داغ ترین ها :
هواوی P50 اولین گوشی دارای سیستم عامل هارمونی

هواوی P50 اولین گوشی دارای سیستم عامل هارمونی

سری Huawei P50 اولین مدل هواوی است که از HarmonyOS بهره می‌برد. البته ناگفته نماند که حتی اگر این شرکت سیستم عامل هارمونی را بر روی چندین مدل مانند P30 آزمایش کرده باشد، هواوی هنوز سیستم عامل HongmengOS یا همان HarmonyOS سازگار با تلفن‌های همراه خود را عرضه نمی‌کند. به علاوه این شرکت در مورد چند برنامه‌ی فوق‌العاده پیشرفته تلفن‌های همراه پرچمدار خود سخن به میان آورده است و ظاهرا غول فناوری چینی قصد دارد سری P50 آینده را بسیار پر سروصدا به بازار عرضه کند. در این مقاله از تکنولایف با ما همراه باشید تا اطلاعات جامع‌تری در مورد این خبر هیجان‌انگیز در اختیارتان قرار دهیم.

آینده هواوی P50

همان‌طور که می‌دانید سال گذشته رسما نسخه بتای توسعه دهندگان، سیستم عامل HarmonyOS و یا هارمونی را منتشر کرد و همچنین اعلام کرد که در آینده نزدیک نخستین تلفن‌های هوشمند مجهز به این سیستم عامل وارد بازار خواهند شد. در پی این خبر رسانه‌های چینی مدعی شده‌اند که هواوی P50 نیز با این سیستم عامل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اکنون نیز شایعاتی وجود دارد که P50 اولین مدلی است که با (HongmengOS) HarmonyOS از همان ابتدا روانه بازار می‌شود. به علاوه یک پست Weibo توسط Fast Technology ادعا می‌کند که این شرکت مراحل آزمایش HarmonyOS 2.0 Beta 2 را به پایان رسانده است و در حال انتقال به Beta 3 است که آخرین مرحله قبل از انتشار می‌باشد. این پست همچنین نشان می‌دهد که HarmonyOS از قبل روی سری P50 نصب خواهد شد و این اولین گوشی هوشمندی است که HarmonyOS را از جعبه خارج می‌کند.

عکس هواوی P50
شایان ذکر است که Uuawei قبلا نسخه‌های بتا HarmonyOS را به برخی از تلفن‌های هوشمند قدیمی خود مانند P40، P30، Mate 30 Pro 5G و سایر محصولات سوق داده است. با این حال، P40 کاملا اندروید OS را خنثی می‌کند. Huawei همچنین قرار است به روزرسانی HarmonyOS را به طور گسترده به چندین مدل خود از ابتدای ماه آوریل با نسخه‌های پرچمدار خود برای دریافت به روزرسانی اعمال کند. این شرکت در تلاش است تا پایان سال جاری ROM داخلی برای 400-300 میلیون دستگاه خود را داشته باشد که این شامل تلویزیون‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و سایر ابزارهای اینترنت اشیا است که از سیستم عامل استفاده می‌کنند.

هارمونی در هواوی P50
اپلیکیشن پیتال سرچ (Petal Search) موتور جستجوی اختصاصی هواوی می‌باشد که در ابتدا کاربران آن را برای یافتن محتویات گوشی، اپلیکیشن‌ها، فایل APK و جستجوی آنلاین مورد استفاده قرار می‌دادند. اما پس از مدتی این برنامه به سرعت ارتقا یافت که هم‌اکنون نیز به یک موتور جستجو با قابلیت‌های متفاوت و قدرتمند تبدیل شده است. همچنین از آنجایی که پیتال سرچ، موتور جستجوگر هواوی با استقبال گسترده کاربران مواجه شده است، انتظار می‌رود این شرکت دستیار صوتی پیتال، یک صفحه کلید پیتال و پیتال چشم‌انداز را که ممکن است یک برنامه AR باشد، راه‌اندازی کند، زیرا این شرکت‌ عینک‌های AR را نیز در آینده نه چندان دور در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

سخن پایانی

همان‌طور که مطالعه کردید در این مقاله از تکنولایف سعی کردیم اطلاعات جامعی از آخرین اخبار مربوط به سیستم عامل هارمونی (HarmonyOS) هواوی را در اختیارتان قرار دهیم. در صورتی که تمایل دارید زودتر از سایرین از اخبار مربوط به گوشی‌های هوشمند هواوی مطلع شوید، پیشنهاد می‌کنیم وارد سایت تکنولایف شوید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-p50-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d9%87%d8%a7%d8%b1/
ads
ads