داغ ترین ها :
پروموت اینستاگرام چیست؟

پروموت اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام در چند سال اخیر به شدت انفجاری در حال رشد است. اکثر مردم دنیا از این شبکه اجتماعی بهره می‌برند و حالا دیگر فقط یک شبکه به اشتراک گذاری عکس نیست. بلکه یک شبکه تجاری به تمام معنا است. در طول بروزرسانی‌های اخیر اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی را به برنامه خود اضافه کرده تا به کاربرانش اجازه دهد مانند یک ابزار حرفه‌ای بیزینس از آن استفاده کنند. پروموت اینستاگرام نوع خاصی از بازاریابی اینستاگرامی است که پست‌ها و استوری‌های معمولی اینستاگرام را به پست‌های پربازدید تبدیل می‌کند. البته که استفاده از آن مستلزم صرف هزینه است. بوست پست اینستاگرام دسترسی و تعامل بالاتری را برای پست‌های شما به ارمغان آورده و برای افزایش آگاهی و دیده شدن برند شما عالی عمل می‌کند. البته که مانند هر ابزار پولی جهانی دیگری، نحوه استفاده از پروموشن اینستاگرام در ایران نیز متفاوت است. بنابراین اگر شما هم سوالاتی از قبیل ارتقای پست اینستاگرام چیست دارید؟ در این مطلب به شما می‌گوییم که پروموت اینستاگرام چیست ؟

شاید برای شما سوال باشد که پروموت اینستاگرام چیست ؟ اگر می‌خواهید آگاهی از برند خود را افزایش دهید، تبلیغ اینستاگرام یکی از ضروریات کسب و کار شما است. این شبکه اجتماعی هر ماه بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال جمع می‌کند و ۹۰ درصد آنها حداقل یک حساب تجاری را دنبال می‌کنند. یکی دیگر از دلایل استفاده از تبلیغات اینستاگرام، فرصت ایجاد روابط نزدیک با مشتریان است. کاربران اینستاگرام به صورت آنلاین با برندها درگیر می‌شوند. میانگین نرخ تعامل در این شبکه اجتماعی ۱.۶ درصد در هر پست است. برای مقایسه، در فیس بوک و توییتر، این نرخ ها ۰.۰۹٪ و ۰.۰۴۸٪ است.

 

لیست امروز گوشی های موبایل را در سایت تکنولایف مشاهده کنید: قیمت گوشی

بهتر از این، تبلیغات اینستاگرام می‌تواند رشد فروش را افزایش دهد. ۷۷ درصد از مصرف‌کنندگان اگر برندی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند، احتمال خرید بیشتری از سوی آنان وجود خواهد داشت. ۶۵ درصد پس از دیدن یک برند در اینستاگرام، از آن برند خرید می‌کنند. بر اساس این داده‌ها، تبلیغات پولی در اینستاگرام ارزش سرمایه گذاری را دارد، به خصوص اگر هدف شما افزایش آگاهی از برند و نرخ تعامل شما باشد.

پروموت اینستاگرام

گزینه تبلیغات اینستاگرام به شما امکان می‌دهد پست‌های معمولی، استوری‌ها، نکات برجسته یا آرشیو استوری‌ها را به پست‌های حمایت شده تبدیل کنید. این تغییر چندین مزیت را به ارمغان می‌آورد. مانند فرصتی برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر، قابل مشاهده‌تر کردن محتوا و افزودن تماس‌های قابل کلیک روی یک پست که واقعا برای درگیر کردن مخاطب عالی است.

به همین دلیل است که باید دو نوع محتوای پولی در اینستاگرام را تشخیص دهید:

  • تبلیغات اینستاگرام (پروموت اینستاگرام): شما محتوای خود به کمک خود اینستاگرام تبلیغ می‌کنید. پست شما به عنوان حمایت شده علامت گذاری خواهد شد.
  • اینفلوئنسر مارکتینگ: در این روش با اینفلوئنسرها برای ایجاد و ارسال محتوا در پروفایل آنها برای تبلیغ کالاها و خدمات همکاری می‌کنید. این روش نیز به‌عنوان مشارکت پولی علامت‌گذاری شده است.

پست‌های تبلیغاتی برچسب‌های حمایت شده و CTA دریافت می‌کنند. می‌توانید بینندگان پست را وادار کنید تا از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کنند، به شما پیام مستقیم بدهند یا از صفحه و سایت کسب و کار شما بازدید کنند. در مورد دوم، اینستاگرام به شما امکان می‌دهد از بین گزینه‌های از پیش نوشته‌شده، مانند «بیشتر بیاموزید»، «اکنون خرید کنید»، «تماس با ما» و موارد دیگر، یکی را انتخاب کنید. این تبلیغ ممکن است در بخش‌های فید، استوری‌ها و اکسپلور کاربران ظاهر شود.

تبلیغات پولی محتوای اینستاگرام یا پروموت اینستاگرام فقط برای پروفایل‌های تجاری در دسترس است. این نوع اکانت مزایای دیگری نسبت به حساب‌های شخصی دارد: آنها عملکرد دقیق پست‌های شما، آمار فالوورها و غیره را نشان می‌دهند.

نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که برای راه اندازی و مدیریت کمپین‌های اینستاگرام به تبلیغات فیس بوک نیاز دارید. برای دسترسی به آن، باید یک حساب کاربری فیس بوک را به پروفایل اینستاگرام خود پیوند دهید یا راهنمای فیس بوک در مورد ایجاد تبلیغات اینستاگرام را دنبال کنید.

 

روش حل یک خطای متداول در اینستا:
ارور we limit how often در اینستاگرام

 

هزینه پروموت اینستاگرام چقدر است؟

هزینه بوست اینستاگرام

برای شروع بحث در مورد بودجه پروموت اینستاگرام، بیایید یک بار شرایط و ضوابط آن را مرور کنیم. طبق قوانین، باید کل مبلغی را که می خواهید برای تبلیغات پست خرج کنید، انتخاب کنید. سپس مدت زمان تبلیغات را تعیین می‌کنید و شبکه اجتماعی به‌طور خودکار تصمیم می‌گیرد که هر روز چقدر پول می‌تواند استفاده شود. بنابراین هرگز نمی‌توانید از محدودیت‌های کل بودجه، خارج شوید.

این روند واضح است، اما ممکن است هنوز برای تعیین بودجه مورد نیاز برای افزایش اهداف تبلیغات اینستاگرام خود با مشکل مواجه شوید. برای روشن شدن این موضوع، نشانگر هزینه هر کلیک (CPC) را در نظر بگیرید. طبق گزارش AdEspresso، میانگین CPC برای تبلیغات اینستاگرام بین ۰.۵۰ تا ۱.۰۰ دلار است. برای صنایع بسیار رقابتی، مانند پوشاک، هزینه می‌تواند تا ۳.۰۰ دلار در هر کلیک برسد.

واضح شدن موضوع هزینه در پروموت اینستاگرام، بیاید به تجربه یک عکاس منظره نگاهی بیندازیم. این شخص ۵۰ دلار برای تبلیغ یک پست اینستاگرام خرج کرده و بازدید پست او به بیش از ۳۲۵۰۰ نفر رسیده و ۴۳ بازدید از پروفایل نیز داشته است. بنابراین، هزینه هر کلیک کمی بیش از ۱ دلار بود که کم و بیش با شاخص ارائه شده توسط AdEspresso مطابقت دارد. بنابراین تبلیغ اینستاگرام یک راه عالی برای نشان دادن بیشتر برند شما به صورت آنلاین و دریافت مخاطبان جدید است و به همین دلیل بوست پست اینستاگرام نیز نامیده می‌شود.

 

محدودیت فالو در اینستاگرام در ساعت چقدر است؟
قوانین اینستاگرام برای افزایش فالوور

 

نحوه استفاده از پروموشن اینستاگرام در ایران چگونه است؟

حالا که در مورد نحوه کار پروموشن اینستاگرام بیشتر یاد گرفتیم احتمالا همه مشتاقیم که از آن استفاده کنیم. اما چیزی که نباید فراموش کنیم است که مانند هر ویژگی پولی دیگری از برنامه‌های خارجی، تبلیغات اینستاگرام هم نیاز به حساب‌های بین المللی و ارزی دارد. بنابراین تحریم‌های بانکی عامل اصلی مشکل پروموت اینستاگرام در ایران است. از سوی دیگر خود اینستاگرام نیز چنین قابلیتی را برای اکانت‌های ایرانی در نظر نگرفته است. پس چاره کار چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه استفاده از پروموشن اینستاگرام در ایران را بررسی کنیم.

متاستفانه راه‌های زیادی برای دور زدن این تحریم‌ها وجود ندارد. شما دو گزینه پیش روی خود دارید. اول از همه یک حساب ارزی مانند پی پال یا ویزاکارت ایجاد کنید که خود پروسه پیچیده و زمان‌بری است. یا از یک دوست یا آشنا در خارج از کشور بخواهید که قسمت پرداخت پروموشن را بر عهده بگیرد. با این حال همیشه راه ساده‌تری نیز وجود دارد و آن استفاده از سایت‌های واسطه‌ای است که به شما امکان می‌دهد بتوانید پروموت اینستاگرام را شارژ کنید. البته هزینه محاسبه شده این سایت‌ها نیز بر حسب دلار است. کافی است گزینه پروموت اینستاگرام را داخل گوگل سرچ کنید و از بین سایت‌ها گزینه مناسب را انتخاب کنید.

 

دیگر آموزش های کاربردی از اینستاگرام:
بستن کامنت استوری و پست در اینستا

 

سوالات متداول

بوست پست اینستاگرام چیست؟ بوست پست اینستاگرام یا پروموت اینستاگرام یک قابلیت است که به وسیله خود اینستاگرام برای پیج‌های بیزینسی فراهم شده تا بتوانند بازدید و تعامل بیشتری ایجاد کنند. این قابلیت تا حدی مانند تبلیغات است که به وسیله خود اینستاگرام انجام می‌شود.

ارتقای پست اینستاگرام چیست؟ ارتقای پست در اینستاگرام راه‌های گوناگونی دارد. یکی از راه‌های ارتقاع پست در اینستاگرام سپردن آن به خود اینستاگرام است تا با نشان دادن پست به افرادی در حوزه مورد نیاز ما به ارتقای پیج کمک کند. هزینه ارتقای پست حتی ممکن است تا یک دلار برای هر کلیک نیز متفاوت باشد و بسته به موضوع پست متفاوت است.

نحوه استفاده از پروموشن اینستاگرام در ایران چگونه است؟ متاستفانه امکان استفاده مستقیم از پروموشن اینستاگرام در ایران وجود ندارد. بنابراین یا باید از حساب‌های ارزی مانند پی پال استفاده کنید و یا با استفاده از سایت‌های واسطه پروموت اینستاگرام را فعال کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%aa-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/
ads
ads