داغ ترین ها :
همکاری سامسونگ و تکنو برای ساخت حسگر دوربین RGBW

همکاری سامسونگ و تکنو برای ساخت حسگر دوربین RGBW

شرکت چینی تکنو (Tecno) که در زمینه‌ی تولید گوشی هوشمند فعالیت دارد روز گذشته وبیناری برگزار کرد تا اهداف خود برای محصولات آینده را به علاقه‌مندان ارائه دهد. طی این رویداد آنلاین مشخص شد که تکنو با سامسونگ وارد همکاری می‌شود تا حسگر دوربین RGBW بسازد.

 

لیست امروز قیمت گوشی های سامسونگ را در سایت تکنولایف بررسی کنید و از آفرهای تخفیف خبردار شوید: گوشی سامسونگ

 

حسگر مدنظر که درواقع تحت سری ایزوسل خواهد بود ایزوسل GWB نام دارد و یکی از ویژگی‌های این حسگر نیز برخورداری از فیلتر رنگ RGBW خواهد بود. به طور خلاصه شده می‌توان گفت که حسگر جدید سامسونگ از وضوح تصویر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار پیکسل‌های سبز، قرمز و آبی، ساب پیکسلی سفید رنگ اضافه شده تا حساسیت به نور بهبود یافته و دوربین بتواند در محیطی با نور کم، تصاویر بهتری را ثبت کند.

حسگر دوربین RGBW

انتظار می‌رود حسگر مدنظر در گوشی‌های هوشمندی مورد استفاده قرار گیرد که شرکت تکنو برای عرضه در سال ۲۰۲۲ آماده می‌کند. تاکنون شرکت‌های مختلفی از حسگری با ویژگی فیلتر رنگی RGBW در محصولاتشان استفاده کرده‌اند که می‌توان به سونی، هواوی، ویو و اوپو اشاره کرد.

چنین حسگری درواقع توانسته به خوبی جواب پس دهد که برای مثال می‌توان به کیفیت دوربین پرچم‌داران شرکت هواوی اشاره کرد؛ پرچم‌دارانی که توانستند امتیازهای فوق‌العاده‌ای نیز از بنچمارک DxOMark کسب کرده و تحسین کارشناسان این بنچمارک را برانگیزند.

حسگر دوربین RGBW

در این بین، سامسونگ از پیشتازان ساخت حسگرهای RGBW محسوب می‌شود. شرکت کره‌ای در حال حاضر به دنبال ساخت حسگری ۵۰ مگاپیکسلی برای سری گوشی‌های گلکسی S22 است که از فیلتر رنگی RGBW پشتیبانی می‌کنند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%88-%d8%aa%da%a9%d9%86%d9%88/
ads
ads