داغ ترین ها :
ویدیوی فاش شده از مدل آزمایشی گوشی S22 اولترا و طراحی عجیب دوربین پشتی

ویدیوی فاش شده از مدل آزمایشی گوشی S22 اولترا و طراحی عجیب دوربین پشتی

امروز تصاویری از مدل آزمایشی گلکسی S22 اولترا فاش شد که نشان می‌دهد سامسونگ از طراحی P شکل برای ماژول دوربین پشت گلکسی S22 اولترا استفاده کرده است. در کنار تصاویر منتشر شده از مدل گلکسی S22 اولترا ویدیویی هم از مدل آزماشی گوشی S22 اولترا منتشر شده که ظاهر نهایی این گوشی را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید:

شایعات می‌گویند که سامسونگ دو مدل طراحی برای مدل آزمایشی گلکسی S22 اولترا در نظر گرفته بود؛ اما در طراحی نهایی تصمیم گرفته شد که ماژول دوربین به شکل حرف P طراحی شود. در طراحی مدل آزمایشی گلکسی S22 اولترا از طراحی گوشی گلکسی نوت 20 الهام کرفته شده است. به همین دلیل به نظر می‌رسد که مدل اولترا قصد دارد به نوعی جای سری نوت را هم پر کند.

مدل آزمایشی گلکسی S22 اولترا جایگاه قلم ندارد

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که در مدل آزمایشی گلکسی S22 اولترا جایگاه قلم دیده نمی‌شود. با این حال گزارش‌های مختلف و تصاویر منتشر شده از رندرهای این گوشی نشان می‌دهند که این گوشی از قلم بهره می‌برد. پس اگر از جمله طرفداران سری گوشی‌های نوت هستید، می‌توانید این گوشی را انتخاب کنید.

بعد از اینکه تولید سری نوت از طرف سامسونگ متوقف شد این شرکت برای دو گوشی پرچم‌دار بعدی خودش از جمله گلکسی S22 اولترا قلم منتشر کرد. با این حال این قلم به صورت جداگانه به فروش می‌رفت و جایی برای قرار دادن قلم روی این گوشی‌ها تعبیه نشده بود.

با نگاهی به تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از مدل آزمایشی گلکسی اس ۲۲ اولترا متوجه مکان بلندگو و پورت USB-C روی این گوشی سامسونگ می‌شوید.

شایعات می‌گویند که گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا به صفحه نمایش ۶.۸ اینچی مجهز شده که حاشیه‌های بسیار کمی دارد و از دوربین سلفی بسیار کوچکی هم استفاده می‌کند. این گوشی چهار دوربین پشت دارد که دوربین اصلی از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در کنار آن یک دوربین اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی قرار گرفته و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت زوم ۳ برابر  و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با زوم پریسکوپ ۱۰ برابری  این گوشی در نظر گرفته شده است. ماژول دوربین پشت به فوکوس لیزری مجهز شده و فلش LED هم دارد.

شایعات می‌گویند که این پرچم‌دار سامسونگ به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۹۸ استفاده خواهد کرد. این گوشی به احتمال زیاد در واسط بهمن ماه معرفی خواهد شد.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a6%d9%88-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-s22-ultra/
ads
ads