داغ ترین ها :
هدیه لاکچری چی بدهیم؟

هدیه لاکچری چی بدهیم؟

ماه اسفند فرارسید و کم کم آب و هوا و تغییرات محیطی از رسیدن بهار خبر می‌دهد. رسیدن بهار یعنی رسیدن جشن نوروز، یکی از جشن‌های باستانی ایران زمین که شادی فراوانی را با خود به همراه می‌آورد و زمان نو شدن همه چیز است. یکی از رسم‌های این جشن هدیه دادن یا عیدی دادن به افراد است و این باعث می‌شود که شما به فکر یک هدیه جذاب برای دوست، همسر، فرزند یا پدر و مادر و اعضای خانواده باشید. اگر بودجه زیادی برای خرید هدیه دارید حتما در ادامه این مطلب همراه ما باشید؛ چرا که قرار است به هدیه لاکچری و گزینه‌های پیش روی شما بپردازیم.

هدیه لاکچری چی بخریم؟

در این بخش به سراغ گزینه‌های مختلفی می‌رویم که شما می‌توانید با توجه به بودجه خود و همچنین شناخت از فرد مورد نظر خریداری کنید. پس فرقی نمی‌کند که هدیه لاکچری برای آقایان بخواهید یا در پی کادو لاکچری برای دختر باشید، در هر صورت در این متن کادو مناسب برای خرید را پیدا خواهید کرد.

هدیه لاکچری برای آقایان

گوشی هوشمند

بدون شک یکی از جذاب‌ترین کادوهایی که می‌توانید خریداری کنید و برای سال جدید به عزیزان خود هدیه دهید همین گوشی هوشمند است. پس اگر کادو لاکچری برای پسر یا دختر خود می‌خواهید یا قصد داریم دوست خود یا پدر و مادر را خوشحال کنید می‌توانید یک گوشی مناسب برای آن‌ها خریداری کنید. قیمت این محصولات بسته به برند سازنده، امکان و بسیاری از موارد دیگر می‌تواند متفاوت باشد.

اگر بودجه زیادی دارید می‌توانید به سراغ گوشی‌های پرچمدار سامسونگ یا اپل بروید و اگر بودجه شما کمتر است می‌توانید گوشی‌های قاتل پرچمدار از سامسونگ یا شیائومی را انتخاب کنید. قبل از خرید حتما به نوع استفاده فرد مورد نظر توجه داشته باشید و اگر مثلا این فرد اهل عکاسی کردن است به سراغ مدلی بروید که دوربین خوبی داشته باشد. مقالات تخخصی در تمام این موارد را می‌توانید با یک سرچ ساده در همین وبلاگ تکنولایف یافته و بخوانید.

 

بهترین کادو برای روز مادر کدام است؟
هدیه روز مادر

 

لپ تاپ

لپ تاپ را می‌توان همزمان یک کادو لاکچری زنانه و مردانه در نظر گرفت. اگر فرزند شما دانشجو است و یا مدل لپ تاپ همسرتان قدیمی شده است خرید لپ تاپ می‌تواند بسیار جذاب و خوشحال کننده باشد. لپ تاپ‌ها یکی از وسایل ضروری زندگی امروز هستند و برای انجام بسیاری از کارها به این محصولات نیاز داریم. قیمت لپ تاپ‌ها بسیار متنوع است و هنگام خرید باید طبق بودجه و نیاز فرد مورد نظر یک مدل را انتخاب کنید.

هدیه گران قیمت برای خانم ها

برای مثال اگر فرزند یا همسر شما برنامه‌نویس است باید لپ تاپی با پردازنده مرکزی قوی برای او خریداری کنید و یا اگر مثلا همسر یا فرزندان اهل بازی کردن با لپ تاپ است باید به سراغ مدل‌های گیمینگ بروید. از طرفی برای افرادی که کار ادیت ویدئو انجام می‌دهند در کنار پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی، کیفیت نمایشگر و البته مقدار رم لپ تاپ هم اهمیت دارد.

ساعت هوشمند

ساعت‌های هوشمند طی چند سال اخیر بسیار پیشرفت کرده‌اند و به یک محصول بسیار کاربردی تبدیل شده‌اند. شاید پیش خودتان تصور کنید که ساعت هوشمند که جزو هدایای لاکچری نیست، اما در عمل ساعت‌های هوشمند پرچمدار جزو هدیه گران قیمت برای خانم ها و آقایان به حساب می‌آیند و برخی از مدل‌های این محصولات به اندازه یک گوشی ایفون 12 یا 13 قیمت دارد.

قبل از خرید ساعت هوشمند باید حتما به برند گوشی فرد مورد نظر توجه داشته باشید؛ زیرا مثلا امکان اتصال اپل واچ به گوشی اندرویدی وجود ندارد و همچنین شما نمی‌توانید گلکسی واچ‌ های سامسونگ را به ایفون خود متصل کنید. البته بسیاری از ساعت‌های هوشمند به گونه‌ای ساخته می‌شوند که با هر دو سیستم عامل کاملا سازگار باشند. این محصولات در شکل‌های مستطیلی، مربعی یا دایره‌ای ساخته می‌شوند و بسته به سلیقه می‌توانید یکی از این مدل‌ها را انتخاب و خریداری کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:

 

کنسول بازی

اگر فرزند یا همسرتان اهل بازی‌های ویدئویی است چه هدیه‌ای بهتر از خرید کنسول بازی؟ در بازار کشور دو کنسول بازی سونی و مایکروسافت محبوبیت بالایی دارند و شما می‌توانید PS5 سونی یا ایکس باکس سری ایکس و اس مایکروسافت را خریداری کنید. در خرید این هدیه لاکچری دخترانه و پسرانه توجه داشته باشید که در صورت امکان یک دسته اضافی هم خریداری کنید تا امکان اجرای بازی‌ها به صورت دونفره وجود داشته باشد.

کادو لاکچری مردانه

 

انواع کنسول پلی استیشن 5 را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید ps5

 

مانیتور

اگر فرزاندتان اهل تماشای فیلم و سریال است یا کنسول بازی و سیستم گیمینگ دارد، انتخاب مانیتور می‌تواند یک کادو لاکچری مردانه یا زنانه به حساب بیاید. مانیتورها در انواع مدل‌ها ساخته و تولید می‌شوند و بسته به نیاز فرد مورد نظر باید یک مدل را خریداری کنید. برای مثال اگر مانیتور را برای بازی خریداری می‌کنید باید به نرخ نوسازی و میزان تأخیر آن توجه داشته باشید، اما در صورتی که آن را برای تماشای محتوا خریداری می‌کنید باید به رزولوشن توجه ویژه داشته باشید.

ساعت کلاسیک و دیجیتال

درست است که ساعت‌های هوشمند به گجت‌هایی محبوب تبدیل شده‌اند و توانسته‌اند به جایگاه بالایی از نظر میزان فروش دست پیدا کنند، اما هنوز هم ساعت‌های کلاسیک و دیجیتال طرفداران خود را دارند و در قیمت‌های بسیار متنوعی به فروش می‌رسند. بدون شک یک ساعت جذاب می‌تواند یک هدیه لاکچری زنانه یا مردانه باشد و توجه فرد مورد نظر را جلب کند. ساعت‌های کلاسیک از عقربه استفاده می‌کنند و ساعت‌های دیجیتالی دارای نمایشگر برای نمایش زمان هستند و بسته به سلیقه می‌توانید یکی از این دو مدل را انتخاب کنید.

 

برای خرید ساعت هوشمند و مشاهده لیست قیمت ساعت های عقربه ای از فروشگاه تکنولایف دیدن کنید.

 

هدفون و هندزفری

هدفون و هندزفری جزو واجب‌ترین لوازم جانبی موجود برای گوشی هوشمند به حساب می‌آید و اکثر کاربران از این محصولات استفاده می‌کنند. اگر دوست شما، همسر یا فرزندتان به موسیقی و گوش کردن به آن علاقه دارد، می‌توانید او را با خرید یک هدفون یا هندزفری باکیفیت خوشحال کنید. هدفون‌های پرچمدار اپل، سونی، سامسونگ، جی بی ال، بوز و برندهای برتر را می‌توان جزو کادو لاکچری تولد و عیدی به حساب آورد. قبل از خرید هدفون و هندزفری حتما به سازگاری محصول با گوشی هم توجه داشته باشید.

تبلت

یکی دیگر از محصولاتی که دنیای فناوری وارد زندگی ما کرده همین تبلت‌ها هستند. این محصولات بین دنیای گوشی‌های هوشمند و لپ تاپ‌ها حرکت می‌‌کنند و در تلاشند تا ویژگی‌های خوب هر دو محصول را در خود داشته باشند. تبلت‌ها می‌توانند برای افرادی که اهل تماشای فیلم‌ و سریال هستند و یا به طراحی دیجیتال علاقه دارند انتخاب بی‌نقصی باشند. در نظر داشته باشید که همه تبلت‌ ها از قلم پشتیبانی نمی‌کنند و همچنین قبل از خرید باید در نظر داشته باشید که می‌خواهید تبلت اندرویدی انتخاب کنید یا آیپد یا حتی سرفیس‌های مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز.

کادو لاکچری برای دختر

جمع بندی

در این مطلب تلاش کردیم تا به هدایای لاکچری بپردازیم که شما می‌توانید برای جشن نوروز برای عزیزان خود خریداری کنید. توجه داشته باشید که اگر در پی کادو تولد لاکچری ارزان هستید یا یک عیدی جذاب و در عین حال خوش‌قیمت می‌خواهید می‌توانید به سراغ مدل‌های ارزان‌تر همین محصولات بالا بروید. برای مثال به جای ایفون 13 می‌توانید یک میان‌رده یا قاتل پرچمدار اندرویدی مانند شیائومی 12 تی پرو خریداری کنید.

سوالات متداول

هدیه لاکچری برای عید چی بخریم؟ پیش از هر چیزی باید به سلیقه شخص مورد نظر و رده سنی او توجه داشته باشید. برای مثال کنسول بازی برای افراد جوان و نوجوان بسیار جذاب است اما طبیعتا برای افراد مسن‌تر خیلی کاربرد ندارد. به طور کلی محصولاتی مانند گوشی‌ هوشمند یا ساعت می‌توانند برای همه گروه‌های سنی انتخاب خوب و مناسبی به حساب بیایند.

هدیه لاکچری ارزون چی خوبه؟ اگه یک هدیه لاکچری می‌خواهید اما بودجه خیلی زیادی ندارید می‌توانید به سراغ مدل‌های ارزان‌تر از محصولات بالا بروید. مثلا به‌جای خرید ایفون 13 پرو مکس می‌توانید به سراغ S21 FE بروید یا به‌جای پلی استیشن 5 می‌توانید ایکس باکس سری اس را خریداری کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d8%af%db%8c%d9%87-%d9%84%d8%a7%da%a9%da%86%d8%b1%db%8c/
ads
ads