داغ ترین ها :

همه چیز درباره Alan Wake 2؛ تریلر + گیم پلی

Alan Wake II داستانی بر پایه ترس و بقا دارد که بازیکنان را به دو سفر نگران‌کننده می‌برد. در این دو سفر اتفاقات و داستان‌های بازی به صورت موازی اتفاق می‌افتد که هر دو داستان یکدیگر را پوشش می‌دهند. دسته‌ای از قاتل‌ها در حال ترساندن اهالی  شهر Bright Falls هستند. سگا اندرسون یک مامور FBI حرفه‌ای است که وارد ماجرای بازی می‌شود تا تحقیقاتش را درباره این شهر شروع کند. در همین حین الن ویک که نویسنده‌ای است که در کابوس‌های خود گیر افتاده، داستان ترسناکی درباره شکل دادن به واقعیت اطرافش می‌نویسد تا بتواند از کابوس‌هایی که در آن گرفتار شده فرار کند و وارد دنیای واقعی شود. اندرسون و الن ویک دو قهرمان بازی هستند که دو خط داستانی متفاوت با داستان‌ها و وقایع متفاوت را طی می‌کنند؛ اما قلب این دو نفر با هم ارتباط دارد.

ویژگی‌های اصلی بازی Alan Wake 2

بررسی بازی الن ویک 2

حل معمای رگبار: داستان احاطه شدن شهر توسط قاتلان مرگبار به یکباره وارد دنیایی از کابوس‌های ترسناک می‌شود. منبع تاریکی ماورا طبیعی را در این بازی پیدا کنید.

الن ویک 2 شخصیت جدید سگا اندرسون را معرفی می‌کند: اندرسون یک مامور FBI معروف است که در حل پرونده‌های غیر ممکن شهرت دارد. این مامور برای تحقیق درباره قتل‌هایی که در شهر Bright Falls اتفاق می‌افتد وارد این شهر شده است. زمانی که اندرسون صفحاتی از یک داستان ترسناک را کشف می‌کند محیط اطرافش تغییر کرده و پرونده قتل او تبدیل به کابوس می‌شود.

به عنوان دو شخصیت بازی کنید: به عنوان دو شخصیت متفاوت الن ویک و سگا اندرسون بازی کنید؛ همچنین می‌توانید داستان‌ها و وقایع را از دید هر دو نفر ببینید و تجربه کسب کنید. بین مسابقه مرگ یا زندگی اندرسون برای حل این پرونده و تلاش‌های ناامیدانه ویک برای بازنویسی واقعیت خود برای فرار از اعماق مکان تاریک جابه جا شوید.

با استفاده از نور زنده بمانید: با منابع محدود در موقعیت‌های ناامیدکننده با دشمنان ماوراء طبیعی قدرتمند مقابله کنید. برای زنده ماندن به قدرتی بیش‌تر از یک اسلحه نیاز دارید. نور سلاح نهایی در مبارزه با تاریکی است و زمانی که دشمنان تهدید به غلبه بر شما می‌کنند، پناهگاه شما خواهد بود.

تاریخ عرضه بازی Alan Wake 2

Alan Wake II در 17 اکتبر 2023 (25 مهر 1402) به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

پلتفورم هایی که Alan Wake ll برای آن عرضه می‌شود

Alan Wake II به‌صورت دیجیتالی برای رایانه‌های شخصی در فروشگاه Epic Games، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود.

داستان بازی Alan Wake ll

تاریخ انتشار بازی الن ویک 2

سگا اندرسون یک مامور FBI است که به حل پرونده‌های غیرقابل حل شهرت دارد و برای تحقیق در مورد قتل‌های متعدد به برایت فالز می‌رسد. زمانی که اندرسون صفحاتی از یک داستان ترسناک را کشف می‌کند پرونده تبدیل به داستانی ترسناک می‌شود که آغاز ماجرای باز است.

آلن ویک، نویسنده‌ای گمشده که در زندانی کابوس وار فراتر از دنیای ما به دام افتاده است، در تلاشی ناامیدکننده برای فرار، داستانی تاریک می‌نویسد تا واقعیت را شکل دهد. ویک که توسط یک وحشت سیری ناپذیر شکار شده، تلاش می‌کند تا عقل خود را حفظ کند و شیطان را در بازی خودش شکست دهد. اندرسون و ویک، دو قهرمان در دو سفر ناامیدکننده هستند. درگیر دو ماجراجویی مجزا می‌شوند به روشی که هیچ یک از آن‌ها نمی‌توانند درک کنند که به هم مرتبط هستند. در داستان هر دو هیولاها و قربانیانی قرار گرفته که در آن به دام افتاده‌اند و به دنبال حل کردن این وقایع هستند.

قسمت اول بازی Alan wake  رو باید بازی کرد تا متوجه ماجرای Alan Wake ll شد؟

الن ویک 2 ادامه قسمت اول آن محسوب می‌شود؛ اما به عنوان یک تجربه مستقل تنظیم شده است. باتوجه‌به این موضوع افرادی که قسمت‌ قبلی را بازی نکرده‌اند نیز می‌توانند از داستان جدید لذت ببرند.

برای درک بهتر Alan Wake 2 باید بازی Control یا Control’s AWE را بازی حتما بازی کرد؟

برای کسانی که به بازی الن ویک علاقه زیادی دارند می‌تواند سرگرمی جالبی باشد؛ اما ضروری نیست.

الن ویک 2 نسخه فیزیکی ندارد

برای کاهش هزینه‌های بازی و با توجه به پلتفورمی که بازی برای آن‌ها منتشر می‌شود نبود نسخه فیزیکی موضوع مهمی نیست. سازندگان تصمیمی برای توزیع نسخه فیزیکی بازی الن ویک ندارند.

نسخه‌های مختلف بازی الن ویک 2

الن ویک 2 چه زمانی منتشر می شود

نسخه استاندارد: نسخه استاندارد بازی الن ویک 2، شامل نسخه پایه بازی دیجیتال Alan Wake II است.

نسخه دلوکس: این نسخه شامل بازی پایه دیجیتال Alan Wake II و محتوای انحصاری زیر است:

  • اکسپنشن (این مورد شامل Night Springs Expansion و Lake House Expansion است)
  • اسکین شات گان نوردیک برای سگا اندرسون
  • اسکین شات گان Parliament برای الن
  • بادشکن زرشکی برای سگا اندرسون
  • لباس مخصوص برای الن
  • طلسم فانوس برای سگا اندرسون

پیش خرید Alan Wake 2

اگر بازی الن ویک 2 را پیش خرید کنید موارد زیر را دریافت می‌کنید:

  • اسکین هفت تیرهای متفاوت برای الن
  • منابع زنده ماندن متفاوت برای سگا

داستان بازی الن ویک 1 ریمستر

Alan Wake Remastered یک نسخه بازسازی شده از الن ویک اولیه محسوب می‌شود. برای طرفداران نسخه اصلی، این یک تجربه جدید و تازه از بازی مورد علاقه آن‌ها است. برای تازه واردان، این یک راه عالی برای تجربه الن ویک کلاسیک در پلتفرم‌های جدید با استفاده از فناوری‌های جدید و گرافیک بهبود یافته است. نسخه بازسازی شده شامل بازی اصلی و همچنین محتویات دانلودی “The Signal” و “The Writer” است که در ابتدا به طور جداگانه فروخته می‌شدند. بازی اصلی شامل یک تراک تفسیری جدید از توسعه‌دهندگان از نویسنده و کارگردان خلاق بازی Sam Lake است که طرفداران نمی‌خواهند آن را از دست بدهند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. Ali is wake

    تازه پپتر اولش تموم کردم بنظرم این بازی انقلابی جدید در صنعت گیم هست وحشتناک خوبهههه

  2. Sajad

    شاهکار به تمام معنا سنگین 🔥

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%85%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b2-%d8%af%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%87-alan-wake-2/
ads
ads