داغ ترین ها :
وان پلاس ۱۱ معرفی شد

وان پلاس ۱۱ معرفی شد

شرکت وان پلاس بالاخره گوشی وان پلاس ۱۱ را فعلا در کشور چین معرفی کرد. این گوشی پرچم‌دار بهبود‌های متعددی در مقایسه با وان پلاس ۱۰ دارد. در واقع وان پلاس ۱۱ ویژگی‌هایی دارد که قبلا روی سری‌های پرو گوشی‌های پرچم‌دار وان پلاس دیده می‌شد.

 

لیست قیمت روز گوشی های موبایل را چک کنید: قیمت گوشی

 

مشخصات گوشی وان پلاس ۱۱

گوشی وان پلاس ۱۱ به جدیدترین تراشه اسنپ دراگون مجهز شده و از دوربین‌های رده بالایی هم استفاده می‌کند. همچنین از حافظه داخلی پرسرعتی هم برای این گوشی هوشمند استفاده شده است.

قاب جلو و پشت گوشی کاملا شیشه‌ای است و فریم فلزی برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی از گواهی IP54 بهره می‌برد و در برابر پاشش قطره‌های اب مقاوم خواهد بود. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که دکمه سایلنت را روی این گوشی مشاهده می‌کنید.

وان پلاس ۱۱ مشکی رنگ

وان پلاس ۱۱ مشکی رنگ

گوشی وان پلاس ۱۱ به صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی از نوع E4 AMOLED مجهز شده که توسط سامسونگ ساخته شده است. صفحه نمایشی که یک ناچ حفره‌ای روی آن دیده می‌شود و وضوح تصویر ۳۲۱۶ در ۱۴۴۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. از ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توانیم به قابلیت LTPO 3 و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از استاندارد دالبی ویژن اشاره کنیم.

گوشی وان پلاس ۱۱ به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ مجهز شده است. در کنار این تراشه از رم‌های LPDDR5x و حافظه داخلی از نوع UFS 4 استفاده شده است. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی هوشمند از سیستم خنک کننده پیشرفته‌ای هم استفاده می‌کند.

ماژول دوربین وان پلاس ۱۱

ماژول دوربین وان پلاس ۱۱

گوشی OnePlus 11 با اندروید ۱۳ و رابط کاربری OxygenOS 13 راهی بازار می‌شود.

دوربین وان پلاس ۱۱

گوشی وان پلاس ۱۱ از سه دوربین پشت استفاده می‌کند. دوربین‌هایی که توسط شرکت هاسلبلاد توسعه پیدا کرده‌اند. دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی استفاده می‌کند که OIS هم دارد. در کنار دوربین اصلی از دوربین اولتراواید با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی IMX581 استفاده شده است. این دوربین فوکوس خودکار دارد و حتی عکس ماکرو هم ثبت می‌کند. سومین دوربین این گوشی هم از حسگر ۳۲ مگاپیکسی سونی IMX709 RGBW  تله‌فوتو استفاده می‌کند که قابلیت زوم ۲ برابر دارد. دوربین جلوی این گوشی هم از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است.

مدل سبز رنگ وان پلاس ۱۱

مدل سبز رنگ وان پلاس ۱۱

از دیگر ویژگی‌های گوشی وان پلاس ۱۱ می‌توانیم به دوم سیم‌کارت بودن، شبکه 5G، Wi-Fi 6، بلوتوث ۵٫۳، GNSS، NFC  و USB-C اشاره کنیم. این گوشی از اسپیکرهای استریو پشتیبانی می‌کند.

گوشی وان پلاس ۱۱ به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجز شده و از شارژ سریع ۱۰۰ وات بهره می‌برد. باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی هوشمند در ابعاد ۱۶۳٫۱ در ۷۴٫۱ در ۸٫۵۳ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن به ۲۰۵ گرم می‌رسد.

تجربه گیمینگ وان پلاس ۱۱

تجربه گیمینگ وان پلاس ۱۱

قیمت وان پلاس ۱۱

گوشی وان پلاس ۱۱ در کشور چین با قیمت‌های زیر راهی بازار می‌شود:

وان پلاس ۱۱ با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۸۰ دلار

وان پلاس ۱۱ با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۴۰ دلار

وان پلاس ۱۱  با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۷۱۰ دلار

گوشی وان پلاس ۱۱ در رنگ‌های مشکی و سبز راهی بازار می‌شود. گفته شده فروش جهانی این محصول از تاریخ ۷ فوریه یا ۱۸ بهمن شروع می‌شود.

 

 

شاید نیاز داشته باشید:
اموزش انداختن گلس ساعت هوشمند

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%db%b1%db%b1-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads