داغ ترین ها :
پرچمدار تمام عیار ریلمی با اسنپدراگون 898 در راه است

پرچمدار تمام عیار ریلمی با اسنپدراگون 898 در راه است

ریلمی از برندهای نوظهور چینی محسوب می‌شود که طی ماه‌های گذشته توانسته محصولات درخور توجهی را روانه‌ی بازار کند. البته این برند از عدم برخورداری پرچمدار تمام عیار رنج می‌برد. شاید همین امر نیز سبب شده تا برند چینی به فکر ساخت محصولی در حد رقابت با پرچم‌داران شرکت‌های مطرح دنیا افتد. شایعات جدید می‌گویند که پرچمدار ریلمی با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ در راه است.

 

برای خرید و مشاهده قیمت انواع گوشی ریلمی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

درواقع ماه گذشته یکی از سران برند ریلمی در مصاحبه‌ای گفت که شرکت چینی به دنبال ساخت پرچمداری با مشخصات سخت‌افزاری درخور توجه است. گوشی هوشمند مدنظر در سری GT قرار می‌گیرد و از امکاناتی مانند شارژ سریع ۱۲۵ وات (اولترادارت) برخوردار خواهد بود.

البته مشخص نیست که آیا ریلمی تنها یک گوشی هوشمند با مشخصات سخت‌افزاری مدنظر به بازار عرضه خواهد کرد یا به دنبال تولید محصولات بیشتری با برخورداری از شارژ ۱۲۵ وات است. در هر صورت، نام پرچمدار تمام عیار ریلمی به همراه مشخصات سخت‌افزاری آن در فضای مجازی قرار گرفته و انتظار می‌رود گوشی هوشمند بالارده‌ی ریلمی با نام GT 2 Pro روانه‌ی بازار شود.

انتظار می‌رود ریلمی GT 2 Pro اولین گوشی هوشمند برند چینی باشد که همراه با شارژ ۱۲۵ وات و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ روانه‌ی بازار می‌شود. محصول مدنظر که از شماره مدل RMX3301 بهره می‌برد، مبتنی بر اندروید ۱۲ خواهد بود و از رابط کاربری Realme UI 3.0 استفاده خواهد کرد.

با اینکه مشخص نشده ریلمی GT 2 Pro از چه ظرفیتی از حافظه‌ی رم و ذخیره‌سازی برخوردار است، اما انتظار می‌رود که نوع حافظه‌ها از مدل LPDDR5 و UFS 3.1 باشد. پرچم‌دار جدید ریلمی دارای صفحه‌نمایشی ۶.۵۱ اینچی با رزولوشن +FHD و صفحه‌نمایش AMOLED است که می‌تواند نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به کاربر ارائه دهد.

در این بین برخی از اطلاعات ریلمی GT 2 Pro هنوز مشخص نشده و درواقع نمی‌دانیم برای مثال باتری موجود در این گوشی هوشمند از چه ظرفیتی برخوردار خواهد بود. در پنل جلو با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مواجه خواهیم شد و در پنل پشتی نیز ماژول دوربینی قرار دارد که دوربین اصلی آن از وضوح تصویر ۵۰ مگاپیکسلی و OIS برخوردار خواهد بود. البته دوربینی با لنز اولتراواید در کنار مدل دیگری با لنز تله‌فوتو، دوربین اصلی را همراهی خواهند کرد. انتظار می‌رود محصول جدید ریلمی با قیمتی معادل ۶۲۵ دلار روانه‌ی بازار شود.

 

در مقاله ای بهترین انتخاب هایی که می توانید از برند Realme داشته باشید را بررسی کردیم:
بهترین گوشی های ریلمی ۲۰۲۱

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%d8%b1%da%86%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%86%d9%be%d8%af%d8%b1%d8%a7%da%af%d9%88%d9%86-89/
ads
ads