داغ ترین ها :
چند تصویر مطبوعاتی جدید از گوشی اوپو فایند ایکس منتشر شد

چند تصویر مطبوعاتی جدید از گوشی اوپو فایند ایکس منتشر شد

در سال های اخیر گوشی های هوشمند شرکت Oppo فروش زیادی را در بازارهای جهانی تجربه کرد. در واقع، آخرین پرچمدار این شرکت گوشی Find 7 Oppo بود که رسما در ماه مارس 2014 به رسمیت شناخته شد. با این حال با توجه به مشخصات جدید منتشر شده، این برندچینی در نهایت شانس این را دارد تا با فروش Find X Oppo بازار های اروپا را از آن خود کند. گوشی اوپو در فروشگاه اینترنتی تکنولایف به فروش می رسد.

با نگاهی به رویکرد طراحی اوپو، رندر مورد بحث به وضوح صفحه نمایشی با طراحی ناچ را نشان می دهد. البته بر خلاف‌ آیفون X قسمت فوقانی صفحه نمایش بسیار کوچک که به نظر می رسد که در آن تنها یک دوربین جلو و یک اسپیکر دیده میشود. بر خلاف بسیاری از گوشی های هوشمند اندروید، Find X Oppo به نظر می رسد که یک سرو گردن بالاتر از رقبا باشد. با این حال، با توجه به اطلاعات لو رفته گاهی اوقات اطلاعات می تواند گمراه کننده هم باشد. چیزی که به نظر می رسد این دستگاه مانند نسخه OnePlus 2 که سال 2015 عرضه شده بود از بدنه پلاستیکی در پشت دستگاه بهره میبرد . همچنین این دستگاه شامل دو سنسور دوربین به جای تنها یک سنسور و همچنین یک فلاش LED دوگانه است.

با وجود شباهت های بصری و مشخصات Oppo Find X قطعا می تواند پرچمدار 2018 باشد که با پردازنده Snapdragon 845 کوالکام در کنار 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی ظاهر خواهد شد. علاوه بر این، باتری 4000 میلی آمپری بزرگ را در خود دارد و به صورت پیش فرض اندروید 8.1 Oreo را اجرا می کند. مشخصات دیگر شامل پشتیبانی از تکنولوژی تشخیص چهره سه بعدی است.

در حال حاضر مشخص نیست که برند اوپو چه زمانی رسماً پرچمدار جدید خود را معرفی کند، اما انتظار می رود که این گوشی هوشمند در بازار های مختلف آسیا پس از راه اندازی به فروش برسد. علاوه بر این، به نظر می رسد Oppo Find X ممکن است فروش محدودی در کشورهای اروپایی مانند فرانسه، ایتالیا، و اسپانیا نیز ببیند. قیمت گوشی اوپو فایند ایکس بلافاصله بعد از موجود شدن روی صفحه گوشی اوپو سایت تکنولایف اعلام خواهد شد.
گوشی اوپو فایند ایکس

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%86%d9%86%d8%af-%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%b7%d8%a8%d9%88%d8%b9%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-oppo-find-x-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b4/
ads
ads