داغ ترین ها :
گوشی تاشوی هواوی میت V فلیپ در 2 دی معرفی می‌شود

گوشی تاشوی هواوی میت V فلیپ در 2 دی معرفی می‌شود

برای مدتی می‌شود که شایعاتی در مورد گوشی تاشوی هواوی در سطح فضای مجازی منتشر می‌شود؛ گوشی هوشمندی که از صفحه‌نمایش تاشدنی برخوردار خواهد بود و طبق گفته‌ها از لولایی با مقاومت بالاتری نسبت به محصولات پیشین برند چینی استفاده می‌کند. حال، اطلاعات جدیدی از گوشی تاشوی هواوی به نام میت V فلیپ منتشر شده که شامل زمان رونمایی و طراحی سیستم خنک‌سازی می‌شود. درواقع گفته شده که گوشی جدید هواوی ازلوله‌های حرارتی برخوردار خواهد بود که به پخش شدن حرارت تولید شده و کنترل میزان گرمای دستگاه کمک می‌کند.

 

لیست گوشی های هواوی تکنولایف را بررسی کرده و از آفرهای ویژه و جوایز خرید بهره‌مند شوید: قیمت گوشی هواوی

 

گوشی تاشوی هواوی از سیستم خنک‌سازی پیشرفته برخوردار است

لوله‌های حرارتی تمامی بخش‌های اجزای داخلی دستگاه را احاطه می‌کنند تا دستگاه حتی در زمان انجام وظایف سنگین نیز با مشکل حرارتی یا داغ شدن بیش از حد مواجه نشود. چنین اتفاقی برای افزایش عمر دستگاه خبر خوبی خواهد بود. اصولا عمر دستگاه‌های الکترونیکی با میزان حرارت تولید شده ارتباط مستقیم دارد و زمانی که دستگاه مدنظر نتواند حرارت تولید شده را کنترل کند، آسیب جدی به قطعات داخلی آن وارد خواهد شد.

گوشی تاشوی هواوی از سیستم خنک‌سازی پیشرفته برخوردار است

در مورد زمان معرفی نیز گفته شده که محصول جدید هواوی در ۲۳ دسامبر (۲ دی) معرفی می‌شود. جالب است بدانید که رویداد مدنظر تنها مختص به میت V فلیپ نخواهد بود؛ بلکه شرکت چینی در نظر دارد دستاوردهای خود در زمینه‌های دیگر ازجمله تلویزیون، لپ‌تاپ و پوشیدنی‌های حوزه‌ی سلامت را نیز معرفی کند.

هواوی میت V فلیپ

در حال حاضر هواوی شرایط خوبی در بازار گوشی‌های هوشمند ندارد و به خاطر تحریم‌های ایالات متحده با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند. با این حال، شرکت چینی در نظر دارد شرایط را تغییر داده و دوباره بتواند به چرخه‌ی رقابت با شرکت‌های دیگر بازگردد.

نظر شما کاربران تکنولایف در مورد گوشی تاشوی هواوی چیست؟ آیا میت وی فلیپ می‌تواند همان محصولی باشد که هواوی به آن نیاز دارد؟ به نظرتان با وجود رقبای سرسختی مانند سری گلکسی زد فلیپ و زد فولد، گوشی تاشوی هواوی چقدر شانس موفقیت دارد؟

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d9%85%db%8c%d8%aa-v-%d9%81%d9%84%db%8c%d9%be-2-%d8%af%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%85%db%8c-%d8%b4%d9%88%d8%af/
ads
ads