داغ ترین ها :
دستیار گوگل برای عیب یابی pixel 2 و پیکسل xl 2 به شما کمک می کند!

دستیار گوگل برای عیب یابی pixel 2 و پیکسل xl 2 به شما کمک می کند!

باید گفت که پیکسل گوگل 2 و پیکسل 2xl، مشکلات نرم افزاری (معمولا عجیبی) را منتشر کرده که کاملا دست کم گرفته شده اند و متاسفانه به همین دلیل هنوز در فضاهای رسانه به شدت خبرساز هستند. در شرایطی که شاید بیشتر به یک اتفاق ساده شبیه باشد، در حال حاضر دستیار گوگل درمورد پیکسل 2 یا پیکسل 2xl می تواند به شما کمک کند تا دستگاه خود را عیب یابی کنید.

کاملا واضح است که این امکان نمی تواند مشکلات نرم افزاری را حل کند، اما می تواند شرایط بوجود آمده توسط نرم افزار را آزمایش ،بررسی و یا تعمیر کند. مردم تاکنون متوجه شده اند که دستیار گوگل ،خدمات عیب یابی در مورد مشکلات دورببین واتصالات بلوتوث را ارائه می دهد و اگر درمورد طول عمر باتری اعتراضی داشته باشید سلامت باتری را چک می کند و به عنوان آخرین نکته،دستیار گوگل حتی می تواند مطمئن شود که هیچ برنامه ی بی استفاده ای باتری شما را تخلیه نمی کند.

در پایان شما همیشه این اختیار را دارید که با سرویس مشتری گوگل از طریق تلفن یا چت (فقط در مواردی که دستیار کافی نباشد) کمک زنده دریافت کنید.

مقالات مرتبط: گوگل پی چیست؟

به دلیل اینکه هنوز فهرست رسمی از تمام مواردی که در این ملاحظات قابل اجراست وجود ندارد،اگرخودتان برنامه را بررسی کنید حتی می توانید موارد بیشتری را کشف کنید.برای مثال اسکرین شات بالا،اشاره ای است به این که شما چطور می توانید یک جلسه ی عیب یابی با دستیار گوگل را آغاز کنید.

به یاد داشته باشید که این قابلیت ، فقط به جدیدترین پیکسل های در حال حاضر گوگل محدود می شود،‌حتی دستگاه های اصل تولید پارسال هم این امکان را ندارند.همچنین این احتمال نیز وجود دارد که این از مواردی باشد که فقط دراختیار ایالت متحده قرار داده می شود. البته مثل همیشه، اگر ایده ی عیب یابی به رسانه ها و دیگر کشورها برسد،آینده ی نامعلومی پیدا خواهد کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%85-%d8%a7%da%a9%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b1-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d8%b4%d9%85%d8%a7-%da%a9%d9%85%da%a9-%d9%85%db%8c-%da%a9%d9%86%d8%af-%d8%aa/
ads
ads