داغ ترین ها :
ویژگی های جدید Adobe Lightroom برای زیباسازی تصاویر در گوشی

ویژگی های جدید Adobe Lightroom برای زیباسازی تصاویر در گوشی

Lightroom یااتاق نور، نرم افزاری است که به شما امکانات فراوانی در گرفتن و روتوش کردن تصاویر را می دهد و آن ها را به نهایت زیبایی می رساند.خوشبختانه نسخه ی جدید این  نرم افزار هم اکنون برای اندروید و IOS قابل بارگذاری است.

چنانچه روزانه از گوشی اندروید استفاده می کنید باید بدانید که lightroom  ویژگی های جذابی را برای شما تدارک دیده است.

نخست، شورت کات این نرم افزار برای کاربران سیستمNougat و سیستم های پیشین قابل دسترس است به طوریکه با فشار و نگه داشتن آیکون آن می توانید نرم افزار را در حالت popular قراردهید.

در آخرین نسخه ی lightroom، کاربرانی که ازAdobe استفاده می کنند کنترل بیشتری در مدیریت حافظه خواهند داشت.همچنین بروزرسانی مسائلی که برای برخی دستگاه ها بوجود آمده را برطرف کرده است.ما مهم ترین آن ها را در ادامه ی مطلب برای شما قرار داده ایم:

رفع مشکل وارد کردن تصاویر در دستگاه های هوآوی.

رفع مشکل ارسال تصاویر در دستگاه هایPixel2.

رفع مشکل عدم توانایی در نصب نسخه ی قبلی در بعضی گوشی های سامسونگ.

نسخه یAdobe lightroom  که برای گوشی هایIOS  است امکانات تازه ای برای ساخت و شخصی سازی نشانه اختصاصیWatermark متنی به منظور ارسال تصاویر از lightroom به گوشی داده است.

همچنین نرم افزار باید درکنار رفع اشکلات و بهبود سرعت عملکرد، کیفیت تصویربرداریHDR را نیز افزایش بدهد.

مهم تر آنکه، هردو سیستم اندروید وIOS اکنون شامل حالت خودکار_دستکاری شده_هستند که برای کسب نتایج بهتر تعبیه شده است.این حالت خودکار جدید از هوش مصنوعیAdobe_ Adobe Sensei_درکنار پلتفرم ماشین یادگیری استفاده می کند.

طبق امکانات Adobe، اکنون تنظیمات حالت خودکار باید با بررسی تصویر و مقایسه ی آن با هزاران تصویر حرفه ای ادیت شده برای خلق عکس های زیبا و لذت بخش، تصاویر بهتری بگیرد.

این نرم افزار را می توانید به صورت رایگان از فروشگاه گوگل یا اپ استور دانلود کنید.اما برای دسترسی به ویژگی های منحصر به فرد آن باید مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-adobe-lightroom-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%d8%b3/
ads
ads