داغ ترین ها :
پوکو X4 NFC و ردمی نوت 11T Pro به‌زودی معرفی می‌شوند

پوکو X4 NFC و ردمی نوت 11T Pro به‌زودی معرفی می‌شوند

به نظر می‌رسد که چیزی به معرفی دو گوشی پوکو X4 NFC و ردمی نوت 11T Pro باقی نمانده، چرا که امروز تاییدیه‌های این دو گوشی در سازمان FCC دیده شده است. گوشی ردمی نوت 11T Pro با شماره مدل 2201116SG و پوکو X4 NFC هم با شماره مدل 2201116PG در پایگاه اطلاعاتی FCC دیده شده‌اند.

 

برای خرید گوشی شیائومی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

به نظر می‌رسد که این دو گوشی با رابط کاربری MIUI 13 راهی بازار می‌شوند و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند. گوشی ردمی به باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و شارژ سریع ۶۷ وات خواهد داشت. اطلاعات فاش شده به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی در مدل‌هایی با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

انتظار می‌رود که گوشی Poco X4 هم در چهار مدل راهی بازار شود. شایعات می‌گویند مدلی که NFC دارد از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و تراشه دایمنسیتی 920 روی آن قرار گرفته است. این گوشی از دوربین اصلی با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دوربین اولتراواید آن هم ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. یک دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسلی هم روی این گوشی قرار گرفته است.

پوکو ایکس 4 ان اف سی

مشخصات Poco X4 NFC

 

به محض موجود شدن پوکو X4 NFC در بازار می توانید از طریق لینک زیر آنرا خریداری فرمایید:

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88-x4-nfc-%d9%88-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-11t-pro/
ads
ads