داغ ترین ها :
هواوی واچ D همراه با حسگر سنجش فشار خون ماه آینده معرفی می‌شود

هواوی واچ D همراه با حسگر سنجش فشار خون ماه آینده معرفی می‌شود

به نظر می‌رسد هواوی برنامه‌های جدیدی برای حضور پررنگ‌تر در بازار پوشیدنی‌های هوشمند در پیش گرفته است و می‌خواهد ساعت‌های هوشمندی با امکانات گسترده در زمینه‌ی سلامت به بازار عرضه کند. شرکت چینی هفته‌ی گذشته بزرگ‌ترین مرکز تحقیقاتی خود در حوزه‌ی سلامت و گجت‌های پوشیدنی را افتتاح کرد.

 

برای خرید و مشاهده قیمت ساعت هواوی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

حال، افشاگری اطلاعاتی منتشر کرده که برند چینی به دنبال معرفی ساعت هوشمندی به نام هواوی واچ D است که از امکاناتی مانند حسگر سنجش فشار خون استفاده می‌کند. چنین ویژگی می‌تواند به کسب موفقیت بیشتر هواوی در بازار ساعت‌های هوشمند کمک کند.

در حال حاضر تعداد کمی از پوشیدنی‌های هوشمند در بازار وجود دارند که از امکاناتی مانند حسگر سنجش فشار خون برخوردار باشند. با این حال، آنچه هواوی در سر دارد عرضه‌ی ساعت هوشمندی است که بتواند در کنار برخورداری از این ویژگی‌ها از دقت بالایی نیز برخوردار باشد.

هواوی واچ D از امکاناتی فراتر از ساعت هوشمند برخوردار خواهد بود

شرکت هواوی چندی پیش توانست گواهی برای عرضه‌ی پوشیدنی هوشمندی را به دست آورد که از امکان سنجش فشار خون برخوردار بود. این دستگاه علاوه بر ویژگی سنجش فشار خون از قابلیت نظارت نیز برخوردار است و به‌صورت لحظه‌ای می‌تواند فشار خون کاربر را ثبت کند.

با استفاده از چنین ویژگی، دستگاه می‌تواند کاربر را پیش از آنکه فشار خون وی به مرحله‌ی خطرآفرین وارد شود، باخبر سازد. همچنین امکان ارسال اعلان خطر به دوستان، اعضای خانواده یا هر فردی که کاربر تعریف کرده باشد، وجود دارد تا از احتمال رفتن فشار خون کاربر به مرحله‌ی خطرناک مطلع شوند.

ساعت هوشمند هواوی واچ D

در مورد طراحی ظاهری هواوی واچ D نیز اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد محصول جدید هواوی از طراحی مستطیل شکلی برخوردار است که در محصولات دیگر هواوی کمتر دیده بودیم. در لبه‌ی سمت راست دستگاه می‌توان دو دکمه را مشاهده کرد که ناوبری در محیط رابط کاربری ساعت هوشمند با استفاده از این دو دکمه امکان پذیر است.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی از ساعت هوشمند جدید هواوی وجود دارد و مشخص نیست که دستگاه مدنظر با چه قیمتی روانه‌ی بازار خواهد شد یا از چه مشخصات سخت‌افزاری استفاده خواهد کرد. در هر صورت می‌توان انتظار داشت که با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی آن، اطلاعات بیشتری از هواوی واچ D کسب کنیم.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%86-d-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%ad%d8%b3%da%af%d8%b1-%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%b4-%d9%81%d8%b4%d8%a7%d8%b1-%d8%ae%d9%88%d9%86/
ads
ads