داغ ترین ها :
ویدیوی جعبه‌گشایی پیکسل 6 قبل از رونمایی رسمی لو رفت

ویدیوی جعبه‌گشایی پیکسل 6 قبل از رونمایی رسمی لو رفت

به نظر می‌رسد که گوشی پیکسل 6 قبل از معرفی رسمی به دست افراد مختلف رسیده است. این اتفاق باعث شده که ویدیوی جعبه گشایی پیکسل 6 در شبکه‌های اجتماعی منتشر شود. البته در چند ساعت گذشته اطلاعاتی از قیمت این گوشی هم فاش شده بود. در حالی که قبلا تصاویر مختلفی از گوشی پیکسل ۶ منتشر شده بود، در ویدیوی جعبه گشایی پیکسل 6 این گوشی کاملا مشخص است.

 

فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف، بهترین قیمت روز گوشی موبایل را به همراه گارانتی معتبر و تنوع فوق العاده برند به شما عرضه می‌کند.

 

در ویدیوی جعبه گشایی پیکسل 6 مشاهده می‌کنیم که این گوشی با کابل USB-C به USB-C مجهز شده و یک اداپتر کویک سوییچ برای انتقال اطلاعات هم دارد. همچنین به نظر می‌رسد که یک محافظ صفحه کاغذ مانند هم روی گوشی قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید ویدیوی جعبه گشایی پیکسل 6 را مشاهده کنید:

تصاویر لو رفته نشان می‌دهد که پیکسل 6 به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی مجهز شده و دو دوربین پشت دارد. حسگر اصلی دوربین پشت ۵۰ مگاپیکسلی است و در کنار آن یک دوربین دیگر با حسگر ۱۲ مگاپیکسل اولتراواید هم قرار گرفته‌ است. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که گوشی پیکسل ۶ به باتری ۴۶۱۴ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است.

در کنار گوشی پیکسل 6 گوشی پیکسل 6 پرو هم معرفی می‌شود. این گوشی به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی مجهز شده و دوربین تله‌فوتو هم دارد. باتری پیکسل 6 پرو هم به ۵۰۰۳ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد.

براساس شایعات و اطلاعات فاش شده، گوشی پیکسل 6 با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۹۹ دلار راهی بازار می‌شود و مدل پایه پیکسل ۶ پرو هم با قیمت ۸۹۸ دلار راهی بازار می‌شود. قیمت‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی‌ها باعث شده که به ارزان‌ترین گوشی‌های پرچم‌دار بازار تبدیل شوند.

گوشی‌های پیکسل 6 با تراشه تنسور راهی بازار می‌شوند که یک تراشه اختصاصی برای گوگل است که توسط سامسونگ طراحی شده است. همچنین گفته شده که گوشی پیکسل وزن بسیار کمی دارد و یکی از سبک‌ترین پرچم‌دارهای بازار خواهد بود.

 

آخرین اخبار از محصولات گوگل:

قیمت گوشی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو گوگل فاش شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c-%d8%ac%d8%b9%d8%a8%d9%87-%da%af%d8%b4%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-6/
ads
ads