داغ ترین ها :
هواوی، قربانی تنش بین دولت های آمریکا و چین

هواوی، قربانی تنش بین دولت های آمریکا و چین

بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ، تنش ها بین کشور های ایالات متحده آمریکا و جمهوری خلق چین بیش از گذشته شده است. تا جایی که این تنش ها، مشکلات بزرگی را برای کمپانی هایی که در بخش های مختلف تولیدی و اقتصادی در دو کشور فعالیت دارند، به وجود آورده است. کمپانی های تولید کننده گوشی نظیر اپل و هواوی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ارسال گوشی برای دو کشور با مشکل مواجه شده است.

هواوی بین چین و آمریکا گیر افتاد

دولت آمریکا چندی پیش واردات گوشی های هواوی را کامل متوقف کرد و این موضوع تا حدی پیش رفته که دولت آمریکا، هم پیمانان خود را نیز به پس زدن گوشی های هواوی تشویق می کند. تا به امروز دولت آمریکا به صورت رسمی از کشور های آلمان، ژاپن و ایتالیا و چند کشور دیگر پس زدن گوشی های این برند را درخواست کرده است. اما باید دید که آیا این کشور ها نیز دعوت آمریکا را اجابت کرده و گوشی های هواوی را پس می زنند یا خیر؟

بازار آمریکا به عنوان یکی از بزرگترین بازار های دنیا شناخته می شود که میزان فروش گوشی در این بازار، در آمار فروش نهایی کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند تاثیر بسزایی دارد و با این روند امکان دارد تا دیگر کمپانی های چینی که در این کشور فعالیت می کنند نیز دچار مشکل شوند و صد البته هواوی از تحریم کشور های هم پیمان آمریکا، ضربه سختی خواهد خورد و باید به انتظار نشست و دید که واکنش هواوی و در راس کار دولت چین به این موضوع چه خواهد بود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%8c-%d9%82%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%aa%d9%86%d8%b4-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%af%d9%88%d9%84%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7-%d9%88/
ads
ads