داغ ترین ها :
پوکو X4 و پوکو X4 NFC در راه‌اند؛ آیا پوکو سری ایکس را باز می‌گرداند؟

پوکو X4 و پوکو X4 NFC در راه‌اند؛ آیا پوکو سری ایکس را باز می‌گرداند؟

شرکت پوکو در شهریور ماه سال گذشته گوشی پوکو X3 NFC را معرفی کرد. محصولی که قیمت مناسبی در مقایسه با دو گوشی پوکو X3 پرو و پوکو X3 GT داشت. حالا به نظر می‌رسد که باید منتظر دو گوشی پوکو X4 و پوکو X4 NFC هم باشیم.

شرکت پوکو بیشتر به عنوان برندی شناخته می‌شود که محصولات ردمی که در چین عرضه می‌شوند را با کمی تغییر در بازار جهانی به‌فروش می‌رساند. حالا به نظر می‌رسد که شرکت پوکو قصد دارد چهارمین مدل از سری پوکو x را با نام پوکو X4 راهی بازار کند.

سری ردمی نوت 11 ماه گذشته در کشور چین معرفی شد. گوشی ردمی نوت 11 5G هم با نام Poco M4 Pro 5G در بازار جهانی عرضه می‌شود. به واسطه جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، گوشی ردمی نوت 11 پرو هم قرار است با نام Poco X4 در کشورهای مختلف عرضه شود.

 

قیمت انواع گوشی های جدید شیائومی را می توانید در سایت تکنولایف مشاهده کنید: گوشی شیائومی

 

به‌تازگی اولین اطلاعات از این گوشی در دیتابیس IMEI دیده شده است. دو گوشی جدید برند پوکو که با شماره مدل‌ 220116PG که احتمالا پوکو X4 NFC خواهد بود و 2201116PI که با نام رسمی پوکو X4 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. احتمال اینکه این دو گوشی پوکو X4 نباشند بسیار کم است.

شماره مدل پوکو X4 و پوکو X4 NFC

مشخصات پوکو X4 و پوکو X4 NFC

از آنجایی که گوشی‌ پوکو ایکس 4 مدل ریبرند شده‌ ردمی نوت 11 پرو به‌حساب می‌آید، انتظار می‌رود که صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز داشته باشد. صفحه نمایشی که AMOLED خواهد بود. این گوشی احتمالا با تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ راهی بازار می‌شود و دوربین اصلی آن هم حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار دوربین اصلی یک دوربین واید با حسگر ۸ مگاپیکسل و یک دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسل هم دیده می‌شود.

باتری گوشی پوکو X4 هم احتمالا ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود و با شارژر ۶۷ وات راهی بازار می‌شود. البته انتظار می‌رود که کمی تغییرات سخت‌افزاری در گوشی پوکو X4 در مقایسه با ردمی نوت ۱۱ پرو شاهد باشیم. این تغییرات می‌تواند در طراحی ظاهری و رنگ‌بندی هم باشد.

 

آخرین اخبار از گوشی های شیائومی:
مشخصات دوربین شیائومی 12 فاش شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. نیما قیطانی

    ممنون از لطف و نظرتون

  2. یه دختر ماکانی

    با تشکر از مجموعه خوب تکنولایف

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88-x4-%d9%88-%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88-x4-nfc/
ads
ads