داغ ترین ها :
پاوربانک مگ سیف رسما با قیمت ۹۹ دلار معرفی شد

پاوربانک مگ سیف رسما با قیمت ۹۹ دلار معرفی شد

شرکت اپل بی‌سرو صدا پاوربانک مگ سیف را با قیمت ۹۹ دلار معرفی کرد. این پاوربانک فعلا از طریق سایت اپل به‌فروش می‌رسد و تنها یک مدل سفید رنگ هم خواهد داشت. اپل اعلام کرده که این پاوربانک با کابل لایتنینگ شارژ خواهد شد. اگر قصد خرید گوشی دارید یا می‌خواهید گوشی آیفون بخرید، قطعا به این پاوربانک نیاز خواهید داشت. در صفحه مشخصات پاوربانک مگ سیف در سایت اپل گفته شده که می‌توانید این محصول را با قدرت ۲۰ وات شارژ کنید. همچنین مشخص شده که اگر خود پاوربانک به یک شارژر ۲۰ واتی با قوی‌تر متصل باشد، می‌تواند گوشی آیفون ۱۲ را با قدرت ۱۵ وات شارژ کند.

 

 

پاوربانک مگ سیف اپل

پاوربانک مگ سیف آیفون

براساس اطلاعات منتشر شده این پاوربانک آیفون با کابل شارژ راهی بازار نمی‌شود و حتی مشخص نشده که این محصول تا چقدر می‌تواند مدت زمان استفاده از باتری آیفون را افزایش دهد. برخی رسانه‌ها به این موضوع اشاره کرده‌اند که ظرفیت این پاوربانک مگ سیفت به ۱۴۶۰ میلی‌آمپر ساعت می‌‌رسد و توانایی این را دارد که یک‌بار ظرفیت باتری آیفون ۱۲ مینی را به‌صورت کامل شارژ کند.

پاوربانک مگ سیف آیفون 12

پاوربانک مگ سیف آیفون 12

در ماه فوریه شایعه شده بود که اپل روی پاوربانک مگ سیف کار می‌کند که با سری آیفون ۱۲ سازگاری کامل خواهد داشت. شرکت اپل شارژر بی‌سیم مگ سیف را همزمان با آیفون ۱۲ معرفی کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%d8%a7%d9%88%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%86%da%a9-%d9%85%da%a9-%d8%b3%db%8c%d9%81-%db%b9%db%b9-%d8%af%d9%84%d8%a7%d8%b1%db%8c/
ads
ads