داغ ترین ها :
تبلت‌های شیائومی پد 5 و پد 5 پرو معرفی شدند

تبلت‌های شیائومی پد 5 و پد 5 پرو معرفی شدند

شیائومی پس از معرفی گوشی میکس 4 از تبلت‌های جدیدی هم رونمایی کرد. این تبلت‌ها به عنوان سری Mi Pad 5 شناخته می‌شوند، اولین تبلت‌‌های شیائومی در سه سال گذشته به حساب می‌آیند. تبلت پد 5 تنها از وای-فای پشتیبانی می‌کند و مدل پد 5 پرو هم از وای-فای و هم از شبکه 5G بهره می‌برد. شیائومی اعلام کرده که مدل پرو به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۷۰ مجهز شه و مدل معمولی از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۰ بهره می‌برد. می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که این دو تبلت در حال حاضر قوی‌ترین تبلت‌های اندرویدی موجود در بازار به‌حساب می‌آیند.

هر دو تبلت می پد 5 در اندازه ۱۱ اینچ ساخته شده‌اند و صفحه نمایشی با وضوح تصویر ۲۵۶۰ ر ۱۶۰۰ پیکسل دارند. نرخ نوسازی صفحه نمایش روی هر دو مدل هم ۱۲۰ هرتز خواهد بود. پنل طراحی شده برای صفحه نمایش از رنگ‌های ۱۰ بینی پشتیبانی می‌کند و با پشتیبانی از قابلیت دالبی ویژن و HDR 10 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین مشخص شده که این صفحه‌های نمایش می‌توانن تا ۵۰۰ نیت روشنایی تولید کند که دلیل آن هم استفاده از تکنولوژی TrueTone خواهد بود.

اندازه صفحه نمایش پد 5

صفحه نمایش ۱۱ اینچی پد 5

تبلت می پد 5 معمولی تنها از یک دوربین پشت با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ اما نسخه فقط وای-فای تبلت mi pad 5 pro دو دوربین پشت دارد که یکی حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و دیگری حسگر اولتراواید ۵ مگاپیکسلی است. مدل 5G تبلت می پد 5 پرو از یک دوربین پشت با حسگر ۵۰ مگاپیکسل و دوربین ولتراواید ۵ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. تمام تبلت‌های سری پد 5 از صفحه کلید آهنربایی و قلم پشتیبانی می‌کنند. دقیقا چیزی شبیه به تبلت‌های آیپد پرو ۱۱ و گلکسی تب س ۷.

قلم در نظر گرفته شده برای این تبلت‌ها ۱۲٫۲ گرم وزن دارند و دو دکمه روی آن‌ها قرار گرفته که باعث می‌شود نرخ نمونه برداری آن به ۲۴۰ هرتز برسد. این قلم‌ها باتری هم دارند و با یکبار شارژ می‌توان نزدیک به ۸ ساعت با آن‌ها کار کرد. صفحه کلید هم در رنگ‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

قلم و کیبورد تبلت پد 5

صفحه کلید و قلم پد 5

تبلت پد 5‌ پرو به باتری ۸۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که به همراه یک شارژر سریع ۶۷ وات در اختیار کابران قرار می‌گیرد. باید به این موضوع اشاره کنیم که با تبلتی بسیار سبک مواجه هستیم که تنها ۵۱۰ گرم وزن دارد و ضخامت آن هم تنها ۶٫۸۶ گرم می‌رسد. مدل معمولی پد 5 به باتری ۸۷۲۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و با شارژر ۳۳ وات در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شیائومی از رابط کاربری MIUI  برای این گوشی‌ها استفاده کرده که البته برای این محصولات اندکی تغییر کرده است. مثلا MIUI روی این تبلت‌ها از قابلیت Multi-screen برای بیش از ۳۰۰ اپلیکیشن پشتیبانی می‌کند. باید به این موضوع اشاره کنیم که مدل پرو از تکنولوژی صوتی دالبی اتموس هم بهره می‌برد و دو بلندگو روی لبه پایینی آن دیده می‌شود.

تبلت می پد 5 در ساده‌ترین حالت با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود که قیمت آن ۳۱۰ دلار خواهد بود. همین مدل با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۲۵۵ لار عرضه می‌شود.

تبلت پد 5 پرو یک مدل با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد که با قیمت ۳۸۵ دلار در ختیار مردم قرار می‌گیرد. مدل دیگری از این تبلت که ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دار هم با قیمت ۴۳۰ دلار به‌فروش خواهد رسید. بهترین مدل این تبلت هم که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه دخلی هم دارد با قیمت ۵۴۰ دلار راهی بزار می‌شود.

پیش فروش این محصولات هم اکنون در کشور چین شروع شده و مشخص نیست که آیا خارج از چین هم عرضه می‌شوند یا خیر. برای خرید تبلت می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. Hasan

    میارید این مدل هارو؟
    اگر اره فکر میکنید چقدر طول بکشه؟

    1. میلاد شیری

      پاسخ به Hasan

      سلام وقت بخیر بستگی به عرضه این محصول در کشور های خاورمیانه می باشد
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%d8%af-5-%d9%88-%d9%be%d8%af-5-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af%d9%86%d8%af/
ads
ads