام کرده بود که کاربران با خرید یکسری از مدل‌‌های هدفون بیتس می‌توانند شش ماه اشتراک اپل موزیک دریافت کنند. هنوز مشخص نشده که با خرید هدفون Beats Studio3 ACW آیا این شش ماه اشتراک به کاربران هدیه داده می‌شود یا خیر.

 

بهترین هدفون های بی سیم 2021 را در مقاله ای بررسی کرده ایم: بهترین هدفون بی سیم

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d8%af%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%a8%db%8c%e2%80%8c%d8%b3%db%8c%d9%85-beats-studio3-acw-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads