داغ ترین ها :
گوشی هواوی نووا 9 در تاریخ 1 مهر ماه معرفی می‌شود

گوشی هواوی نووا 9 در تاریخ 1 مهر ماه معرفی می‌شود

ماه گذشته بود که یک گوشی جدید هواوی با شماره مدل RTL-AL00 در سازمان TENNA کشور چین دیده شد؛ محصولی که همان گوشی Nova 9 خواهد بود. امروز مشخص شد که گوشی هواوی Nova 9 در تاریخ ۲۳ سپتامبر یا یک مهر ماه در کشور چین معرفی می‌شود. از ویژگی‌های جالب توجه این گوشی می‌توانیم به طراحی گرد آن اشاره کنیم که از گوشی هواوی P50 الگوبرداری شده است.

 

فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف با برندهای متنوع سعی در تامین سلیقه کاربران خود دارد، اگر طرفدار برند هواوی هستید، از گوشی های هواوی موجود دیدن کنید.

 

هواوی Nova 9 ؛ میان‌رده هیجان‌انگیز

گوشی‌های سری Nova جزو محصولات میان‌رده این شرکت به‌حساب می‌آیند که در کشور چین بسیار محبوب هستند و هر نسل از این گوشی‌ها هم در چند مدل راهی بازار شدند. به طور مثال نزدیک به ۷ مدل از گوشی Nova 8 راهی بازار شده بود.

تفاوت اصلی گوشی Nova 9 با گوشی‌های پرچم‌دار P50 در دوربین خواهد بود. دوربین اصلی گوشی نوا 9 داخل یک حلقه رنگی قرار گرفته که کاملا نظر کاربران را به خود جلب می‌کند. در تصویر زیر این موضوع کاملا مشخص است. سه دوربین دیگر هم زیر دوربین اصلی قرار گرفته‌اند و در کنار آن‌ها فلش LED را هم مشاهده می‌کنید.

تصاویر فاش شده از گوشی هواوی Nova 9

گفته شده که گوشی Nova 9 با صفحه نمایش OLED راهی بازار می‌شود و حسگر تشخیص اثر انگشت آن هم زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. به‌تازگی هم مشخص شده که این گوشی هوشمند با سیستم عامل هارمونی راهی بازار می‌شود. امروز مشخص شد که تعداد کاربران سیستم عامل هارمونی به ۹۰ میلیون نفر رسیده است.

از دیگر ویژگی‌های Nova 9 می‌توانیم به پشتیبانی از شبکه 5G اشاره کنیم. هنوز اطلاعات بیشتری درباره این گوشی میان‌رده شرکت هواوی منتشر نشده است. با این حال می‌دانیم که این گوشی از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کند و سرویس‌های جایگزین هواوی روی آن قرار گرفته‌اند. باید تا ۱ مهر ماه منتظر باشیم و تا ببینیم این گوشی چه ویژگی‌های دیگری دارد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-nova-9-%d8%a7%d9%88%d9%84-%d9%85%d9%87%d8%b1/
ads
ads