داغ ترین ها :
پرچمدار جدید نوکیا با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ در راه است

پرچمدار جدید نوکیا با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ در راه است

اخبار رسیده حاکی از آن است که HMD Global در حال کار بر روی یک پرچمدار جدید است که از یک ویژگی جدید و ناشناخته برخوردار است. در حال حاضر هیچ نامی برای این گوشی در نظر گرفته نشده اما چند اسم برای این محصول پیشنهاد شده است که یکی از آن ها نوکیا 9 Moniker می باشد. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند تحت نام A1 Plus  یا به طور اختصار A1P توسعه داده شده است.

حال شایعاتی وجود دارد که اعلام می کند، شاید این گوشی شبیه گوشی هوشمند نوکیا 8 Sirocco می باشد که همین امسال در کنگره جهانی موبایل MWC با نام اختصار A1N از آن رونمایی شد.

بر خلاف مدل قبلی بنظر می رسد این گوشی، از اسنپدراگون 845 هشت هسته ای بهره خواهد برد و با وجود برخی مشکلات اولیه، این گوشی از دوربین بهتری نسبت به مدل قبلی برخوردار است. با این حال بسیاری دیگر از قابلیت های این محصول ناشناخته می باشد و خبری از دیگر قابلیت ها در دسترس نیست. البته با توجه به تاریخ معرفی که در ادامه مقاله به آن اشاره خواهیم کرد، این محصول از اندروید P استفاده خواهد کرد.

با تمامی این مسائل، پی بینی می شود این گوشی نوکیا از یک حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش بهره خواهد برد. هر چند که این موضوع دردسر هایی برای سازنده دارد ولی به احتمال فراوان این کمپانی با استفاده از یک شیشه نازک در صفحه نمایش OLED، این مشکل را برطرف خواهد کرد.

با استناد به منابع معتبر، کمپانی نوکیا در ماه فوریه امسال کار بر روی این محصول را شروع کرده و به احتمال فراوان، در نمایشگاه IFA امسال از آن رونمایی خواهد کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%d8%b1%da%86%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%da%86%db%8c%d9%be%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d9%86%d9%be%d8%af%d8%b1%d8%a7%da%af%d9%88/
ads
ads