داغ ترین ها :
بهترین هندزفری بی سیم تا یک میلیون

بهترین هندزفری بی سیم تا یک میلیون

خرید هدفون ارزان قیمت نیازمند آشنایی شما با مدل‌های مطرح و خوش‌کیفیت بازار است، تنوع هندزفری‌های زیر یک میلیون تومان زیاد است و احتمالا برای انتخاب یکی از این مدل‌ها با پرسش‌هایی مواجه خواهید شد. اگر با تحقیق و آگاهی قبلی به سراغ خرید هدفون بروید، انتخاب مطمئن‌تری خواهید داشت. در این مطلب با لیست کردن بهترین هندزفری بی سیم تا یک میلیون، به شما کمک خواهیم کرد تا بهتر و راحت‌تر بتوانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. با ادامه متن همراه ما باشید.

 

برای خرید بهترین هدفون و هندزفری های بازار از فروشگاه ما هم دیدن کنید: هندزفری بی سیم

 

راهنمای خرید بهترین هدفون تا 1 میلیون تومان

تلاش کرده‌ایم تا لیست هدفون‌های زیر بر اساس قیمت زیاد به کم باشد تا شما راحت‌تر بتوانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید، البته که ممکن است به دلیل نوسانات قیمتی جایگاه برخی از محصولات به مرور زمان تغییر کند.

هندزفری بلوتوث هایلو مدل W1

بهترین هدفون بی سیم زیر یک میلیون

بدون هیچ شکی یکی از بهترین هندزفری بلوتوث تا یک میلیون، هایلو W1 است که به نسخه 5.2 بلوتوث مجهز است و تا 10 متر برد مفید دارد و هیچ افت کیفیت یا قطعی در صورت دور شدن از گوشی اتفاق نمی‌افتد. این هدفون دارای گواهی IPX4 است، یعنی تعریق حین ورزش به آن آسیبی وارد نخواهد کرد. این مدل دارای دو میکروفون به روی هر بادز است و به لطف فناوری حذف نویز محیط می‌تواند صدای شما را بسیار خوب و واضح به طرف مقابل انتقال دهد. در واقع می‌توانیم کیفیت مکالمه هایلو W1 را یکی از نقاط قوت اصلی آن در نظر بگیریم.

این هدفون دارای چیپست کوالکام 3040 استو همین موضوع باعث می‌شود تا دیتا سریع‌تر منتقل شود و تأخیر تا حد خوبی کاهش یابد. به‌علاوه پایداری در اتصال بیشتر می‌شود و بادزها سریع‌تر می‌توانند به گوشی متصل شوند. بادزهای هدفون هایلو W1 می‌توانند با یک بار شارژ کامل حدود 6 ساعت دوام بیاورند و این عدد به کمک کیس به 20 ساعت افزایش پیدا می‌کند که عملکرد مناسبی است اما عالی نیست و مدل‌های بهتری در این بازه قیمتی از نظر شارژدهی باتری یافت خواهد شد.

 

قیمت هندزفری هایلو W1

 

انواع هندزفری گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید

 

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore A20i

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore A20i

بدون شک انکر در حال حاضر یکی از بهترین برندهای موجود در زمینه هدفون و هندزفری است. این سازنده حتی می‌تواند با مدل‌های بالارده اپل و سامسونگ و سایر برندهای بزرگ هم رقابت کند. انکر هندزفری‌های ارزان‌‌قیمتی هم دارد که این مدل‌ها نیز به نسبت قیمت کیفیت صدای جذابی را به گوش می‌رسانند. بادزهای این محصول بدون ساقه طراحی شده‌اند و ارگونومی بسیار خوبی هم دارند. البته اگر گوش‌های کوچکی دارید شاید کمی با این مدل به مشکل بربخورید.

این بادزها با یک بار شارژ حدود 9 ساعت دوام می‌آورند و کیس می‌تواند این عدد را به 28 ساعت برساند. ویژگی اصلی این هندزفری که به نسبت قیمت می‌تواند هر کاربری را به وجد بیاورد کیفیت صدای خروجی آن نیست. این مدل صدایی شفاف را با بیس خوب و عمیق به گوش می‌رساند و جزئیات آن نیز مناسب ارزیابی می‌شود. در واقع با توجه به هزینه‌ای که می‌پردازید هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore A20i کیفیت بالاتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

قیمت هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore A20i

 

هندزفری بی‌سیم انکر R100

بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون

انکر یکی از بهترین تولیدکنندگان محصولات صوتی در جهان امروز است و هیچ جای تعجبی ندارد و که محصولات آن جزو بهترین هندزفری بی سیم زیر یک میلیون به حساب بیایند. این سازنده در طراحی R100 از پلاستیک فشرده استفاده کرده و با یک طراحی هوشمندانه ارگونومی بسیار خوبی را برای محصول به ارمغان آورده است. این بادزها به راحتی درون گوش قرار گرفته و محکم می‌شوند و همین موضوع به شما امکان می‌دهد با انکر R100 به فعالیت‌های ورزشی مختلف بپردازید. از طرفی این مدل از گواهی IPX5 پشتیبانی می‌کند و پاشش قطرات آب نمی‌تواند به آن آسیبی وارد کند و می‌توانید با خیال آسوده حتی هنگام بارش باران نیز از این محصول استفاده کنید.

درایورهای 10 میلی‌متری این هدفون با قابلیت Bass up ترکیب می‌شوند تا هم کیفیت و بلندی صدای خوبی به گوش برسد و هم صدای بیس عمق و دقت خوبی داشته باشد. هندزفری انکر r100 از دو میکروفون بهره می‌برد و می‌تواند تا حد خوبی نویز محیط را کاهش دهد و صدایی شفاف را به گوش طرف مقابل برساند. انکر برای این مدل کیس شارژ با ظرفیت ۵۰۰ میلی آمپر ساعت را مناسب دیده و در نتیجه بادزها به کمک کیس می‌توانند تا نزدیک به ۲۵ ساعت موسیقی پخش کنند که عملکرد خوب و رضایت بخشی است. انکر r100 از بلوتوث ۵ برای اتصال استفاده می‌کند و به همین دلیل هم به سرعت به گوشی وصل شده و ارتباط پایداری برقرار می‌کند.

 

قیمت انکر r100

 

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 4 Active

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Redmi Buds 4 Active

ردمی بادز 4 یکی از بهترین هندزفری‌هایی است که شما می‌توانید با بودجه کمتر از 1 میلیون خریداری کنید. اگر گوشی شیائومی داشته باشید استفاده از این مدل جذاب‌تر هم می‌شود و در چنین شرایطی می‌توانید بدون شک به سراغ ردمی بادز 4 بروید. شیائومی برای این مدل قابلیت حذف نویز فعال هیبریدی در نظر گرفته و شما می‌توانید آن را در سه سطح مختلف تنظیم کنید.

سازنده چینی ادعا کرده که ردمی بادز 4 به لطف استفاده از هوش مصنوعی در حین مکالمه می‌تواند حجم زیادی از صدای اضافی محیط را از بین ببرد. شما به قابلیت transparency نیز دسترسی خواهید داشت و می‌توانید بدون خارج کردن بادزها از گوش صدای محیط را دریافت کنید و با محیط ارتباط ساده داشته باشید. این محصول از درایورهای 10 میلی‌متری استفاده می‌کند و به همین جهت می‌تواند صدایی با وضوح بالا را به گوش برساند.

این بادزها با یک بار شارژ کامل حدود 6 ساعت دوام می‌آورند و به کمک کیس می‌توان 24 ساعت دیگر به این عدد اضافه کرد تا شارژدهی کلی به عدد عالی 30 ساعت برسد. این بادزهای کوچک از گواهی IP54 پشتیبانی می‌کنند و محصول از قابلیت پاپ آپ بهره می‌برد تا به سرعت به گوشی‌های مختلف متصل شود و در گوشی‌های برند شیائومی یک پنجره کوچک را همراه با درصد شارژ بادزها و کیس نمایش دهد.

 

قیمت هندزفری بلوتوثی Redmi Buds 4

 

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل HT03 Active Noise Canceling

بهترین هندزفری بلوتوثی زیر یک میلیون

در هدفون‌های بی سیم یکی از قابلیت‌های مهم در حال حاضر ANC یا حذف نویز فعال است. این قابلیت اکثرا در هدفون‌های پرچمدار یا بالارده استفاده می‌شود، اما جالب است بدانید که هدفون QCY HT03 از این قابلیت بهره می‌برد. به لطف قابلیت ANC در محیط‌های شلوغ هدفون می‌تواند بسیاری از صداهای مزاحم محیط هنگام گوش کردن به موسیقی و یا گوش دادن به یک پادکسب را مسدود کند تا شما بتوانید بدون مزاحمت به محتوای مورد نظر خود گوش دهید.

به علاوه این هدفون قابلیت Transparent هم دارد که به کمک این فناوری هدفون می‌تواند زمانی که فردی با شما صحبت می‌کند به صورت خودکار ANC را غیر فعال کند تا شما بتوانید مکالمه کنید. این دو قابلیت در کنار هم باعث می‌شوند این محصول خود را بیشتر از هر زمان دیگری به هدفون‌های پرچمدار نزدیک کند و جزو بهترین هندزفری های بلوتوثی زیر یک میلیون به حساب بیاید. این محصول از درایورهای دینامیکی ۱۰ میلی متری برخوردار است و از کدک‌های AAC و SBC پشتیبانی می‌کند. به لطف این موارد HT03 می‌تواند نت‌های مختلف را با جزئیات به گوش شما برساند و کیفیت صدا رضایت بخش است.

قیمت اسپیکر
کیفیت مکالمه‌ی این هدفون هم مناسب است؛ چرا که چهار میکروفون با قابلیت ENC برای این محصول در نظر گرفته شده که باعث می‌شود حتی در محیط‌های شلوغ هم بتوانید صدای خود را به صورت واضح و بدون خش به طرف مقابل انتقال دهید. با خاموش بودن ANC می‌توانید از هدفون‌ها شارژ دهی ۶ ساعته و از هدفون و کیس شارژ دهی ۲۴ ساعته را انتظار داشته باشید. در صورت روشن بودن قابلیت ANC این اعداد به ۵ و ۲۰ ساعت کاهش پیدا می‌کند.

شما با گوشی اندرویدی و ایفون خود می‌توانید از این محصول استفاده کنید و اتصال از طریق بلوتوث نسخه 5.1 برقرار می‌شود. این هدفون با ارگونومی خوبی ساخته شده و به راحتی درون گوش قرار می‌گیرد. در نهایت شما می‌توانید در برنامه‌ی نصب شده به روی گوشی صدای این هدفون را شخصی سازی کنید تا موسیقی بیش از پیش به سلیقه‌ی شما پخش شود و هدفون نت‌ها را مطابق با سلیقه‌ی شما پخش کند.

خرید هندزفری QCY HT03 Active Noise Canceling

 

هندزفری بی سیم هایلو مدل GT7 Neo

هندزفری بی سیم هایلو مدل GT7 Neo

 

معرفی این هدفون از هایلو را با کیس شارژ شروع می‌کنیم، جایی که با طراحی جمع و جوری با گوشه‌های خمیده مواجه هستیم. این کیس خوشبختانه با Type-C شارژ می‌شود تا سازگاری بیشتری با شارژرهای موجود داشته باشد. خود بادزها نیز طراحی بسیار آشنایی دارند و با زاویه مناسبی درون گوش قرار می‌گیرند و ساقه گوش‌ها با طول نسبتا متوسط باعث می‌شود تا بتوانید بادزها را درون گوش محکم کنید. ارگونومی گوش‌ها بسیار خوب است و استفاده طولانی مدت از این هدفون شما را خسته نخواهد کرد. خود بادزها می‌توانند با یک بار شارژ 4.5 ساعت دوام بیاورند و از سوی دیگر کیس می‌تواند بادزها را سه بار کامل شارژ کند تا در نهایت شارژ دهی رضایت بخش شود.

بگذارید کمی در مورد کیفیت صدای این هدفون توضیح دهیم. به راحتی در اولین استفاده متوجه خواهید شد که این بادزها بیس بسیار خوبی دارند و از اکثر رقبا بهتر عمل می‌کنند. صدای میانی با کیفیت بسیار خوبی پخش می‌شود و هدفون صدای بالا را گاهی کمی تیز و با انرژی زیاد به گوش می‌رساند و شاید بهتر باشد که ولوم را تا انتها افزایش ندهید. از نظر تفکیک نیز هایلو GT7 Neo را هدفون خوبی می‌دانیم و جزئیات زیر هم حتی در حین گوش دادن به موسیقی به گوش می‌رسد و نظر شما را به خود جلب می‌کند. این موارد باعث می‌شود تا هایلو GT7 Neo را یکی از بهترین هدفون بی سیم برای موسیقی بدانیم.

کیفیت مکالمه نیز برای هایلو GT7 Neo چالشی نخواهد بود و صدا با شفافیت خوبی به طرف مقابل منتقل می‌شود و صدای اضافی محیط تا حد خوبی از بین می‌رود. این محصول از قابلیت gaming mode نیز بهره می‌برد و به کمک این قابلیت تأخیر هدفون کاهش پیدا می‌کند تا شما بسیار سریع‌تر صدای پای دشمنان در بازی مانند کال آف دیوتی را بشنوید و به آن واکنش دهید. کنترل هایلو GT7 Neo مانند مدل‌های دیگر این برند است و برای پخش و توقف موسیقی باید یک بار به روی پد لمسی کلیک کنید. دوبار لمس بادز سمت راست شما را به آهنگ بعدی می‌برد و دوبار لمس بادز سمت راست شما را به موزیک قبلی بازمی‌گرداند. متاسفانه امکان تغییر صدای گوشی وجود ندارد.

 

قیمت هندزفری بی‌سیم هایلو GT7 Neo

 

با بهترین هدفون ها و هدست های بی سیم آشنا شوید:

بهترین هدفون

 

هندزفری بی سیم شیائومی Mibro M1

هندزفری بی سیم شیائومی Mibro M1

میبرو یکی از زیربرندهای شیائومی است و احتمالا آن را به دلیل داشتن ساعت‌های هوشمند جذاب با ارزش خرید بالا بشناسید. این برند در زمینه تولید هندزفری‌های بی‌سیم هم فعالیت دارد و بادزهای میبرو طراحی و کیفیت خوبی دارند تا مانند ساعت‌های هوشمند مورد توجه کاربران قرار بگیرند. میبرو در طراحی و ساخت کیس و بادزهای این محصول از ایرپاد پرو اپل الهام گرفته و کیس دقیقا شکل مشابهی دارد. بادزها دارای ساقه هستند و به حالت عمودی درون کیس قرار می‌گیرند. ارگونومی این بادزها خوب است و به لطف زاویه در نظر گرفته شده به خوبی درون گوش کیپ می‌شوند.

این محصول از گواهی IPX4 پشتیبانی می‌کند در برابر پاشش قطرات آب مقاوم باشد و تعریق زیاد نتواند به آن آسیب برساند. میبرو برای M1 از بلوتوث 5.3 استفاده کرده که نسخه جدیدتری است هم اتصال پایدارتری برقرار می‌کند و هم مصرف باتری آن کمتر است.این مدل از فناوری از تکنولوژی 4 moving-coil استفاده می‌کند و به لطف میکروفون و ویژگی ENC به شما امکان می‌دهد تا مکالمه باکیفیتی را تجربه کنید. سازگاری کاملی بین Mibro M1 و سیستم عامل اندروید و IOS وجود دارد و باتری بادزها می‌توانند با یک بار شارژ 5 ساعت موسیقی پخش کنند.

 

قیمت هندزفری بی سیم شیائومی Mibro M1

 

دیگر مدل های هدفون گیمینگ را در تکنولایف ببنید: خرید هدست گیمینگ

 

هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore R50i

هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore R50i

اگر اولویت شما در خرید هندزفری زیر 1 میلیون تومان کیفیت صدای خروجی و البته شارژدهی هندزفری است به شما پیشنهاد می‌کنیم نگاهی جدی به این مدل داشته باشید. این هندزفری کیفیت صدای بسیار خوبی را به نسبت قیمت به گوش می‌رساند و با یک بار شارژ حدود 10 ساعت دوام می‌‌آورد. کیس این محصول می‌تواند دو بار کامل بادزها را شارژ کند و این یعنی دوام کلی به 30 ساعت می‌رسد.

در کنار این موارد می‌توان به گواهی IPX5 و بلوتوث 5.3 اشاره کرد. این هندزفری قابلیت مکالمه هم دارد ولی صدایی کاملا واضح را انتقال نمی‌دهد و از این نظر بهترین انتخاب ممکن نیست. ناگفته نماند که انکر برای R50i قابلیت ANC در نظر نگرفته است و در محیط‌های بسیار شلوغ شاید صدای محیط به روی کیفیت موزیک تاثیر بگذارد.

 

قیمت هندزفری بی‌سیم Soundcore R50i

 

خرید لپ تاپ

 

بهترین هندزفری بلوتوثی بازار کدام است؟بهترین هندزفری بی سیم

 

چگونه هدفون بی سیم را به گوشی متصل کنیم؟

پس از این که از لیست بهترین هندزفری تا یک میلیون یکی را گزینش کرده و خریداری کردید نوبت به اتصال آن به گوشی می‌رسد. این محصولات در حالت کلی با بلوتوث به گوشی هوشمند متصل می‌شوند. پس در اولین اقدام باید بلوتوث گوشی خود را روشن کنید. در ابتدا اتصال هدفون بی سیم در مرتبه اول و در ادامه روش اتصال در دفعات بعدی را به شما آموزش می‌دهیم. اگر اولین بار است که می‌خواهید هدفون خود را به گوشی متصل کنید باید هدفون‌ها را در حالت آماده به کار قرار دهید و سپس اسم هدفون را در بخش بلوتوث گوشی خود پیدا کرده و در نهایت دو دستگاه را با هم Pair کنید.

حالت آماده به کار برخی از هدفون‌ها با باز کردن در کیس اتفاق می‌افتد و برای برخی دیگر باید حتما گوش‌ها را از داخل کیس خارج کنید تا فرایند متصل شدن به گوشی آغاز شود. در حالت دیگر اگر یک بار هدفون بی‌سیم را به گوشی خود متصل کرده‌اید در دفعات بعدی بدون هیچ مشکلی و تنها با قراردادن هدفون در حالت آماده به کار می‌توانید این دو دستگاه را به یکدیگر متصل کنید. در واقع شما هر بار که می‌خواهید هدفون را به گوشی متصل کنید کافیست ابتدا بلوتوث گوشی را روشن کنید و سپس هدفون‌ را در حالت شروع به کار قرار دهید تا به صورت خودکار این دو محصول به یکدیگر متصل شوند.

 

با بودجه 2 میلیون تومانی می توانید گزینه های بهتری را در نظر داشته باشید:
بهترین هدفون و هندزفری تا 2 میلیون

 

سوالات متداول

کدام هدفون ارزان قیمت از ANC پشتیبانی می‌کند؟ در بین هندزفری‌های بالا Redmi Buds 4 و QCY HT03 دو مدلی هستند که از قابلیت ANC برخوردارند و کیفیت مطلوبی نیز دارند.

کدام برند بهترین ایرپاد تا یک میلیون را دارد؟ برندی مانند هایلو در بازه قیمتی زیر 1 میلیون تومان هندزفری‌های بسیار خوب و باکیفیتی تولید می‌کند. شیائومی هم مدل‌های جذابی دارد و همچنین می‌توانید نگاهی هم به برند QCY داشته باشید.

در صورت متصل نشدن هدفون بی‌سیم به گوشی چه کاری انجام دهیم؟ هدفون‌های بی سیم نیز مانند گوشی‌های هوشمند امکان ریسیت فکتوری دارند. یعنی شما می‌توانید آن‌ها را به حالت کارخانه برگردانید. این کار برای هر هدفون بی سیم به یک شکل انجام می‌شود و روش مشخصی ندارد اما به طور کلی اکثر هدفون‌ها با نگه داشتن انگشت به مدت ۱۰ یا ۲۰ ثانیه به حالت کارخانه برمی‌گردند. پس از بازگرداندن تنظیمات به حالت کارخانه می‌توانید بار دیگر برای اتصال هدفون به گوشی خود تلاش کنید.

خرید هارد اکسترنال
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

5 نظر

  1. سید اکبر

    سلام لطفا یه ایرپاد بهم معرفی کن که بیس قوی و صدای بلندی داشته باشه تا قیمت یک میلیون ششصد تومان لطفا 🙏🙏🙏🙏🙏👍🏻

    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به سید اکبر

      سلام. یکی از گزینه‌های خوبی که تا یک میلیون و نیم دارید هایلو x1 pro هست
  2. شایان

    لطفا بروز کنید مطلبو … الان شیائومی اولیوت اول شده ۴ میلیون به بالا

  3. امیر

    یه سوال
    مثلا اگه گوشی سامسونگ باشه بعد ایرپادت شیامی میشه به هم وسل کرد عایا؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امیر

      سلام وقت بخیر بله مشکلی نداره
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b2%d9%81%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a7-1-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86/
ads
ads