داغ ترین ها :
هواوی P30 Pro و نشر عکس های جدید

هواوی P30 Pro و نشر عکس های جدید

هواوی پرچمداران جدید خود را در اواخر ماه مارس معرفی خواهد کرد و خانواده جدید این برند با نام های هواوی P30 و P30 Pro و P30 Lite معرفی خواهند شد. درز اطلاعات و عکس های مختلف از گوشی های هوشمند قبل از معرفی همواره امری طبیعی است و این امر گریبان گیر گوشی هواوی P30 Pro نیز شده است و عکس های جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر شده است. تصاویر جدید نمایی کلی از قسمت پشتی و زیرین قاب را نمایش می دهد.

نسل قبلی این گوشی یعنی هواوی P20 Pro با دوربین سه گانه معرفی گردید و حال عکس های جدید از مدل P30 Pro نیز دوربین سه گانه در قسمت پشتی قاب را نمایش می دهد. این موضوع در حالی است که بسیاری از شایعات پیشین چهار گانه بودن دوربین را پوشش می دادند اما حالا می بینیم که دوربین اصلی این گوشی سه گانه خواهد بود. این موضوع می تواند پیام آور آن باشد که هواوی به جای آن که تعداد سنسور افزایش دهد، قدرت سنسور ها را افزایش خواهد داد.

سنسور های دوربین در یک جایگاه به صورت عمودی قرار گرفته اند و در زیر آن ها فلاش نیز مشاهده می شود. اما در این بین عده ای از کارشناسان بر این باور اند که عکس منتشر شده مربوط به گوشی هوشمند هواوی P30 است. لازم به ذکر است که در قسمت زیرین قاب نیز جایگاه USB Type-C و دو جایگاه بلند گو دیده می شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-p30-pro-%d9%88-%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af/
ads
ads