داغ ترین ها :
گوشی وان پلاس ایس پرو نسخه گنشین ایمپکت معرفی شد

گوشی وان پلاس ایس پرو نسخه گنشین ایمپکت معرفی شد

شرکت وان پلاس از گوشی وان پلاس ایس پرو نسخه گنشین ایمپکت رونمایی کرد. این گوشی که در رده پرچم‌دار راهی بازار می‌شود با نام وان پلاس 10T هم شناخته می‌شود.

مدل جدید وان پلاس ایس پرو نسخه گنشین ایمپکت از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد که شامل رنگی خاص، انیمیشن‌های خاص در محیط سیستم‌عامل و طراحی جدید در قسمت پشت گوشی خواهد بود.

گوشی وان پلاس ایس پرو نسخه گنشین ایمپکت با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود و از تراشه اسنپ دراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند از باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و از شارژ سریع ۱۵۰ وات استفاده می‌کند.

 

جدیدترین های بازار موبایل را در تکنولایف ببنید: قیمت امروز گوشی

 

وان پلاس ایس پرو

موضوعی که باید به آن اشاره کنیم بسته‌بندی این محصول است. بسته‌بندی جذابی که می‌تواند نظر خیلی‌ها را به سمت خودش جلب کند.

بسته بندی این گوشی با الگوبرداری از بازی گنشین ایمپکت ساخته شده و داخل بسته‌بندی هم کارت‌ها و پوستر و برچسب‌های مختلف قرار گرفته‌اند.

پوسته مخصوص گنشین ایمپکت هم داخل گوشی قرار گرفته که با رابط کاربری ColorOS 12.1 سازگاری کامل دارد.

شرکت وان پلاس اعلام کرده که گوشی وان پلاس ایس پرو نسخه گنشین ایمپکت با قیمت ۵۸۸ دلار راهی بازار می‌شود. این مدل ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد. پس فروش این محصول هم اکنون شروع شده است.

 

آخرین اخبار دنیای موبایل:
عرضه آیفون با USB-C تایید شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%db%8c%d8%b3-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%da%af%d9%86%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%be%da%a9%d8%aa/
ads
ads