داغ ترین ها :
چت میان برنامه‌ ای به فیسبوک مسنجر اضافه شد

چت میان برنامه‌ ای به فیسبوک مسنجر اضافه شد

فیسبوک مسنجر همواره یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های موجود در جهان بوده و مهم‌تر این که به تازگی قابلیت‌های بسیار جذابی به این برنامه اضافه شده که حالا آن را بیش از پیش جذاب می‌کند. امکان چت بین برنامه ای فیسبوک مسنجر به‌تازگی همه را هیجان‌زده کرده است. قابلیت جدید این مسنجر به شما اجازه می‌دهد که چت‌های گروهی بین برنامه‌ای انجام دهید و مثلا فردی که در فیسبوک مسنجر است با فرد دیگری که در دایرکت اینستاگرام است به راحتی چت کند. چت بین برنامه ای فیسبوک کار را برای بسیاری از کسب‌وکارها راحت کرده است. فراموش نکنید که اگر به گوشی هوشمند نیاز دارید، حتما قیمت گوشی را از سایت تکنولایف مشاهده کنید.

چت بین برنامه ای فیسبوک مسنجر و اینستاگرام اضافه شد

چت میان برنامه ای فیسبوک مسنجر

چت بین برنامه ای فیسبوک مسنجر و اینستاگرام فعال شد

جالب است که به غیر از این قابلیت جذاب که مدتی است به فیس بوک مسنجر اضافه شده حالا حتی این برنامه در لیست مخاطبین موجود مخاطبین اینستاگرام را نیز نمایش می‌دهد که این کار باعث می‌شود تا شما بتوانید به راحتی و بدون نیاز به خروج از مسنجر فیس بوک با فرد مورد نظر چت کنید.

فیس بوک و تلاش برای جذب کاربران بیشتر

به طور کلی فیس بوک شدیدا در تلاش است که برنامه‌های مختلف خود را به نوعی به یکدیگر متصل کند تا از این طریق شما حس بهتری هنگام استفاده از این برنامه‌ها داشته باشید و بیشتر به نصب آن‌ها جذب شوید. در مدت اخیر برنامه اینستاگرام بروزرسانی‌های فراوانی انجام داده تا بیش از پیش بتواند به صورت نزدیک با فیس بوک مسنجر فعالیت کنید و خود را به این برنامه محبوب بیش از پیش نزدیک کند. این ویژگی جدید در حالی به فیسبوک مسنجر و اینستاگرام اضافه شد که تمام سرویس‌های فیسبوک از جمله واتساپ، اینستاگرام و حتی شبکه اجتماعی فیسبوک چند روز پیش به مدت ۶ ساعت از دسترس خارج شده بودند. دلیل این اتفاق هم مشکلات سرور اعلام شد. فیسبوک اعلام کرد که هیچگونه اطلاعاتی از کاربران فاش نشده است.

 

ایا فیسبوک شما هک شده است؟ مطلب زیر را حتما بخوانید:

حل مشکل هک شدن فیسبوک

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%86%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d9%81%db%8c%d8%b3%d8%a8%d9%88%da%a9-%d9%85%d8%b3%d9%86%d8%ac%d8%b1/
ads
ads