داغ ترین ها :
پرچمداران سری گلکسی S22 از سرعت شارژ 45 وات برخوردار خواهند بود

پرچمداران سری گلکسی S22 از سرعت شارژ 45 وات برخوردار خواهند بود

گزارش‌های منتشر شده اشاره دارند که پرچمداران سری گلکسی S22 سامسونگ از سرعت شارژ ۴۵ وات برای شارژ مجدد باتری استفاده خواهند کرد. تاکنون چندین بار گزارش‌هایی منتشر شده که گوشی S22 و مدل‌های دیگر آن از فناوری سرعت شارژ ۲۵ وات استفاده می‌کنند. چنین امری باعث ابراز ناراحتی کاربران و طرفداران محصولات شرکت کره‌ای شده بود؛‌ زیرا بسیاری از محصولات برندهای دیگر در بازار وجود دارند که سرعت شارژ بالاتری را به کاربران ارائه می‌دهند.

 

آخرین گوشی های سامسونگ را با تخفیف های روزانه تکنولایف تهیه کنید: قیمت گوشی سامسونگ

 

در این بین شایعاتی مطرح شد که سامسونگ می‌خواهد سرعت شارژ پرچمداران سری گلکسی S22 را افزایش دهد و به ۴۵ وات برساند. چنین موضوعی در حالی مطرح شده که گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ در سازمان 3C چین با برخورداری از سرعت شارژ ۲۵ وات ثبت شده و تاییدیه دریافت کردند.

با این حال، گزارش‌ها نشان می‌دهند تفاوت میان مدل‌های پرچم‌دار سامسونگ دیگر به تراشه خلاصه نمی‌شود؛‌ زیرا سازمان رگولاتوری دانمارک یعنی DEMKO به مدل‌های گلکسی S22 پلاس و اولترا تاییدیه داده و در وب‌سایت رسمی خود ثبت کرده که از سرعت شارژ ۴۵ وات برخوردار هستند.

این گزارش‌ها با یکدیگر همخوانی دارند؛ زیرا هر یک از محصولات مدنظر برای بازارهای مختلف از شماره مدل مخصوص به خود برخوردار هستند و این یعنی سامسونگ با توجه به منطقه مدنظر برای عرضه محصولات می‌خواهد مشخصات سخت‌افزاری را تغییر دهد؛ تغییراتی که دیگر به تراشه ختم نمی‌شوند و سرعت شارژ نیز شاملشان می‌شود.

متاسفانه سازمان رگولاتوری دانمارک به ظرفیت باتری اشاره نمی‌کند؛ اما با استناد به گزارش‌های دیگر می‌توان گفت که مدل استاندارد سری دارای باتری با ظرفیت ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعت، مدل پلاس دارای باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت و مدل گلکسی S22 اولترا نیز دارای باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود.

تنها چند روز به زمان رونمایی پرچمداران سری گلکسی S22 سامسونگ باقی مانده است و انتظار می‌رود طی رویدادی که به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود شرکت کره‌ای در ۹ فوریه (۲۰ بهمن) محصولات جدید خود را معرفی کند.

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ:
مشخصات کامل گوشی های سری گلکسی S22 سامسونگ

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%d8%b1%da%86%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d8%b1%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s22-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%b1%d8%b9%d8%aa-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98-45-%d9%88%d8%a7/
ads
ads