داغ ترین ها :
هدفون گلکسی بادز ۲ سامسونگ معرفی شد

هدفون گلکسی بادز ۲ سامسونگ معرفی شد

در مراسم Unpacked سامسونگ در کنار دو گوشی تاشوی گلکسی فولد ۳ و گلکسی فلیپ ۳ و همچنین دو ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک که معرفی کرد نسل جدید گلکسی بادز پلاس را هم با نام گلکسی بادز ۲ معرفی کرد. در این مطلب در تکنوبلاگ قصد داریم به همین هدفون و قابلیت‌ها و همچنین قیمت آن بپردازیم. پس حتما در ادامه‌ی مطلب همراه ما باشید.

 

خرید گلکسی بادز 2

 

دیگر مطالب مرتبط با رویداد unpacked سامسونگ را هم در مجله تکنوبلاگ بخوانید:

طراحی گلکسی بادز ۲

طراحی این بادزها با وجود این که نسل بعدی بادز پلاس به حساب می‌آید بسیار شبیه به گلکسی بادز پرو است با این تفاوت که ابعاد و اندازه‌ی کوچک‌تری نسبت به این هدفون پرچمدار دارد.

این بادزها طراحی ماتی دارند و از بین چهار رنگ مشکی، سفید، بنفش و سبز می‌توانید یکی را انتخاب کنید. به گفته سامسونگ گلکسی بادز ۲ کوچک‌ترین و سبک‌ترین هدفون بی‌سیمی است که تا به این تاریخ تولید کرده است.Galaxy Buds 2 colors

فضای بیرونی کیس در هر چهار رنگ کاملا سفید رنگ است و تنها فضای داخلی کیس و همچنین خود بادزها در زنگ‌های مختلف با هم تفاوت دارند. با این کار سامسونگ قصد داشته تا ظاهری یکسان بین رنگ‌های مختلف بادز خود به وجود بیاورد.

برای این هدفون گواهی IPX2 در نظر گرفته شده که جزو بهترین گواهی‌های موجود برای هدفون‌های بی‌سیم نیست اما از آنجایی که با یک محصول میانرده مواجه هستیم می‌توان از برخی موارد چشم پوشی کرد.

قابلیت‌ها و کیفیت صدا

مانند بادز پرو این هدفون نیز درایورهای دو کاناله داشته و در هر بادز از ووفر و توییتر برخوردار است. این موضوع باعث می‌شود تا این هدفون جدید صدایی کاملا شفاف حتی در صدای انتها ارائه کند و همچنین بیس بسیار عمیقی داشته باشد.

این هدفون حالا به قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) نیز مجهز شده و همچنین سامسونگ قابلیت ambient sound را هم به این هدفون اضافه کرده است تا شما بتوانید تعیین کنید چه مقدار از صدای محیط بتواند از بادزها عبور کند.

سامسونگ تلاش کرده تا از نظر صدا و قابلیت این هدفون را در مقایسه با بادز پلاس به طور کامل یک مرحله ارتقا دهد تا کاربران بیشتری به خرید این کهکشانی کوچک و دوست داشتنی ترغیب شوند.

باتری گلکسی بادز 2

گلکسی بادز ۲ در صورت روشن بودن قابلیت ANC می‌تواند تا ۵ ساعت پیاپی موسیقی پخش کند (این عدد به همراه باتری موجود درون کیس تا ۲۰ ساعت قابل افزایش است). اگر قابلیت ANC را غیر فعال کنید این اعداد به ترتیب به ۷.۵ و ۲۹ ساعت افزایش پیدا می‌کنند.رنگ بندی گلکسی بادز 2

اولا که برای شارژدهی در دنیای واقعی باید منتظر نقد و بررسی تخصصی این هدفون باشیم و این‌ها تماما اعداد و ارقام خود سامسونگ بوده و ممکن است کاملا درست نباشد. موضوع دوم هم این که شاید این اعداد برای شارژدهی این بادز قابل قبول به حساب بیایند، اما فراموش نکنیم که بادز پلاس توانایی بخش ۱۱ ساعت پیاپی موسیقی را داشت و کاهش این عدد به ۷.۵ (تازه در صورت خاموش بودن ANC) چندان جذاب نیست.

ناگفته نماند که برای شارژ کیس این بادزها می‌توانید از شارژ بی‌سیم استفاده کنید و این بادز از این فناوری پشتیبانی می‌کند.

قیمت گلکسی بادز 2

سامسونگ قیمت این بادز را ۱۴۹.۹۹ دلار اعلام کرده و این یعنی گلکسی بادز ۲ در حال حاضر ارزان‌ترین هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ است؛ چرا که بادز پلاس قیمتی ۱۹۹.۹۹ دلاری و بادز لایو قیمت ۱۶۹.۹۹ دلاری دارد. شما می‌توانید از سایت تکنولایف انواع هندزفری سامسونگ را به قیمت مناسب تهیه کنید و درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d8%af%d9%81%d9%88%d9%86-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%af%d8%b2-%db%b2-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads