داغ ترین ها :
گوشی پوکو C50 معرفی شد

گوشی پوکو C50 معرفی شد

شرکت پوکو امروز رسما از گوشی پوکو C50 رونمایی کرد. فروش این گوشی Poco هم از چند روز دیگر در رنگ‌های آبی و سبز شروع می‌شود.

مشخصات پوکو C50

گوشی پوکو C50 به صحفه نمایش ۶٫۵۲ اینچی IPS LCD مجهز شده که وضوح تصویر آن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. نرخ نوسازی این صفحه نمایش به ۶۰ هرتز می‌رسد.

پوکو c50

گوشی Poco C50 به اندروید ۱۲ نسخه Go مجهز شده و از رابط کاربری MIUI شخصی‌سازی شده پوکو استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند به تراشه مدیاتک Helio A22 مجهز شده که با معماری ۱۲ نانومتری ساخته شده است. این گوشی در مدل‌هایی با ۲ و ۳ گیگابایت رم راهی بازار می‌شود و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت خواهد بود. البته که حافظه داخلی این گوشی‌ را می‌توان با کارت حافظه افزایش داد.

عکس گوشی poco c50

از دیگر ویژگی‌های گوشی پوکو C50 می‌توانیم به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم که با شارژر ۱۰ وات شارژ می‌شود.

برای این گوشی هوشمند از دو دوربین پشت استفاده شده است. یک دوربین تشخیص عمق و یک دوربین هشت مگاپیکسلی واید برای پوکو C50 در نظر گرفته شده است. حسگر تشخیص اثر انگشت این گوشی هم روی قاب پشتی قرار گرفته است. باید به این موضوع هم اشاره کنیم که دوربین سلفی هم از حسگر ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

مشخصات گوشی پوکو C50

قاب پشتی این گوشی به شکلی ساخته شده که شبیه به قاب چرمی می‌ماند. همچنین باید بگوییم که این گوشی در برابر پاشش قطره‌های آب مقاوم است.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات شیائومی:
شیائومی ردمی 12C رونمایی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88-c50-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads