داغ ترین ها :
چطور گیف درست کنیم، معرفی 11 اپلیکیشن ساخت gif در اندروید و آیفون

چطور گیف درست کنیم، معرفی 11 اپلیکیشن ساخت gif در اندروید و آیفون

شاید یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بخش‌های ارتباط آنلاین، گیف‌ها، دنباله‌ای از تصاویر ثابت هستند که، وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند، جلوه‌ای منحصربه‌فرد ایجاد می‌کنند. آن‌ها هیجان را به پست‌های رسانه‌های اجتماعی، انرژی به مکالمات متنی و ایمیلی اضافه می‌کنند و به طور کلی اینترنت را به مکانی سرگرم کننده‌تر تبدیل می‌کند. بسیاری از مردم دوست دارند گیف‌های خود را برای استفاده در وب سایت خود، در رسانه‌های اجتماعی یا سایر سیستم عامل‌های دیجیتال ایجاد کنند. اگر شما یکی از آن‌ها هستید، با ما همراه باشید. ما فهرستی از بهترین برنامه‌های سازنده GIF را جمع‌آوری کرده‌ایم. این فهرست شامل معرفی 12 اپلیکیشن ساخت gif در اندروید و آیفون است.

 

 

جدیدترین های اندروید و iOS با قیمت عالی: آخرین قیمت گوشی

 

 

اموزش ساخت گیف

Graphics Interchange Format یک فرمت تصویر بیتمپ است که توسط تیمی در ارائه‌دهنده خدمات آنلاین CompuServe به رهبری دانشمند کامپیوتر آمریکایی استیو ویلهایت توسعه داده شد و در سال 1987 منتشر شده است. از آن زمان به دلیل پشتیبانی گسترده و قابل حمل بودن آن بین برنامه‌ها و سیستم عامل‌ها، در شبکه جهانی وب مورد استفاده گسترده قرار گرفت. این فرمت تا ۸ بیت در هر پیکسل را برای هر تصویر پشتیبانی می‌کند و به یک تصویر اجازه می‌دهد تا به پالت خود با حداکثر ۲۵۶ رنگ مختلف که از فضای رنگی ۲۴ بیتی RGB انتخاب شده است، ارجاع دهد. همچنین از انیمیشن‌ها پشتیبانی می‌کند و اجازه می‌دهد تا یک پالت جداگانه تا ۲۵۶ رنگ را برای هر فریم داشته باشید. این محدودیت‌های پالت باعث می‌شود که GIF برای بازتولید عکس‌های رنگی و سایر تصاویر با گرادیان‌های رنگی کمتر مناسب باشد، اما برای تصاویر ساده‌تر مانند گرافیک یا آرم‌هایی با نواحی ثابت رنگ مناسب است.

نکته مهم دیگری که باید در مورد GIF بدانید این است که می‌توان آنها را متحرک کرد که انواع کاربردهای جالبی دارد. با استفاده از چندین فریم تصویر که به ترتیب ترسیم شده‌اند، می‌توان ظاهر حرکتی را ایجاد کرد. فراتر از ایجاد انیمیشن، فرمت GIF به دلیل فضای رنگی محدود به ندرت استفاده می‌شود.

چگونه GIF بسازیم

مهم نیست که چگونه یک GIF ایجاد می‌کنید، باید با یک ویدیو شروع کنید. می‌توانید از ویدیویی که در تلفن شما ذخیره شده یا ویدیویی که در YouTube پیدا کرده‌اید، استفاده کنید. واقعا مهم نیست. این ویدیو می‌تواند بسیار طولانی یا بسیار کوتاه باشد. واقعا مهم نیست با هر پلتفرم ساخت GIF که کار می‌کنید به شما کمک می‌کند ویدیو را به یک GIF مناسب تبدیل کنید. حتی ممکن است به شما اجازه دهد متن و افکت اضافه کنید اگر علاقه داشته باشید. ساخت گیف را در این مطلب بررسی می‌کنیم.

بهترین پلتفرم‌ها برای ساخت گیف

  • وب سایت‌های گیف‌سازی: تعداد زیادی وب سایت گیف‌سازی وجود دارد. ما پیشنهاد می‌کنیم از ابزارهای Imgur، Gifycat یا GIPHY برای تبدیل ویدیو به GIF استفاده کنید، زیرا استفاده از آنها آسان است و ویدیوهای HTML5 را تولید می‌کنند که از نظر فنی بهتر از فایل های GIF واقعی هستند. یک ویدیو را برای تبدیل به GIF آپلود کنید یا پیوند YouTube یا Vimeo را به آن بدهید. سپس، گزینه‌هایی برای برش و سفارشی‌سازی GIF در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • از طریق برنامه گوشی‌های هوشمند: می‌توانید از طریق گوشی هوشمند نیز GIF بسازید. GIPHY CAM (iOS/Android) و GIF Maker (iOS/Android) محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ساخت GIF هستند. شما یک ویدیو را در سازنده GIF رها می‌کنید و آن را به نیاز خود برش می‌دهید. (همچنین می‌توانید از Gboard گوگل در اندروید و iOS گیف بسازید.)
  • از طریق نرم‌افزار دیجیتال: می‌توانید در Photoshop، GIMP، Sketchbook و دیگر برنامه‌های هنری دیجیتال محبوب‌تان، GIF ایجاد کنید، اما بسیار سخت است. اگر می‌خواهید کنترل زیادی روی GIF خود داشته باشید، این برنامه‌ گزینه خوبی است. (به خاطر داشته باشید که وب‌سایت‌هایی مانند Gifycat ویدیوهای HTML5 می‌سازند که بهتر از GIF‌های معمولی به نظر می‌رسند.)

پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از هر گونه سردرد یا ناامیدی از یک وب سایت گیف سازی استفاده کنید. از وب‌سایت ساخت گیف، می‌توانید پیوندی را به GIF خود کپی کنید و آن را در سراسر وب پست کنید. فقط اطلاعات ورودی خود را فراموش نکنید. ممکن است برای همیشه مسیر GIF خود را گم کنید!

برنامه ساخت GIF چیست؟

برنامه‌های سازنده GIF برنامه‌هایی هستند که به کاربران اجازه می‌دهند ویدیوها یا تصاویر را جمع‌آوری یا آپلود کنند تا از ابتدا گیف بسازند. اکثر این ابزارها به کاربران اجازه می‌دهند جلوه‌های ویژه‌ای مانند ایموجی‌ها، تصاویر، متن، فیلترها و پس زمینه را برای سفارشی سازی بیشتر اضافه کنند. آنها همچنین دارای قابلیت خروجی فایل هستند و برخی از آنها مستقیماً با کانال‌های رسانه‌های اجتماعی ادغام می‌شوند تا ارسال یکپارچه را تسهیل کنند.

هر ابزار موجود در این لیست دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های متفاوت است، بنابراین قبل از انتخاب برنامه مناسب برای استفاده شخصی یا حرفه‌ای خود، حتما کل پست را بخوانید. 12 مورد از بهترین برنامه‌های سازنده GIF بررسی شده است. بدون مقدمه، بیایید وارد اصل ماجرا شویم! در اینجا 12 مورد از بهترین برنامه موجود برای آیفون و اندروید، به اضافه برنامه‌های مورد علاقه ما برای هر پلتفرم معرفی شده است.

 

e sim چیست، آیا در ایران کاربرد دارد؟
نحوه استفاده از esim

 

۱. Gif Me! Camera

نرم افزار ساخت گیف Gif Me! Camera

Gif Me! Camera یک برنامه سازنده GIF با استفاده آسان است که با در نظر گرفتن قابلیت استفاده ساخته شده است. این برنامه با رابط کاربری ساده و بصری طراحی شده است که باعث می شود GIF ساختن سریع و آسان شود. از بسیاری جهات، بسیار شبیه سایر برنامه‌های موجود در این لیست است. می‌توانید فیلترها، جلوه‌های ویژه و سایر عناصر سرگرم‌کننده را قبل از خروجی گیف‌ به رسانه‌های اجتماعی اضافه کنید.

تاثیرگذارترین قسمت Gif Me! Camera مجموعه عظیمی از ویژگی‌های آن است. می‌توانید از ابتدا گیف بسازید، گیف‌های موجود را ویرایش کنید، ویدیوها را به GIF تبدیل کنید و حتی تصاویر را به GIF تبدیل کنید. در حالی که تعداد کمی از کاربران تجربه‌ باگ و عمدتاً خرابی‌های غیرمنتظره در طول فرآیند خروجی را گزارش کرده‌اند، اما این برنامه به خوبی مهندسی و طراحی شده است.

۲. برنامه Ezgif

برنامه Ezgif

Ezgif یک سازنده گیف متحرک است که کمی با سایر عناوین این لیست متفاوت است. این برنامه ابزاری مبتنی بر وب و بدون نیاز به دانلود است که می‌توانید از آن در مرورگر تلفن همراه خود نیز استفاده کنید و آن را به برنامه‌ای خوب برای اندروید و آیفون تبدیل می‌کند. با توجه به اینکه این یک ابزار رایگان است، بدون نیاز به حتی ثبت نام برای یک حساب کاربری، بسیار قوی و یک سر و گردن از بقیه برنامه‌ها پیش است. شما می‌توانید با آپلود یک سری عکس از حافظه گوشی خود، گیف‌های خود را ایجاد کنید یا یک فایل ویدئویی را به GIF تبدیل کنید. صرف نظر از اینکه کدام گزینه را انتخاب می‌کنید، هنگامی که «اولین پیش نویس» GIF خود را داشته باشید، می‌توانید از Ezgif برای تغییر اندازه، چرخش، برش زدن، بهینه سازی و اضافه کردن متن و افکت استفاده کنید. این برنامه واقعا یک ماشین همه جانبه  خوب است که برای راه‌اندازی و اجرا به حداقل تلاش نیاز دارد.

 

معرفی نرم افزارهای پيدا كردن مكان افراد به صورت دقيق:
ردیابی افراد بدون نصب روی گوشی طرف مقابل

 

۳. Pixel Animator: GIF Maker

Pixel Animator: GIF Maker

Pixel Animator: GIF Maker با تمرکز خاص بر روی GIFهای مبتنی بر پیکسل، چرخشی منحصر به فرد در ساخت GIF ایجاد می‌کند. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که پیکسل آرت ایجاد کنید و آن را به یک GIF تبدیل کنید تا حسی منحصر به فرد و سبک بازی‌های ویدئویی را تجربه کنید. با Pixel Animator: GIF Maker، می‌توانید پیکسل به پیکسل اسپرایت و آواتار بسازید، یا کاراکترها را با قطعات موجود از کتابخانه‌شان کنار هم بچینید. سپس طرح خود را به یک GIF متحرک تبدیل کنید و آن را به رسانه های اجتماعی پست کنید یا فایل را در گوشی خود ذخیره کنید. استفاده از این برنامه آسان است و با این هنر یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل، یک پیچ و تاب سرگرم کننده در GIFها ایجاد می‌کند. برای آیفون و اندروید به صورت رایگان با گزینه خرید ویژگی‌ها، فیلترها و جلوه‌های درون برنامه‌ای اضافی در دسترس است.

۴. ImgPlay – GIF Maker

نرم افزار گیف میکر ImgPlay – GIF Maker

ImgPlay – GIF Maker با در نظر گرفتن ویژگی‌های سرگرمی و کاربردی طراحی شده است. بسته به جایی که آن را پست می‌کنید، از چندین اندازه بوم انتخاب کنید (از بوم 1:1 برای اینستاگرام استفاده کنید، اما از بوم 2:1 برای توییتر استفاده کنید) و سپس از مجموعه عظیمی از عناصر طراحی، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. ImgPlay – GIF Maker دارای مجموعه گسترده ای از استیکرهای ثابت، برچسب‌های متحرک، فیلترها و موارد دیگر است. همچنین می‌توانید با استفاده از ویژگی طراحی قلم، روی یک GIF طراحی کنید تا طرح‌های فوق‌العاده سفارشی دریافت کنید.

چیزی که ما بیشتر از همه در مورد این برنامه دوست داریم این است که عملکرد ۲ در ۱ دارد. یعنی می‌توانید از ImgPlay – GIF Maker برای ایجاد دومین چیز برتر در اینترنت نیز استفاده کنید: میم‌ها. تنها چیزی که ما در مورد این برنامه دوست نداریم این است که برای ارتقاء باید هزینه پرداخت کنید، درغیر این صورت هر GIF به طور خودکار با یک واترمارک در گوشه پایین سمت راست همراه است. ImgPlay – GIF Maker در آیفون و اندروید موجود است. هر دو نسخه رایگان هستند و با گزینه‌ای برای خرید ویژگی‌های اضافی در برنامه یا پرداخت برای حذف واترمارک ارائه می‌شوند.

 

 

سرعت گوشی به چه چیزی بستگی دارد؟
تاثیر رم در سرعت گوشی

 

۵. Tumblr

Tumblr

اگر نام GIFها را شنیده‌اید، احتمالا با Tumblr آشنایی دارید. Tumblr یک پلتفرم میکروبلاگینگ و اجتماعی است که در سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرد و هنوز هم قوی است. این برنامه دارای یک ویژگی سازنده GIF داخلی است که به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌های GIF را ایجاد و سفارشی کنند. در حالی که به اندازه برخی از برنامه‌های دیگر لیست ما که به طور خاص برای ساخت GIF ایجاد شده، قوی نیست، Tumblr به شما امکان می‌دهد گیف ایجاد کنید، برچسب‌ها و متن اضافه کنید، و موارد دیگر را تغییر دهید. این ویژگی در اپلیکیشن Tumblr در هر دو دستگاه آیفون و اندروید رایگان است.

۶. GIF Toaster

اپلیکیشن ساخت گیف GIF Toaster

توستر GIF به شما امکان می‌دهد تقریباً هر چیزی را به GIF تبدیل کنید. فیلم‌ها، عکس‌ها، ایده‌ها، تایم‌لپس‌ها، پانوراماها و… هر چیزی را که بتوانید نام ببرید می‌توانید با این برنامه به یک GIF تبدیل کنید. ویژگی‌های ویرایش آن‌ بسیار استاندارد است، اما توستر GIF همچنین دارای ویژگی ایجاد کولاژ عکس است که کمی تفاوت را به برنامه اضافه می‌کند. توستر GIF برای آیفون و اندروید در دسترس است. هر دو نسخه رایگان با گزینه ارتقاء به بسته Pro برای دسترسی به ویژگی‌های اضافی با قیمت ۱.۹۹ دلار در دسترس هستند. با این حال، کاربران اندروید مراقب باشند. بسیاری از اندرویدی‌ها مشکلات فنی در مورد کیفیت، عملکرد و سهولت استفاده را گزارش می‌کنند.

 

طریقه ساخت جیمیل با گوشی در مطلب زیر:
آموزش ساخت جیمیل

 

اپلیکیشن های ساخت گيف ios

۷. GIF Maker

ساخت گيف تلگرام ios

GIF Maker یک برنامه ساخت گيف تلگرام ios است که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌ها، فیلم‌ها و محتوای زنده را در یک لحظه به GIF تبدیل کنند. محتوای موجود خود را آپلود کنید یا محتوا را در برنامه ضبط کنید و سپس میم‌ها، فیلترها و زیرنویس‌های خنده دار را اضافه کنید. با انتخاب سرعت حلقه GIF، آن را حتی بیشتر سفارشی کنید و سپس ساخته خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا آن را در تلفن خود ذخیره کنید. استفاده از این برنامه آسان، ساده و دارای تمامی ویژگی‌های استاندارد است. با این حال، بر خلاف برخی از برنامه‌های دیگر در لیست ما، این ویژگی‌ها قیمتی دارند. GIF Maker به مدت ۳۰ روز به صورت رایگان در اپ استور در دسترس است و سپس ۹.۹۹ دلار در ماه هزینه دارد.

۸. Video to GIF

video to gif - gif maker

Video to GIF برنامه‌ای است که فقط برای استفاده در آیفون در دسترس است. منحصربه‌فردترین ویژگی آن امکان آپلود مستقیم ویدیو از یوتیوب برای تبدیل محتوای ویدیویی به GIF است. در حالی که استفاده از آن آسان است، ویژگی‌های این برنامه تا حدودی محدود است. بزرگترین بازخوردی که کاربران دارند، محدودیت‌های مربوط به همپوشانی متن است. آنها ناامیدی در مورد رنگ‌ها و گزینه‌های طرح بندی محدود را گزارش می‌دهند. در حالی که Video to GIF ویژگی‌های اضافی را برای خرید در برنامه ارائه می‌دهد، ویژگی‌های اساسی، کار را انجام می‌دهند و نیازی به واترمارک ندارند. ما این برنامه را به افرادی توصیه می‌کنیم که می‌خواهند از یکپارچگی بی‌نظیر آن با YouTube استفاده کنند.

 

به نظر شما پابجی زدن با دسته ساده تر نیست؟
چگونه با دسته ایکس باکس پابجی بازی کنیم

 

برنامه‌های سازنده GIF برای اندروید

۹. GIF Maker – GIF Editor

برش، ویرایش، افزایش سرعت، کاهش سرعت، همه این‌ها در GIF Maker – GIF Editor امکان پذیر است. این برنامه با تمام عملکردهایی که انتظار دارید ارائه می‌شود، و در حالی که اصول اولیه را به کار می‌گیرد، هیچ ویژگی منفی را ارائه نمی‌دهد که باعث شود از این لیست خارج شود. با این حال، بسیاری از کاربران خطاهایی را با جدیدترین نسخه گزارش می‌کنند، بنابراین اگر با این برنامه به صورت آزمایشی کار می‌کنید، حتماً یک برنامه پشتیبان داشته باشید. GIF Maker – GIF Editor برای دانلود از طریق Google Play در دسترس است. این برنامه رایگان با تبلیغات درون برنامه‌ای همراه است و کاربران می‌توانند ۲.۹۹ دلار برای نسخه بدون تبلیغات بپردازند.

۱۰. GIF Studio

GIF Studio

شعار GIF Studio ((بیشتر از یک پخش کننده GIF)) است و حق با آنها است. شما می‌توانید تمام کارهای اولیه مانند کنترل زمان بندی، اضافه کردن فیلترها، برش و ویرایش فایل‌های GIF را انجام دهید. اما GIF Studio دارای برخی ویژگی‌های منحصر به فرد نیز هست. کاربران می‌توانند چندین GIF را در یک انیمیشن ادغام کنند، اندازه فایل‌ها را با حفظ کیفیت کاهش دهند، یک کلاژ ایجاد کنند و بعد یک بخش کاملاً جدید به این رسانه اضافه کنند. رابط کاربری آسان این برنامه برای آسان کردن ویرایش و پنهان کردن پیچیدگی‌های فنی موجود در پس زمینه طراحی شده است. GIF Studio برای اندروید در فروشگاه Google Play در دسترس است. این برنامه رایگان با تبلیغات همراه است، اما کاربران می‌توانند با قیمت ۰.۹۹ دلار به نسخه بدون آگهی ارتقا یابند.

 

 

۱۱. GIF Camera

GIF Camera

GIF Camera برای ایجاد GIF از فیلم‌های جمع آوری شده شما طراحی شده است. این برنامه ساده است. تعداد زیادی آپشن و منوی گیج کننده در آن وجود ندارد، اما کاربرانی که به دنبال تبدیل تصاویر یا ویدیوها به GIF ساده هستند، رابط کاربری لذت بخشی دارد. با این حال، اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که به شما امکان اضافه کردن استیکرها و فیلترهای هنری را بدهد، بهتر است گزینه دیگری را در لیست ما بررسی کنید. GIF Camera در فروشگاه Google Play رایگان است اما با تبلیغات درون برنامه‌ای همراه است. در حال حاضر هیچ گزینه‌ای برای ارتقاء به یک پلتفرم بدون آگهی وجود ندارد.

آیا ذهن شما با تصورات ایجاد و به اشتراک گذاری GIFهای الهام بخش در حال تغییر است؟ اگر چنین است، به یاد داشته باشید که لازم نیست آنها را از ابتدا بسازید. اگر ویدیوهای دارید که می‌خواهید به GIF تبدیل کنید، می‌توانید از یک مبدل ویدیو به GIF ساده استفاده کنید.

 

از روت کردن گوشی پشیمان شده اید؟ آموزش زیر را بخوانید:
آنروت کردن گوشی

 

نحوه آپلود گیف در اینستاگرام

چطور در اینستاگرام گیف بگذاریم

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید یک GIF را در اینستاگرام آپلود کنید. آن‌ها سرگرم‌کننده و خلاق هستند و راهی عالی برای ابراز احساسات و یا فقط بامزگی به ما نشان می‌دهند. اما چگونه آنها را در اینستاگرام آپلود کنید؟ اگر قبلاً سعی کرده‌اید یک GIF را در اینستاگرام آپلود کنید، ممکن است این فرآیند را دشوار، خسته کننده یا حتی غیرممکن بدانید.

نحوه آپلود گیف در اینستاگرام: چرا به یک راه حل نیاز دارید؟

اینستاگرام از آپلود مستقیم گیف‌ها پشتیبانی نمی‌کند. تلاش برای آپلود GIF در اینستاگرام به وسیله رابط آپلود سنتی، GIF شما را به یک تصویر ثابت تبدیل می‌کند و این چیزی که شما می‌خواهید نیست. چندین راه وجود دارد که می‌توانید این موضوع را درست کنید. یکی از راه‌حل‌ها این است که قبل از آپلود GIF، آن را به صورت دستی به یک فایل ویدیویی تبدیل کنید. اگرچه این یک راه حل هوشمندانه است، اما برای برخی می‌تواند مشکل باشد. ساده ترین راه برای آپلود GIF در اینستاگرام استفاده از GIPHY است. در اینجا راهنمایی برای انجام این کار وجود دارد.

نحوه آپلود گیف در اینستاگرام با استفاده از GIPHY

GIPHY دردسر تبدیل دستی GIFهای شما به ویدیو را از بین می‌برد و راه حلی برای تبدیل فایل‌های GIF به فایل‌های MP4 ارائه می‌‎دهد که می‌توانید مستقیماً در اینستاگرام آپلود کنید. برای آپلود یک GIF در اینستاگرام، باید برنامه GIPHY را از فروشگاه App Apple یا Google Play دانلود کنید.

چگونه گیف را به فید یا استوری اینستاگرام خود اضافه کنیم

نرم افزار ساخت gif

هنگامی که برنامه GIPHY را دانلود کردید، این مراحل را دنبال کنید تا یک GIF به فید یا استوری اینستاگرام خود اضافه کنید:
۱.یک حساب کاربری ایجاد کنید یا به حساب GIPHY خود وارد شوید.
۲.به GIF مورد نظر برای ارسال در اینستاگرام بروید. می‌توانید از نوار جستجو برای یافتن گیف‌های یک موضوع خاص استفاده کنید.
۳.روی نماد اشتراک گذاری (صفحه کاغذی) ضربه بزنید.
۴.اینستاگرام را در قسمت اشتراک گذاری اجتماعی انتخاب کنید. این کار به طور خودکار اینستاگرام را باز می‌کند.
۵.انتخاب کنید که آیا می‌خواهید GIF را به عنوان یک پست به فید خود اضافه کنید یا به عنوان یک استوری.
۶.GIPHY به طور خودکار GIF را تبدیل می‌کند و می‌توانید آن را ارسال کنید.
با ایجاد و به اشتراک گذاری گیف‌های خود می‌توانید موضوعات بیشتری را در فید اینستاگرام خود بیان کنید.

با اشتراک گذاری اولین GIF خود در اینستاگرام متمایز شوید. گیف‌ها این روزها رایج هستند و قرار است بیشتر نیز محبوب شوند. با این کلیپ‌های کوتاه عالی، می‌توانید فید اینستاگرام خود را با افزودن گیف اضافی سرگرم کننده‌تر کنید. به‌علاوه، شما می‌توانید از همه متمایز شوید، زیرا بسیاری از کاربران نمی‌دانند که می‌توانند فایل‌های GIF را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. امروز با آپلود یک GIF به فید اینستاگرام خود لذت ببرید.

 

 

نحوه ایجاد یک GIF با استفاده از دوربین درون برنامه‌ای توییتر در iOS

آموزش ساخت gif در توییتر

GIF که مخفف فرمت تبادل گرافیکی است، یک تصویر کوتاه و متحرک است که می‌تواند در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود. آنها به دلیل سهولت استفاده خود محبوبیت پیدا کردند و به مردم اجازه می‌دادند بدون استفاده از ویدیو واقعی از انیمیشن‌ها یا واکنش‌ها استفاده کنند.

چگونه یک GIF در اپلیکیشن توییتر آیفون خود بسازید

اشتراک گذاری GIF در یک توییت مدت زیادی است که امکان پذیر است، با این حال، ایجاد GIF سفارشی در برنامه یک ویژگی جدید و بسیار مورد نیاز است. این ویژگی شامل استفاده از رابط کاربری دوربین آیفون است، بنابراین اگر قبلاً عکس یا ویدیویی را توییت کرده باشید، احتمالاً با این فرآیند آشنا خواهید شد:

۱.برنامه توییتر را در آیفون خود باز کنید.
۲.روی دکمه نوشتن توییت در پایین سمت راست ضربه بزنید.
۳.روی دکمه دوربین ضربه بزنید و یک گزینه GIF را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد.

چگونه یک GIF در اپلیکیشن توییتر آیفون خود بسازید

۴.روی دکمه GIF ضربه بزنید و روی دکمه ضبط ضربه بزنید.
۵.دکمه Record باید یک کلیپ کوچک (چند ثانیه‌ای) ضبط کند که سپس می‌توانید از آن به عنوان GIF استفاده کنید.
۶.پس از ضبط، روی یک فلش یا دو فلش ضربه بزنید تا نوع GIF مورد نظر خود را انتخاب کنید. فلش تک فقط GIF را به جلو پخش می‌کند، در حالی که فلش دوگانه GIF را به جلو و سپس به عقب پخش می‌کند.

چگونه یک GIF در اپلیکیشن توییتر آیفون خود بسازید

۷.وقتی از نتیجه راضی شدید، روی Use GIF ضربه بزنید. اگر می‌خواهید GIF را دوباره ضبط کنید، می‌توانید روی Retake ضربه بزنید.

از مارس ۲۰۲۲، این ویژگی فقط در iOS در دسترس است، اما به احتمال زیاد به زودی در اندروید نیز منتشر خواهد شد. متأسفانه، در iPadOS در دسترس نیست، به این معنی که کاربران iPad باید منتظر بروزرسانی باشند. GIF به طور خودکار در پوشه Photos شما ذخیره می‌شود و به شما امکان می‌دهد در صورت تمایل دوباره از آن در جای دیگری استفاده کنید. توییتر اخیراً ویژگی‌های جدیدی را به برنامه‌های iOS خود اضافه کرده است، از جمله قابلیت رأی منفی، ویژگی مرتب‌سازی پاسخ‌ها و غیره. خوب است که شاهد تغییرات جدیدی در این برنامه باشیم که امیدواریم به زودی به اندروید و iPadOS نیز معرفی شود.

 

انیمیشن های سریالی جدید چی ببنیم؟
بهترین انیمیشن های سریالی

 

سوالات متداول

GIF چیست و چگونه از آن استفاده می کنیم؟

GIF مخفف Graphics Interchange Format است. GIF یک فرمت فایل شطرنجی است که برای تصاویر نسبتاً ابتدایی که عمدتاً در اینترنت ظاهر می‌شوند طراحی شده است. هر فایل می‌تواند حداکثر ۸ بیت در هر پیکسل را پشتیبانی کند و می‌تواند شامل ۲۵۶ رنگ نمایه شده باشد. فایل‌های GIF همچنین اجازه می‌دهند تصاویر یا فریم‌ها با هم ترکیب شوند و انیمیشن‌های کوتاه ایجاد کنند.

آیا GIF یک تصویر یا ویدیو است؟

گیف نوعی توالی تصویر است اما کیفیت پایین تری دارد. این ویژگی آن را در وب مفید می‌کند، اما لزوماً به عنوان بخشی از تولید ویدیو نامیده نمی‌شود. GIFها در دسته بندی تصاویر قرار دارند، بنابراین می‌توانید آن را به یک وب‌سایت اضافه کنید و مانند یک تصویر با آن رفتار کنید. شما مجبور نیستید برای میزبانی ویدیو هزینه کنید.

چگونه GIF درست کنیم؟

برای شروع به سایت giphy مراجعه کنید. عکس یا GIF را انتخاب کنید تا با کشیدن و رها کردن آن را بارگذاری کنید. روی دکمه جستجوی آبی رنگ برای مرور فایل‌هایتان کلیک کنید یا آدرس‌های اینترنتی تصویر را برای افزودن فایل‌ها به نمایش اسلاید خود وارد کنید. تصاویر را بکشید و رها کنید تا ترتیب تصاویر خود را تغییر دهید تا نحوه نمایش آنها در نمایش اسلاید شما تغییر کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%86%d8%b7%d9%88%d8%b1-%da%af%db%8c%d9%81-%d8%af%d8%b1%d8%b3%d8%aa-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85/
ads
ads