داغ ترین ها :
امکان واکنش سریع به پیام‌ ها به واتساپ اضافه می‌شود

امکان واکنش سریع به پیام‌ ها به واتساپ اضافه می‌شود

برنامه‌ی واتساپ به طور روزانه چند میلیارد کاربر فعال دارد اما ایرادی که همیشه به آن وارد بوده این است که قابلیت‌ها و امکانات بسیار کمتری نسبت به مسنجرهای دیگر نظیر تلگرام به کاربران می‌دهد. نبود برخی از این قابلیت‌ها قابل تحمل است اما به واقع نبود بعضی دیگر در استفاده روزمره کاملا احساس می‌شود و تجربه‌ی کاربری ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

به یکی از این قابلیت‌ها که در مسنجرهای دیگر و حتی فیس بوک که مالک خود واتساپ است وجود دارد Message reaction می‌گویند. این قابلیت به این صورت است که اگر دست خود را به روی یک پیام نگه دارید چندین اموجی آماده در زیر آن پیام به شما نمایش داده می‌شود تا در سریع‌ترین حالت ممکن بتوانید به این پیام‌ها واکنش نشان دهید و دیگر نیازی نباشد تا حتما به سراغ کیبورد خود بروید.

 

آموزش های مرتبط با واتساپ: خواندن پیام های حذف شده واتساپ

 

این قابلیت بالاخره در حال اضافه شده به واتساپ است و در حال حاضر برای برخی از کاربران در دنیا در دسترس قرار دارد (با این کار واتساپ قصد دارید ایرادات موجود در این قابلیت و همچنین برخورد افراد نسبت به آن را بسنجد و در گام بعدی آن را برای همه کاربران عرضه کند).

زمانی که این قابلیت برای همه کاربران در دسترس قرار بگیرد شما حتما باید آخرین نسخه از واتساپ را به روی گوشی خود نصب داشته باشید و در غیر این صورت در صورت دریافت Message reaction با این پیغام مواجه می‌شوید که ورژن واتساپ خود را بروزرسانی کنید تا بتوانید این ری‌اکشن را دریافت کنید.

عرضه عمومی این قابلیت چه زمانی است؟

متأسفانه زمان دقیقی برای عرضه عمومی این قابلیت اعلام نشده است و باید دید که واتساپ چه مدت قصد دارد این قابلیت را به صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار دهد و سپس به صورت عمومی عرضه کند.

البته احتمال دارد که طی سیاستی به طور کلی این قابلیت به طور تدریجی برای کاربران فعال شود تا این شرکت بهتر بتواند بر این قابلیت و میزان محبوبیت آن نظارت کند.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%88%d8%a7%da%a9%d9%86%d8%b4-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%b9-%d8%a8%d9%87-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be/
ads
ads