داغ ترین ها :
وان پلاس ایس و وان پلاس 10R یک گوشی هستند که در منطقه‌های مختلف عرضه می‌شوند

وان پلاس ایس و وان پلاس 10R یک گوشی هستند که در منطقه‌های مختلف عرضه می‌شوند

وان پلاس خودش را برای عرضه گوشی های جدیدی مانند وان پلاس ایس و وان پلاس 10R آماده می‌کند. موضوع جالب اینجاست که هر دو گوشی تا مدتی دیگر رسماً معرفی می‌شوند و حالا وان پلاس یکسری اطلاعات جدید از این محصولات منتشر کرده است.

شرکت وان پلاس تایید کرد که گوشی وان پلاس ایس و وان پلاس 10R یک گوشی هستند که در کشورهای مختلف راهی بازار می‌شوند. گوشی وان پلاس ایس در کشور چین عرضه می‌شود و گوشی وان پلاس 10R به عنوان نسخه گلوبال در تمام کشورها راهی بازار خواهد شد.

 

خرید گوشی های وان پلاس با تخفیف های روزانه تکنولایف: وان پلاس

 

البته وان پلاس اعلام کرد که این گوشی در حالی که یکی هستند، در یک تاریخ راهی بازار نمی‌شوند. گوشی وان پلاس ایس در تاریخ ۱ اردیبهشت ماه در کشور چین عرضه می‌شود و گوشی وان پلاس 10R هم در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه معرفی می‌شود. البته شرکت وان پلاس قبلا گفته بود که در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت را هم معرفی می‌کند.

در حالی که گوشی های وان پلاس ایس و وان پلاس 10R یک محصول هستند، یکسری تغییرات جزئی هم دارند. به طور مثال باید بگوییم که گوشی وان پلاس ایس با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ مدیاتک راهی بازار می‌شود و گوشی وان پلاس 10R هم با تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۸۱۰۰ مکس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بر اساس شایعات قبلی، گوشی وان پلاس 10R صفحه نمایش ۶.۷ اینچی از نوع E4 AMOLED دارد که وضوح تصویر آن به Full HD + می‌رسد و نرخ نوسازی آن هم ۱۲۰ هرتز خواهد بود. این صفحه نمایش از تکنولوژی HDR10 + هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 راهی بازار می‌شود.

در قسمت دوربین هم با ترکیب جالبی مواجه هستیم. سه دوربین پشت برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در جلوی گوشی هم یک دوربین سلفی با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

این گوشی باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار می‌شود که از شارژ سریع ۱۵۰ وات برخوردار است. گفته شده این شارژ سریع در مدت زمان ۱۷ دقیقه می‌تواند ظرفیت باتری را از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ کند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%db%8c%d8%b3-%d9%88-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-10r/
ads
ads