داغ ترین ها :
هواوی بند 7 با نمایشگر آمولد 1.47 اینچ معرفی شد

هواوی بند 7 با نمایشگر آمولد 1.47 اینچ معرفی شد

یکی دیگر از محصولات جدید هواوی را باید هواوی بند 7 دانست که در جریان رویداد اخیر و در کنار میت ایکس اس 2 و تبلت مقرون به صرفه خود از آن رونمایی کرده است.

مشخصات و ویژگی‌های هواوی بند 7

جانشین هواوی بند 6 با ضخامت 9.99 میلی‌متر و وزن 16 گرم تولید شده است. این محصول مجهز به نمایشگر 1.47 اینچ آمولد با وضوح 194×368 پیکسل است. مجهز بودن به نمایشگر آمولد به ساعت امکان دسترسی به قابلیت همیشه روشن (Always-On) را بدون مصرف انرژی زیاد خواهد داد.

هواوی بند 7

ساعت هوشمند جدید هواوی دارای یک کلید در لبه سمت راست برای روشن یا خاموش کردن دستگاه و کمک به دریافت دستورهای ورودی است. هواوی بند 7 مجهز به چندین سنسور همانند شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و ضربان قلب است. همچنین این دستگاه دارای یک حسگر اکسیژن خون بوده که می‌تواند به کاربران کمک کند تا نظارت کامل را روی سطح اکسیژن خون در طول خواب داشته باشند و به همین ترتیب، امکان تشخیص علائم آپنه خواب را فراهم می‌کند. هواوی بند 7 در کنار قابلیت‌های ذکرشده می‌تواند یادآوری چرخه‌های عادت ماهانه بانوان را هم پوشش دهد.

هواوی بند 7

این گجت پوشیدنی از 96 حالت روزشی همانند شنا پشتیبانی کرده و تعداد کالری‌های مصرف شده در طول فعالیت‌های ورزشی را محاسبه می‌کند. همچنین این گجت می‌تواند در فشار آب 5ATM هم دوام بیاورد که نشان می‌دهد شما می‌توانید از آن در عمق 50 متر آب هم استفاده کنید. هواوی مدعی است که با شارژ کامل باتری می‌تواند 14 روز ماندگاری شارژ داشته باشد، اما استفاده از قابلیت نمایشگر همیشه روشن می‌تواند مدت زمان ذکرشده را کاهش دهد. همچنین این محصول از NFC پشتیبانی می‌کند.

 

خرید ساعت های هوشمند Huawei با قیمت عالی از تکنولایف: ساعت هواوی

 

قیمت و زمان عرضه

قیمت مدل استاندارد Huawei Band 7 معادل 40 دلار بوده و این در حالی است که مدل NFC آن در چین معادل 46 دلار است. این گجت پوشیدنی برای پیش‌فروش در دسترس بوده و نخستین فروش رسمی آن از تاریخ 15 اردیبهشت انجام می‌شود. همچنین هواوی بند 7 در چهار رنگ سبز، قرمز، مشکی و صورتی تولید شده است.

 

آخرین اخبار از محصولات هواوی:
قیمت هواوی Watch GT 3 Pro در اروپا مشخص شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. M

    کی وارد ایران میشه حدودا

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به M

      سلام وقت بخیر بستگی به وارد کننده ها داره ولی احتمالا حدود ۱ ماه دیگه موفق باشید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d8%a8%d9%86%d8%af-7-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%b1-%d8%a2%d9%85%d9%88%d9%84%d8%af/
ads
ads