داغ ترین ها :
پلی استیشن پلاس چیست؟

پلی استیشن پلاس چیست؟

سونی از زمان عرضه پلی استیشن ۳ سرویس حق اشتراکی پلی استیشن پلاس را راه اندازی کرد. این سرویس حق اشتراکی امکانات خاصی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد که بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسند. اگر از جمله کاربرانی باشید که پلی استیشن ۴ یا پلی استیشن ۵ دارند، خرید پلی استیشن پلاس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما قبل از هر چیز بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که پلی استیشن پلاس چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد.

 

خرید انواع کنسول های سونی را از سایت تکنولایف دنبال کنید: خرید ps5

 

همان طور که گفتیم پلی استیشن پلاس سرویس حق اشتراکی برای کنسول‌های مختلف پلی استیشن از جمله پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و حتی کنسول‌های قدیمی‌تر سونی مانند پلی استیشن ویتا و پلی استیشن ۳ می‌شود. با این حال پلی استیشن پلاس دیگر روی کنسول‌های پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ویتا کاربرد خاصی ندارد. در ادامه بیشتر درباره ویژگی‌های پلی استیشن پلاس و قیمت آن صحبت خواهیم کرد. حتی درباره این موضوع که کارت پلی استیشن پلاس چیست و گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست و به چه دردی می‌خورد هم صحبت خواهیم کرد.

بازی‌های رایگان با داشتن حق اشتراک پلی استیشن پلاس

یکی از ویژگی‌های جالبی که با در اختیار داشتن سرویس حق اشتراکی پلی استیشن پلاس با آن مواجه می‌شوید، بازی‌های رایگانی هستند که به صورت ماهانه دریافت می‌کنید. این بازی‌های رایگان را می‌توانید روی پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ دریافت کنید. از طرف دیگر برای اینکه بتوانید بازی‌های کنسول پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ را به صورت چندنفره و آنلاین تجربه کنید باید حق اشتراک پلی استیشن پلاس داشته باشید. پس به این موضوع توجه کنید که با داشتن حق اشتراک پلی استیشن پلاس ماهانه به دو بازی رایگان دسترسی خواهید داشت و امکان آنلاین بازی کردن را هم دریافت خواهید کرد.

از طرف دیگر سونی به افرادی اشتراک پلی استیشن پلاس خریداری می‌کنند تخفیف‌های بیشتری هم در مقایسه با دیگر بازیکنان می‌دهد. در نتیجه می‌توانید بازی مورد نظر را ارزان‌تر از همیشه خریداری کنید.

قیمت پلی استیشن پلاس چقدر است؟

قیمت سرویس پلی استیشن پلاس برای یک ماه نزدیک به ۱۰ دلار می‌شود؛ اما بعضی وقت‌ها سونی روی خرید این حق اشتراک به گیمرها تخفیف هم می‌دهد. اگر بخواهید پلی استیشن سه ماهه خریداری کنید قیمت آن به ۲۴.۵ دلار کاهش پیدا می‌کند. برای خرید اشتراک یک ساله هم باید ۶۰ دلار پرداخت کنید. به این موضوع توجه کنید که با پرداخت ۶۰ دلار به صورت سالانه، ماهی دو بازی رایگان دریافت خواهید کرد و امکان آنلاین بازی کردن را هم خواهید داشت.

چطور پلی استیشن پلاس بخریم؟

برای خرید پلی استیشن پلاس راه‌های زیادی وجود دارد. می‌توانید به وسیله کارت‌های بانکی بین‌المللی این حق اشتراک را برای حساب کاربری پلی استیشن نتورک خود خریداری کنید یا بگویید کسی این حق اشتراک را در خارج از کشور برای شما خریداری کنید. از طرف دیگر می‌توانید با کمی جست‌وجو در سایت‌‌های معتبر ایرانی کد پلی استیشن پلاس را خریداری کنید و کدی دریافت کرده‌اید را در حساب کاربری خود وارد کنید.

 

مطالب مرتبط با PlayStation 5:
تفاوت ps4 با ps5

 

کارت پلی استیشن پلاس چیست؟

سونی این امکان را هم در اختیار کاربران قرار داده که بتوانند کارت پلی استیشن پلاس را به صورت سه ماهه، شش ماهه و یک ساله تهیه کنند. این کارت‌ها در بسیاری از فروشگاه‌های خارج از کشور یافت می‌شوند. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که گیفت کارت پلی استیشن پلاس چیست ؟ باید بگوییم که گیفت کارت پلی پلاس هم همین کارت‌هایی است که سونی به عنوان حق اشتراک ماهانه می‌فروشد و تفاوتی بین این دو موضوع وجود ندارد.

پلی استیشن پلاس

اکانت پلی استیشن پلاس چیست؟

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گروهی از کاربران به کد پلی استیشن پلاس، کارت پلی استیشن پلاس و گیفت کارت پلی استیشن پلاس، اکانت پلی استیشن پلاس هم می‌گویند. از طرفی وقتی روی حساب کاربری پلی استیشن نتورک خود اشتراک پلی استیشن پلاس را فعال می‌کنید، می‌توانیم بگوییم که اکنون ساخت اکانت پلی استیشن پلاس نیز انجام شده است.

خرید پلی استیشن پلاس 14 روزه

سونی برای اینکه کاربران را به استفاده از سرویس پلی استیشن پلاس تشویق کند، یک دوره رایگان ۱۴ روزه را به کاربران هدیه می‌دهد؛ اما باید قبل از استفاده از این دوره ۱۴ روزه چیزهایی را بدانید.

این دوره ۱۴ روزه تنها برای کاربرانی است که برای اولین‌بار می‌خواهند از این سرویس استفاده کنند. پس اگر قبلا پلی استیشن پلاس رایگان داشته‌اید، دیگر نمی‌توانید از این دوره ۱۴ روزه استفاده کنید. مگر اینکه یک حساب کاربری جدید بسازید.

 

 

پلی استیشن پلاس کالکشن چیست؟

اگر پلی استیشن ۵ دارید، می‌توانید از سرویس پلی استیشن پلاس کالکشن استفاده کنید. این سرویس کاتالوگ بزرگی از بازی‌های محبوب سونی را در اختیار شما قرار می‌دهد. پلی استیشن پلاس کالکشن در حال حاضر شامل ۲۰ بازی می‌شود. این در حالی است که ماهی دو بازی رایگان هم دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که این سرویس فقط روی پلی استیشن ۵ موجود است و نمی‌توانید آن را روی پلی استیشن ۴ داشته باشید. اگر پلی استیشن ۴ نداشتید و بازی‌های این کنسول را تجربه نکردید، خرید پلی استیشن پلاس کالکشن می‌تواند جذاب باشد. چرا که با قیمت مناسبی می‌توانید به کلی بازی خود دسترسی داشته باشید.

پلی استیشن پلاس کالکشن

چگونه پلی استیشن پلاس را فعال کنیم

در ادامه بد نیست نگاهی داشته باشید به لیست بازی‌های پلی استیشن پلاس کالکشن:

Batman: Arkham Knight
Battlefield 1
Bloodborne
Call of Duty Black Ops III Zombies Chronicles
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
Days Gone
Detroit: Become Human
Fallout 4
Final Fantasy XV
God of War
inFAMOUS: Second Son
The Last Guardian
The Last of Us Remastered
Monster Hunter: World
Mortal Kombat X
Persona 5
Ratchet & Clank
Resident Evil 7: Biohazard
Uncharted 4: A Thief’s End
Until Dawn

 

 

چگونه پلی استیشن پلاس را فعال کنیم

استفاده از پلی استیشن پلاس بسیار راحت است. در ابتدا باید یک حساب پلی استیشن نتورک بسازید. اگر از قبل یک حساب پلی استیشن نتورک دارید می‌توانید وارد سایت پلی استیشن شوید یا می‌توانید این حساب را از خود کنسول پلی استیشن ۴ یا پلی استیشن ۵ درست کنید.

وقتی با حساب کاربری خود وارد سایت پلی استیشن شدید، باید مبلغ اشتراک پلی استیشن پلاس را پرداخت کنید. یا می‌توانید کد پلی استیشن پلاس را وارد حساب کاربری خود کنید. به همین راحتی می‌توانید از تمام ویژگی‌های اشتراک پلی استیشن پلاس استفاده کنید.

 

انواع بازی های جدید و کلاسیک پلی استیشن در تکنولایف: خرید بازی پلی استیشن

پلی استیشن پلاس هکی چیست؟

پلی استیشن پلاس هکی به حساب‌های کاربری‌ای گفته می‌شود که نام کاربری و رمز عبور آن‌ها در اختیار هکرها قرار گرفته و به صورت غیرقانونی به افراد دیگر فروخته می‌شود. به این صورت شما در حالی که حق اشتراک را پرداخت نکرده‌اید، می‌توانید از آن اکانت هکی روی کنسول خود استفاده کنید و به سرویس پلی استیشن پلاس دسترسی داشته باشید. این امکان وجود دارد که چند حساب کاربری را روی کنسول پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ فعال کرد. پس بسیاری از کاربران فقط اکانت هکی را روی کنسول خود فعال می‌کنند و دیگر وارد آن نمی‌شوند. سپس با اکانت خود می‌توانند از ویژگی‌های پلاس که روی اکانت هکی که روی کنسول خود فعال کرده‌اند استفاده کنند. در واقع اگر روی یک حساب کاربری روی کنسول پلی استیشن ۴ یا ۵ پلی استیشن پلاس داشته باشد، سایر حساب‌های کاربری که روی آن کنسول وجود دارند هم می‌توانند از برخی ویژگی‌های پلی استیشن پلاس مانند بازی آنلاین برخوردار شوند.

با این حال استفاده از اکانت هکی را به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌کنیم. چرا که صاحب اصلی اکانت می‌تواند رمز عبورش را تغییر دهد و به همین دلیل شما دیگر به آن حساب کاربری دسترسی نخواهید داشت. همچنین این احتمال وجود دارد که سونی کنسول شما را «بن» کند و دیگر نگذارد که به سرویس آنلاین این شرکت دسترسی داشته باشید.

 

آموزش های مرتبط با پلی استیشن پلاس:
تغییر محل نصب بازی در PS5

 

سوالات متداول:

قیمت پلی استیشن پلاس یک ساله چقدر است؟ پلی استیشن پلاس یک ساله با قیمت ۶۰ دلار به فروش می‌رسد.

از پلی استیشن پلاس ۱۴ روزه به چه شکل می‌توان استفاده کرد؟ این ۱۴ روز برای اشتراک‌های جدید کاربرد دارند و اگر قبلا پلی استیشن پلاس داشته‌اید، دیگر نمی‌توانید از این ۱۴ روز روی حساب کاربری خودتان استفاده کنید.

پلی استیشن پلاس کالکشن چیست؟ پلی استیشن پلاس کالکشن تنها برای پلی استیشن ۵ عرضه شده و شامل بسیاری از بازی‌های خوش ساخت پلی استیشن ۴ می‌شود که می‌توان آن‌ها را روی پلی استیشن ۵ تجربه کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/
ads
ads