داغ ترین ها :

ویدیوی منتشر شده از گوشی گلکسی S21 FE را ببینید

ویدئوی هندزآن از گوشی S21 FE منتشر شده که به لطف آن می‌توان با طراحی ظاهری محصول جدید سامسونگ آشنا شد.

 

برای خرید گوشی سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

یکی از محصولات مورد انتظار سامسونگ، گوشی S21 FE نام دارد که البته تاکنون شایعات مختلفی در مورد آن در فضای مجازی منتشر شده است. از به تاخیر افتادن‌های پیاپی تا حتی احتمال لغو شدن ساخت آن، اخباری هستند که طی ماه‌های گذشته در مورد گلکسی S21 FE شنیده شده‌اند.

چندی پیش خبری منتشر شد که سامسونگ می‌خواهد گوشی S21 FE را طی رویداد CES 2022 رونمایی و سپس با اختلاف زمانی بسیار کم به بازار جهانی عرضه کند. در حالی که بسیاری از رسانه‌ها منتظر انتشار اخبار بیشتر از صحت چنین موضوعی بودند، LetsGoDigital ویدئویی از هندزآن محصول جدید سامسونگ منتشر کرده که در ادامه‌ی مقاله می‌توانید آن را تماشا کنید.

در ویدئوی هندزآن با طراحی گوشی هوشمند جدید سامسونگ آشنا خواهیم شد، محصولی که درواقع نسخه‌ای ارزان‌قیمت از گلکسی S21 محسوب می‌شود، اما برخی از ویژگی‌ها و مشخصات سخت‌افزاری آن را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

نمای پشت گوشی S21 FE سامسونگ

آنچه در ویدئوی هندزآن توجهمان را به خود جلب می‌کند شباهت طراحی ظاهری گوشی S21 FE به گلکسی اس 10 است. با وجود اینکه ویدئوی منتشر شده، رسمی نیست و هنوز مقام‌های سامسونگ، طراحی ظاهری گلکسی اس 21 را تایید نکرده‌اند، اما می‌توان گفت که گلکسی S21 FE از طراحی ظاهری بسیار زیبایی برخوردار خواهد بود.

در این بین گفته شده که شباهت بسیاری میان ماژول دوربین اصلی گلکسی S21 FE با سری گلکسی S21 وجود خواهد داشت؛ برای مثال می‌توان به استفاده از دوربین اصلی و لنز تله‌فوتوی یکسان در محصول جدید سامسونگ اشاره کرد. حتی امکان دارد که سامسونگ برای ماژول دوربین اصلی گلکسی S21 FE از OIS نیز استفاده کند.

در هر صورت انتظار می‌رود با فرا رسیدن زمان برگزاری رویداد CES 2022 اطلاعات بیشتری از گوشی S21 FE سامسونگ به دست آوریم. رویداد مدنظر در بازه‌ی زمانی ۵ الی ۸ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۴ الی ۱۸ دی ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد و جایگاهی برای شرکت‌های مختلف دنیا خواهد بود تا جدیدترین دستاوردهای خود را به علاقه‌مندان حوزه‌ی فناوری معرفی کنند.

از مشخصات سخت‌افزاری گوشی S21 FE سامسونگ می‌توان به برخورداری از باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت اشاره کرد. همچنین با توجه به بازار عرضه، محصول جدید شرکت کره‌ای با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ عرضه خواهد شد.

از ویژگی‌های دیگر گلکسی S21 FE می‌توان به صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی با پنل AMOLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی اشاره کرد. همچنین به نظر می‌رسد که حسگر اسکنر اثر انگشت با صفحه‌نمایش ادغام شده است و جایگاه فیزیکی جداگانه برای آن در نظر گرفته نخواهد شد. انتظار می‌رود محصول جدید سامسونگ در رنگ‌بندی‌های بنفش، صورتی، سفید و خاکستری به بازار مناطق مختلف جهان عرضه شود.

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ:

عرضه گوشی A33 مدل 5G سامسونگ در چهار تنوع رنگ‌بندی

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%b1-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-s21-fe-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c%d8%af/
ads
ads