داغ ترین ها :
واچ S1 ساعت هوشمند شیائومی امروز معرفی می‌شود

واچ S1 ساعت هوشمند شیائومی امروز معرفی می‌شود

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که شیائومی در نظر دارد امروز علاوه بر معرفی سری گوشی شیائومی 12 ساعت هوشمندی به نام شیائومی واچ S1 را رونمایی کند.

 

برای خرید ساعت هوشمند به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

انتظار می‌رود امروز شیائومی از جدیدترین محصولات خود رونمایی کند؛ محصولاتی که شامل حداقل دو گوشی هوشمند، رابط کاربری MIUI 13 و اینگونه که به نظر می‌رسد ساعت هوشمند به نام شیائومی واچ S1 می‌شود. گویا ساعت هوشمند جدید شیائومی از مشخصات سخت‌افزاری بالارده‌ای برخوردار خواهد بود و در میان محصولات پریمیومی قرار می‌گیرد که برند چینی طی سال‌های گذشته روانه‌ی بازار کرده است.

وجود ساعت هوشمند واچ S1 بر اساس شایعات نیست؛ بلکه شرکت چینی در حساب رسمی ویبوی خود با انتشار تیزرهایی رسما تایید کرده که چنین محصولی را در کنار جدیدترین دستاوردهای خود معرفی خواهد کرد. با توجه به سیاست‌های شیائومی نیز انتظار می‌رود محصولات معرفی شده با اختلاف زمانی بسیار کم ابتدا راهی بازار چین شوند و سپس با کمی تاخیر آن‌ها را در بازار سایت نقاط مشاهده کنیم.

در این بین رابط کاربری MIUI 13 نیز کمی با نسخه‌های پیشین متفاوت خواهد بود تا شیائومی راهی شبیه به اپل را در پیش بگیرد. درواقع شیائومی می‌خواهد رابط کاربری جدید خود را به‌صورت نسخه‌ای متفاوت برای تبلت‌ها نیز منتشر کند که MIUI 13 Pad نام دارد.

تمرکز این نسخه از رابط کاربری MIUI 13 بر انجام امور چند وظیفه‌ای است؛ به این صورت که تبلت بتواند همزمان چند برنامه را اجرا کرده و دو یا چند عدد از آن‌ها را به‌صورت همزمان و با تقسیم صفحه‌نمایش به چند بخش برای کاربر نمایش دهد.

البته در نسخه‌ی مخصوص گوشی‌های هوشمند MIUI 13 تفاوت بسیار جزئی نسبت به MIUI 12.5 مشاهده خواهیم کرد. با این حال می‌توانیم تا ساعاتی دیگر یعنی زمان برگزار رویداد بزرگ شیائومی و معرفی محصولات جدید این شرکت صبر کرده و مشاهده کنیم که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و چه تغییراتی در رابط کاربری جدید شیائومی اعمال شده است.

در مورد ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 گفته شده که از صفحه‌نمایشی با طراحی دایره‌ای شکل استفاده می‌کند که در سمت راست آن نیز دو دکمه برای ناوبری در محیط رابط کاربری واچ اس ۱ تعبیه شده است. شیائومی در مورد محصول جدید خود گفته که ساعت هوشمندی با سخت‌افزاری تمام‌عیار خواهد بود که از پس هر وظیفه‌ای برخواهد آمد.

با این حال هنوز مشخص نیست که واچ اس ۱ دارای چه قابلیت‌هایی است و چه امکاناتی را به همراه دارد. چندی پیش هواوی جدیدترین ساعت هوشمند خود را معرفی کرد که امکاناتی مانند سنجش فشار خون و ثبت نوار قلب داشت. چنین اتفاقی در حالی رخ داد که هواوی واچ D از اکثر امکانات موجود در ساعت‌های هوشمند و دستبند‌های سلامت برخوردار است. باید دید که شیائومی واچ S1 چه حرف‌هایی برای گفتن دارد و نسبت به محصولات موجود در بازار از چه امکانات بیشتری استفاده می‌کند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%88%d8%a7%da%86-s1-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c/
ads
ads