داغ ترین ها :
ویژگی جدید اندروید اوریو به پیش گیری از خالی شدن باتری کمک می کند

ویژگی جدید اندروید اوریو به پیش گیری از خالی شدن باتری کمک می کند

ویژگی جدید پیش نمایش توسعه دهنده ی اندروید 8.1، یک بستر آزمایش برای تمامی عملکردهای جدیدی می باشد که موجب بهبود اندروید اورئو در آینده می شوند.این ویژگی شامل برنامه ای پیش فرض برای مدیریت مصرف باتری می باشد که با شناسایی برنامه هایی که مانع از کاهش مصرف باتری گوشی همراه شما می شوند به صرفه جویی در مصرف باتری کمک می کند.

این ویژگی برنامه هایی را که باتری زیادی مصرف کرده و به واسطه ی پیش گیری از قرارگرفتن دستگاه در Deep sleep mode منجر به خالی شدن باتری می شوند شناسایی می کند. علاوه بر این ، این برنامه قادر است تا به طور دقیق مشخص کند که چرا برخی برنامه ها باتری زیادی مصرف می کنند. برای مثال برنامه های مبتنی بر موقعیت مکانی در هنگام ردیابی موقعیت، موجب خالی شدن سریع باتری شده یا از قرار گرفتن دستگاه در Deep sleep mode پیش گیری می کنند.

این برنامه را می توانید در قسمت مدیریت مصرف باتری در منوی اطلاعات باتری که در بخش تنظیمات گوشی قرار دارد پیدا کنید. .در این Menu برنامه هایی که باتری زیادی مصرف می کنند با یک علامت هشدار باتری قرمز رنگ نشان داده شده اند.با ضربه زدن روی این برنامه ها قادر خواهید بود اجرای آن ها را متوقف کنید (Force Stop) و یا این که سرویس های مشارکت کننده در اجرای برنامه هایی مانند GPS که به ردیابی موقعیت مکانی کمک می کند را غیر فعال کنید.

در حال حاضر بیشتر کابران اندروید می توانند از برنامه های شخص ثالث متفاوتی برای مدیریت مصرف باتری و شناسایی برنامه هایی که منجر به مصرف زیاد باتری می شوند، استفاده کنند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d9%be%db%8c%d8%b4-%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2/
ads
ads