داغ ترین ها :
هواوی و درز عکس های جدید دیگر از گوشی Mate 20 Lite

هواوی و درز عکس های جدید دیگر از گوشی Mate 20 Lite

اخبار کمپانی هواوی بیشتر حول گوشی Mate 20 در حال انتشار است. اخبار متعددی در رابطه با دو مدل Mate 20 و Mate 20 Pro در حال انتشار است که ما قبلا به آن ها پرداخته ایم. اما امروز حول این گوشی اخبار و عکس هایی منتشر گردید که مربوط به نسخه Lite آن می باشد.

قیمت گوشی هواوی را از سایت تکنولایف بگیرید.

عکس های منتشر شده مربوط به قسمت جلویی و پشتی و بقل قاب می باشد. در قسمت جلویی قاب شاهد یک دوربین تک گانه هستیم. به علت مشکی بودن رنگ گوشی ناچ بودن یا نبودن صفحه نمایش مشخص نیست ولی نکته ای که روشن است آن بوده که، قاب نفوذ زیادی از بقل های صفحه نمایش نداشته و صفحه نمایش درصد بالایی از قاب را تسخیر کرده است. نکته دیگر آن است که مشابه دیگر نسخه های گوشی هوشمند Mate 20، هیچ دکمه فیزیکی ای برای اسکنر اثر انگشت در قسمت جلویی قاب دیده نمی شود. در گذشته نیز در رابطه با جنس پنل صفحه نمایش این محصول مطالبی منتشر گردیده بود که بیان می کرد جنس آن OLED می باشد.

اما در قسمت پشتی قاب شاهد یک دوربین دوگانه هستیم که مطمئناً کیفیت عکسبرداری مناسبی برای این گوشی به همراه دارد. در زیر دوربین، اسکنر اثر انگشت خود نمایی می کند و به نظر می آید در جایگاه مناسبی قرار دارد. از بقل نیز شاهد دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور هستیم.

در حال حاضر هواوی هیچ واکنشی نسبت به اخبار و عکس های منتشر نداشته است. حال باید به انتظار نشست و دید که بعد از معرفی کدام یک از اخبار و شایعات در رابطه با این گوشی صحت داشته است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%d9%88-%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%af%db%8c%da%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-mate-20-lite/
ads
ads