داغ ترین ها :
راهنمای خرید هدفون و هندزفری تا 3 میلیون تومان

راهنمای خرید هدفون و هندزفری تا 3 میلیون تومان

بازار هدفون‌ها و هندزفری‌های شاید بیشتر از هر بازار دیگری شلوغ و گیج‌کننده باشد؛ چرا که برندهای بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و هر برند نیز محصولات خود را در چند دسته‌بندی مختلف وارد بازار می‌کند و همین موضوع سبب می‌شود تا کاربران به راحتی نتوانند مدل مناسب خود را پیدا کنند. در ادامه این مطلب به سراغ بهترین هدفون تا ۳ میلیون می‌رویم (هرچند که اکثر مدل‌ها هندزفری‌های بی‌سیم هستند) تا شما بتوانید راحت‌تر گزینه‌های جذاب را با هم مقایسه کرده و انتخاب خود را انجام دهید.

 

انواع هدفون سیمی، بی سیم و بلوتوثی را از سایت تکنولایف تهیه کنید: قیمت هندزفری

 

هندزفری بی‌سیم گلکسی بادز لایو سامسونگ

بادز لایو یکی از هندزفری‌های سامسونگ است که از ابتدا به دلیل طراحی خاص مورد توجه قرار گرفت اما به دلیل ارگونومی نه‌چندان خوب نتوانست آن‌طور که باید و شاید به موفقیت دست پیدا کند. این مدل طراحی کاملا متفاوتی نسبت به بادز پرو و بادز 2 سامسونگ دارد و دقیقا شبیه به یک لوبیا طراحی شده است. این بادزها به طور کلی فاقد سری‌های سیلیکونی هستند و در واقع کل بادز درون گوش قرار می‌گیرد. همان‌طور که اشاره کردیم ارگونومی این مدل خیلی عالی نیست؛ چرا که اولا نمی‌توانید اندازه آن را مطابق با گوش خود تغییر دهید و ثانیا هنگام خوابیدن بادزها به گوش فشار می‌آورند. گلکسی بادز لایو دارای گواهی IPX2 است و تنها می‌تواند در برابر تعریق حین ورزش مقاومت کند.

بهترین ایرپاد زیر دو میلیون

کیفیت صدای بادز لایو خوب است و صدا جزئیات بالایی دارد و با تفکیک خوبی به گوش می‌رسد. از طرفی به دلیل ورود صدای محیط به داخل گوش مقداری لذت گوش کردن به موزیک کاهش پیدا می‌کند، هرچند که ANC تلاش می‌کند تا این مشکل را تا حد زیادی برطرف کند. کیفیت مکالمه این هدفون بسیار خوب و مناسب است و شما می‌توانید مکالمه‌ای شفاف با کمترین صدای مزاحم را تجربه کنید. صدای شما شفاف منتقل می‌شود و بادزها در حذف صدای محیط تا حد زیادی موفق عمل می‌کنند. گلکسی بادز لایو با خاموش بودن ANC می‌تواند 7.5 ساعت شارژدهی کند و این عدد به کمک کیس به 28 ساعت می‌رسد که عملکرد بسیار خوبی است. طبق انتظار روشن بودن ANC این شارژدهی را کاهش می‌دهد.

 

خرید هندزفری بادز لایو سامسونگ

هندزفری بی سیم Galaxy Buds 2

طراحی این بادزها تا حد زیادی شبیه به گلکسی بادز پرو است و حالا در این مدل شاهد کوچک‌تر و سبک‌تر شدن بادزها هستیم. این بادزها طراحی ماتی دارند و بدون ساقه نیز طراحی شده‌اند و به این ترتیب کل بادز هنگام استفاده درون گوش قرار می‌گیرد. سامسونگ برای این هدفون گواهی IPX2 در نظر گرفته که گواهی خیلی جذابی نیست و به شما امکان نمی‌دهد تا با خیال آسوده در معرض پاشش آب یا قطراب باران قرار بگیرید. درست مانند گلکسی بادز پرو این هندزفری نیز دارای درایورهای دو کاناله است و در هر بادز از ووفر و توییتر استفاده می‌کند. این موضوع باعث می‌شود تا این مدل صدایی کاملا شفاف داشته باشد و همچنین بیس بسیار عمیقی را ارائه دهد.

Galaxy Buds 2

گلکسی بادز 2 به قابلیت حذف نویز فعال نیز مجهز شده و همچنین سامسونگ قابلیت ambient sound را هم به این هدفون اضافه کرده است تا شما بتوانید تعیین کنید چه مقدار از صدای محیط بتواند از بادزها عبور کند. سامسونگ تلاش کرده تا از نظر صدا و قابلیت این هدفون را در مقایسه با بادز پلاس به طور کامل یک مرحله ارتقا دهد تا کاربران بیشتری به خرید این کهکشانی کوچک و دوست داشتنی ترغیب شوند. در صورت روشن بودن قابلیت ANC این محصول می‌تواند تا 5 ساعت پیاپی موسیقی پخش کند و این عدد به همراه کیس تا 20 ساعت قابل افزایش است. اگر قابلیت ANC را غیر فعال کنید این اعداد به ترتیب به 7.5 و 29 ساعت افزایش پیدا می‌کنند.

خرید گلکسی بادز 2 سامسونگ

هندزفری بی سیم کریتیو مدل Outlier Air

برای خرید بهترین ایرپاد تا ۳ میلیون می‌توانیم روی برند Creative هم حساب باز کنید. هندزفری بی سیم کریتیو مدل Outlier Air یک هندزفری بلوتوثی خوش قیمت است که از نسخه 5.0 بلوتوث پشتیبانی می‌کند و با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کامل دارد. این هندزفری طراحی متفاوتی نسبت به سایر هندزفری‌های بی سیم موجود در بازار دارد و کیفیت مکالمه خوب آن به دلیل قطر درایورهای 5.6 میلی‌متری آن است. از مزیت‌های اتصال هندزفری بلوتوثی کریتیو مدل Outlier Air باید به این نکته اشاره شود که برای استفاده در کنسول‌های بازی و کامپیوترهای شخصی از دانگل BT-W3 می‌توان استفاده کرد.

هندزفری بلوتوثی تا ۳ میلیون هندزفری بی سیم کریتیو مدل Outlier Air

ظرفیت باتری کیس شارژ 380 میلی‌آمپر ساعت است و برای شارژ شدن به 2 ساعت زمان نیاز دارد. بازدهی باتری حداکثر 10 ساعت (تا 30 ساعت با محفظه شارژ) است. ایرپادهای این هندزفری می‌توانند با پشتیبانی از فرمان‌های لمسی به شما امکان تغییر محتوای در حال پخش و اتصال و قطع مکالمه را بدهند. اگر علاقه دارید تا هندزفری شما دارای ایرپادهایی کوچک همراه با طراحی نسبتا متفاوت باشد، هندزفری بی سیم کریتیو مدل Outlier Air به عنوان بهترین هندزفری تا ۳ میلیون گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

 

خرید هندزفری بی سیم Creative مدل Outlier Air

 

هندزفری بلوتوثی شیائومی Redmi Airdots 3 Pro

ایر داتزهای خوش قیمت و جذاب شیائومی از انتخاب‌های بسیار معقولانه و منصفانه بازار هستند. برای مثال داتز 1 شیائومی به دلیل عملکرد خوب و قیمت کم توانست به فروش بالایی دست پیدا کند. حالا با گذشت چند سال با هدفون شیائومی ردمی ایرداتس 3 پرو رو به رو هستیم، نسخه‌ای پیشرفته‌تر از داتز های قبلی که با وجود انتظارات بالا توانسته بسیار خوب عمل کند. این هدفون دارای یک طراحی بسیار جمع و جور است که هر کدام از بادزهای آن تنها 5 گرم وزن دارند و وزن کلی به همراه کیس به حدود 55 گرم می‌رسد. از طرفی به دلیل ارگونومی خوب و همچنین پشتیبانی از گواهی IPX4، این مدل می‌تواند انتخاب جذابی برای ورزشکارن به حساب بیاید.

 بهترین هندزفری تا ۲ میلیون

این هدفون دارای پنل‌های لمسی روی بادزها است و به کمک آن‌ها می توانید آهنگ را کنترل کنید، تماس‌ها را رد کنید یا پاسخ دهید و یا آن را خاموش/روشن کنید. درایور این هندزفری 9 میلی‌متری است و می‌تواند صدای بالا را واضح به گوش برساند در حالی که صدای پایین هم دقت بالایی دارد. از سوی دیگر قابلیت ANC این هندزفری عملکرد خوبی دارد و تا حد بالایی صدای اضافی را از بین می‌برد تا کیفیت صدای دریافتی افزایش پیدا کند. هندزفری Redmi Airdots 3 Pro از بلوتوث 5.2 برای اتصال استفاده می‌کند و خوشبختانه به طور همزمان می‌تواند به دو دستگاه متصل باشد و در صورت نیاز بین آن‌ها جابجا شود.

قیمت اسپیکر

از دیگر دلایل حضور این مدل در لیست بهترین هندزفری بلوتوث تا ۲ میلیون می‌توان به تنظیم هوشمند میزان حذف نویز، کیفیت مکالمه عالی، قابلیت Transparency، شارژدهی 6 ساعت بادزها، شارژدهی کلی 28 ساعته، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، شارژدهی سه ساعته تنها با 10 دقیقه شارژ، پخش/توقف خودکار موزیک هنگام قرار گرفتن/خارج شدن از گوش و امکان یافتن هندزفری اشاره کرد.

 

خرید هندزفری Redmi Airdots 3 pro

 

هندزفری بی سیم هوآوی مدل FreeBuds 5i

جدیدترین نسل از هندزفری فری بادز هواوی از راه رسید و FreeBuds 5i با قیمتی کمتر نسبت به freebuds 5 قابل خرید است. این محصول ویژگی‌های جذاب زیادی دارد که ارزش خرید آن را افزایش می‌دهد. زبان طراحی این محصول مانند نسل قبل است اما بادزها کمی انحنای بیشتری پیدا کرده‌اند تا بهتر در گوش قرار بگیرند و ارگونومی بهتری داشته باشند. طراحی FreeBuds 5i واقعا زیبا است و حس لوکس بودن به شما منتقل می‌شود و هواوی از تجربه طولانی خود برای تولید هندزفری بسیار جذاب استفاده کرده است.

هندزفری بی سیم هوآوی مدل FreeBuds 5i

سازنده چینی برای این محصول گواهی IP54 در نظر گرفته تا شما در روزهای بارانی و در باشگاه و با تعریق زیاد هم بتوانید از این هندزفری استفاده کنید. این هندزفری از گواهی Hi-Res Audio پشتیبانی می‌کند و به لطف درایورهای 10 میلی‌متری باکیفیت می‌تواند صدایی شفاف و دقیق را به گوش شما برساند. طبق انتظار برای FreeBuds 5i قابلیت ANC در نظر گرفته شده و شما می‌توانید این قابلیت را در سه حالت مختلف Ultra، general و cozy قرار دهید. عملکرد این قابلیت بسیار خوب است و صدای محیط تا حد زیادی مسدود می‌شود.

هندزفری FreeBuds 5i در صورت خاموش بودن ANC، به همراه کیس 28 ساعت دوام می‌آورد. شارژدهی خود بادزها نیز در صورت شارژ کامل حدود 7.5 ساعت است. روشن شدن ANC این اعداد را به 18.5 و 6 ساعت کاهش می‌دهد. این محصول کنترل‌های بسیار کاملی دارد و شما حتی با سوایپ از بالا به پایین یا از پایین به بالا می‌توانید صدای موزیک را کم و زیاد کنید. قابلیت جذاب دیگر این هندزفری که ارزش خرید آن را افزایش می‌دهد امکان اتصال همزمان به دو دستگاه مختلف است. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به Headphones Find، تأخیر کم برای بازی، بلوتوث 5.2 و امکان مکالمه شفاف اشاره کرد.

 

خرید هندزفری FreeBuds 5i

 

 

جدیدترین مدل های هندزفری گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید

 

هندزفری بی سیم انکر لیبرتی ایر 2

انکر لیبرتی ایر 2 پرو یکی از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم از نظر کیفیت صدا و به خصوص عملکرد قابلیت ANC است که به راحتی می‌تواند با ایرپاد پرو اپل هم رقابت کند. این مدل نسخه ارزان‌تر ایر 2 پرو به حساب می‌آید و از داشتن قابلیت‌هایی مانند ANC بی‌بهره مانده ولی با این وجود بسیاری از قابلیت‌های خوب برادر بزرگ‌تر خود را به ارث برده است. این هدفون‌ کیفیت صدای خوبی برای پخش موسیقی داشته و به خوبی در گوش قرار می‌گیرد تا از ورود صداهای محیط جلوگیری کند. طراحی بادزها و همچنین کیس بسیار خوب است و از نظر ارگونومی هیچ ایرادی نمی‌توان به لیبرتی ایر 2 وارد کرد.

 بهترین هندزفری بلوتوث تا 2 میلیون

این هندزفری بی‌سیم از گواهی IPX5 پشتیبانی می‌کند تا شما با خیال راحت بتوانید زیر باران هم از آن استفاده کنید. بادزهای این محصول می‌توانند 7 ساعت پخش موسیقی را دوام بیاورند و شما به کمک کیس می‌توانید به عدد عالی 28 ساعت دست پیدا کنید. همچنین 10 دقیقه شارژ بادزها به شما اجازه می‌دهد تا حدود 2 ساعت از آن‌ها استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌تواند به کیفیت مکالمه بسیار خوب، شارژ بی‌سیم، امکان استفاده از بادزها به صورت تکی، امکان شخصی سازی صدا و پشتیبانی از کدک صوتی aptX اشاره کرد که همه این موارد در کنار هم لیبرتی ایر 2 را به یکی از بهترین هدفون تا ۲ میلیون تبدیل می‌کند.

خرید هندزفری لیبرتی ایر 2

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Life Note 3i

انکر یکی از بهترین برندها در تولید هندزفری است به همین دلیل برای خرید بهترین هندزفری بلوتوث تا ۳ میلیون تومان هم می‌توانید از میان مدل‌های معرفی شده همین برند استفاده کنید. هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Life Note 3i در برابر پاشش مستقیم آب و تعریق مقاوم است و این مقاومت حاصل دریافت گواهینامه IPX5 است. از بلوتوث نسخه 5.2 استفاده می‌کند و با کمک قابلیت حذف نویز (ANC) به داشتن بهترین مکالمه کمک می‌کند. اگر از مدل قرار گرفتن IN EAR ایرپادها استقبال می‌کنید؛ پس در استفاده از هندزفری Soundcore Life Note 3i انکر هم با مشکلی مواجه نخواهید شد.

بهترین هدفون تا ۳ میلیون برند انکر مدل Soundcore Life Note 3i

سازگاری کامل با اندروید و iOS از دیگر مزیت‌های ساخت هندزفری انکر لایف نوت ایی3 آی (Soundcore Life Note 3i) محسوب می‌شود. انکر در ساخت بهترین هندزفری بلوتوثی تا ۳ میلیون خود از 4 میکروفون برای انتقال صدای واضح استفاده کرده است. قطر درایور (اسپیکر) این هندزفری 10 میلی‌متر است به همین دلیل مکالمه با آن کار آسان و لذت بخشی خواهد بود. هر دو گوشی هندزفری لایف نوت 3i انکر از فرمان‌های لمسی پشتیبانی می‌کنند و از این نظر شما می‌توانید بدون دسترسی به گوشی تلفن هم موزیک و مکالمه را قطع و وصل کنید یا صدا را افزایش و کاهش دهید. همچنین لازم به ذکر است که اگر اپلیکیشن مخصوص Soundcore را دانلود کنید، می‌توانید با توجه به 22 حالت اکولایزر پخش موزیک را برای خودتان شخصی سازی کنید.

خرید هندزفری انکر مدل Life Note 3i

هندزفری بلوتوث باسئوس مدل NGS1-01

برند باسئوس از بهترین برندهای مشغول در زمینه تولید لوازم جانبی و اکسسوری مخصوص گوشی‌های هوشمند است و در زمینه تولید هندزفری نیز فعالیت دارد. این مدل از باسئوس به واسطه کیفیت و کارایی خوب توانسته در بین بهترین ایرپاد زیر دو میلیون قرار بگیرد. یکی از ویژگی های بسیار خوب این هدفون بهره‌بری از قابلیت نویز کنسلینگ فعال یا همان ANC است که باعث می‌شود نویزهای موجود در محیط به درون گوش وارد نشود و کیفیت صدای در حال پخش تحت تأثیر قرار نگیرد. به این موارد پشتیبانی از تکنولوژی HiFi و کدک‌های صوتی AAC و SBC را نیز اضافه کنید.

 بهترین هدفون تا ۲ میلیون

بادزهای این محصول دارای ارگونومی خوبی هستند و از ساقه‌هایی کوتاه استفاده می‌کنند تا آن‌ها را بی‌شباهت به ایپاد پرو اپل ندانیم. این بادزها در صورت داشتن شارژ کامل می‌توانند 4 ساعت پخش موزیک در صورت روشن بودن ANC و 6 ساعت در صورت خاموش بودن ANC را دوام بیاورند که عملکرد خوب و مناسبی به حساب می‌آید. از دیگر ویژگی‌های این هندزفری باسئوس می‌توان به درگاه Type-C برای شارژ کیس، بلوتوث نسخه 5.1، قابلیت Ambient برای افزایش صدای محیط و ظرفیت 380 میلی‌ آمپری کیس اشاره کرد.

خرید هندزفری بلوتوث باسئوس مدل NGS1-01

جمع بندی

در این مطلب هندزفری‌هایی را در بازه قیمتی حدود 2 تا 3 میلیون به شما معرفی کردیم که می‌توانید آن‌ها را بسته به سلیقه و مدل گوشی خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که برخی از هندزفری‌ها ممکن است مقداری از 3 میلیون گران‌تر باشند.

سوالات متداول

بهترین هدفون تا ۳ میلیون کدام است؟ هندزفری بی سیم Galaxy Buds 2 یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن در این بازه قیمتی است. شیائومی Redmi Airdots 3 Pro و هوآوی FreeBuds 5i نیز ارزش خرید بالایی دارند.

بهترین هندزفری با قابلیت ANC تا 3 میلیون کدام است؟ گلکسی بادز 2 سامسونگ و هوآوی FreeBuds 5i نویز کنسلینگ‌های خوبی دارند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d8%af%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%aa%d8%a7-3-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d9%86/
ads
ads