داغ ترین ها :
دی ماه امسال منتظر پوکو F4 پرو شیائومی باشید

دی ماه امسال منتظر پوکو F4 پرو شیائومی باشید

در ۲۱ آگوست (۳۰ مرداد) بود که اخباری مبنی بر در دست ساخت بودن ردمی K50 پرو منتشر شد. در آن زمان گفته شد که اطلاعاتی مرتبط با این گوشی هوشمند در کدهای منبع رابط کاربری MIUI دیده شده است. پس از آن گفته شد که ردمی K50 پرو با نام‌های مختلف در بازار هند، چین و سایر نقاط دنیا عرضه می‌شود و از تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده خواهد کرد. ردمی K50 پرو درواقع پرچم‌دار نسل بعدی شیائومی محسوب می‌شود که البته بسته به بازار عرضه، تحت سری متفاوتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. ردمی K50 پرو دارای صفحه‌نمایشی ۶.۶۷ اینچی با پنل AMOLED است که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی را به کاربر ارائه می‌دهد. بدنه‌ی آن نیز ترکیبی از پنل‌های شیشه‌ای با فریم فلزی خواهد بود تا از نظر طراحی ظاهری نیز حس خوبی را به کاربر منتقل کند.

 

لیست آخرین گوشی های شیائومی موجود در بازار به همراه امکان خرید از سراسر ایران: قیمت گوشی شیائومی

 

مشخصات سخت‌افزاری پوکو F4 پرو

پیش از پرداختن بیشتر به مشخصات سخت‌افزاری پرچم‌دار نسل بعدی شیائومی باید گفت که ردمی K50 پرو در بازار چین، هند و سایر نقاط دنیا با نام متفاوت عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند در چین با نام ردمی K50 پرو، در هند با نام شیائومی 12X پرو و در بازار جهانی نیز با نام پوکو F4 پرو عرضه می‌شود که البته هر یک از آن‌ها دارای شماره مدل متفاوت هستند، اما مشخصات سخت‌افزاری کاملا یکسان دارند.

هر سه گوشی هوشمند پوکو F4 پرو، ردمی K50 پرو و شیائومی 12X پرو دارای تراشه‌ی نسل بعدی کوالکام به نام اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهند بود که از شماره مدل SM8450 استفاده می‌کند. از نظر حافظه‌ی رم نیز سه گزینه‌ی ۸، ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در کنار تراشه‌ی توانمند، محصولات ذکر شده از مودم X65 کوالکام استفاده خواهند کرد که نسبت به مدل فعلی از سرعت به مراتب بالاتری برخوردار است. این مودم تقریبا از تمامی باندهای ارتباطات 4G و 5G پشتیبانی می‌کند. کوالکام مدعی شده که گوشی‌های هوشمند با استفاده از چنین مودمی می‌توانند به کاربران سراسر دنیا اینترنتی پرسرعت، البته با پینگ بسیار کم ارائه دهند.

در مورد پرچم‌دار نسل بعدی شیائومی باید بدانید که صفحه‌نمایش آن با حسگر اسکنر اثر انگشت ادغام خواهد شد تا کاربر بتواند با لمس صفحه‌نمایش، گوشی هوشمند را از حالت قفل خارج سازد. در پنل پشتی ردمی K50 پرو ماژول دوربینی قرار می‌گیرد که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر OV64B استفاده می‌کند. دوربین‌های دیگر نیز شامل دوربینی با لنز اولتراواید و دوربین دیگری با لنز ماکرو می‌شوند که البته وضوح تصویرشان هنوز مشخص نشده است.

آنچه از گزارش‌ها به نظر می‌رسد، معرفی محصول جدید شیائومی در ژانویه‌ی سال ۲۰۲۲ خواهد بود که البته با کمی تاخیر و در ماه فوریه، راهی بازارهای مختلف دنیا خواهد شد. انتظار می‌رود ردمی K50 پرو و مدل‌های دیگر آن برای بازار چین و هند با اندروید ۱۲ و رابط کاربری‌ MIUI 13 عرضه شوند و قادر به دریافت سه نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل اندروید باشند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88-f4-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d8%af%d8%b1-%d8%af%db%8c-%d9%85%d8%a7%d9%87-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%85%db%8c-%d8%b4%d9%88%d8%af/
ads
ads