داغ ترین ها :
چگونه از اینستاگرام دیلیت اکانت کنیم؟

چگونه از اینستاگرام دیلیت اکانت کنیم؟

امروزه شبکه‌های مجازی جایگاه ویژه‌ای در زندگی هر یک از ما پیدا کرده‌اند و در بین این شبکه‌های مجازی اینستاگرام محبوبیت بسیار زیادی دارد. به دلایل مختلف ممکن است شما بخواهید اکانت خود را حذف کرده و از این شبکه اجتماعی خارج شوید. اما آیا اطلاع دارید که چگونه می‌توانید اکانت خود را به طور دائمی حذف کنید؟ در ادامه این مطلب قصد داریم دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی با گوشی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید در صورت نیاز اکانت خود را برای همیشه حذف کنید.

آموزش تصویری حذف دائمی اکانت اینستاگرام

شما می‌توانید اکانت اینستاگرام خود را از طریق لپ تاپ یا از طرق گوشی به صورت کلی و دائمی حذف کنید. پیشنهاد ما این است که برای حذف اکانت اینستاگرام از لپ تاپ بهره ببرید. قبل از آموزش تصویری حذف دائمی اکانت اینستاگرام به شما آموزش می‌دهیم که چگونه به صورت موقت اکانت خود را غیرفعال کنید.

غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام به صورت موقت

در نظر داشته باشید که امکان غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام به صورت موقت از طریق خود برنامه موجود ندارد و باید این کار را از طریق مرورگر انجام دهید.

از طریق کامپیوتر

  • به سایت اینستاگرام مراجعه کنید.
  • اطلاعات اکانت خود از جمله نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.
  • به روی پروفایل خود در بالا سمت راست کلیک کرده و Profile و سپس Edit Profile را انتخاب کنید.
  • به پایین اسکرول کرده و از منوی سمت راستی و پایین صفحه گزینه Temporarily disable my account را انتخاب کنید.
  • در پاسخ به پرسش Why are you disabling your account? (چرا می‌خواهید اکانت خود را غیرفعال کنید) یکی از گزینه‌ها را انتخاب کرده و مجدد رمز اکانت خود را وارد کنید.
  • در مرحله آخر نیز گزینه Temporarily Disable Account را انتخاب کنید.

از طریق مرورگر گوشی

  • مرورگر خود به روی گوشی را باز کرده و به سایت اینستاگرام مراجعه کنید.
  • به روی پروفایل خود در پایین سمت راست کلیک کرده و Profile و سپسEdit Profile را انتخاب کنید.
  • به پایین اسکرول کرده و از منوی سمت راستی و پایین صفحه گزینه Temporarily disable my account را انتخاب کنید.
  • در پاسخ به پرسش Why are you disabling your account? (چرا می‌خواهید اکانت خود را غیرفعال کنید) یکی از گزینه‌ها را انتخاب کرده و مجدد رمز اکانت خود را وارد کنید.
  • در مرحله آخر نیز گزینه Temporarily Disable Account را انتخاب کنید.

 

همه چیز در رابطه با هایلایت اینستاگرام:

چگونه هایلایت اینستاگرام را فعال کنیم

 

لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام

پس از این که دیلیت اکانت کردید نام کاربری شما آزاد می‌شود و می‌توانید مجدد با آن یک اکانت بسازید، البته تا زمانی که یک فرد دیگر نام کاربری شما را استفاده نکند. توجه داشته باشید که برای دیلیت اکانت نیاز است تا ابتدا به اکانت خود وارد شوید و سپس مراحل را پشت سر بگذارید.

پیشنهاد می‌کنیم در صورت نیاز قبل از حذف کردن اکانت خود یک کپی از محتوای موجود به روی اکانت تهیه کنید؛ چرا که پس از حذف اکانت به هیچ عنوان دیگر امکان بازگردانی اطلاعات وجود ندارد.

  • از طریق کامپیوتر یا مرورگر گوشی خود به سایت مخصوص حذف اکانت اینستاگرام مراجعه کنید.
  • اگر مرورگر شما به اکانتتان متصل نیست در این مرحله ابتدا باید اطلاعات اکانت از جمله نام کاربری و رمز عبور را وارد کرده و به اکانت خود وارد شوید.
  • توجه داشته باشید که امکان حذف اکانت اینستاگرام از طریق خود برنامه به روی گوشی وجود ندارد و حتما باید از طریق مرورگر به آدرس گفته شده در بالا مراجعه کنید.
  • در پاسخ به پرسش Why are you deleting your account? (چرا می‌خواهید اکانت خود را حذف کنید) یکی از گزینه‌ها را انتخاب کرده و مجدد رمز اکانت خود را وارد کنید.
  • در مرحله آخر نیز گزینه Delete [username] را انتخاب کنید.

حذف اکانتی غیر از اکانت وارد شده در مرورگر

  • از طریق کامپیوتر یا مرورگر گوشی خود به سایت مخصوص حذف اکانت اینستاگرام مراجعه کنید.
  • از منوی موجود در سمت چپ گزینه Log out را انتخاب کنید.
  • حال مجدد به اکانتی که قصد حذف آن را دارید وارد شوید.
  • مراحل گفته شده در بالا را پشت سر بگذارید.

دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد امکان پذیر است؟

یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن شما وجود داشته باشد این است که دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد امکان پذیر است یا خیر. در پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که شما نمی‌توانید اکانت اینستاگرام خود را بدون وارد کردن پسور حذف کنید و همان طور که در مراحل بالا عنوان کردیم ابتدا باید به کانت خود وارد شده و سپس اقدام به حذف اکانت کنید.

حذف اکانت اینستاگرام از روی شماره تلفن

شما اکانت خود را به دو روش می‌توانید در اینستاگرام بسازید. یکی این که شماره موبایل خود را به عنوان نام کاربری وارد کنید و یکی هم این که با ایمیل اکانت بسازید. حذف اکانت اینستاگرام از روی شماره تلفن کاملا امکان پذیر است و تنها باید به هنگام وارد شدن به اکانت خود برای دیلیت اکانت به جای ایمیل شماره موبایل خود را وارد کنید.

برنامه دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی

دیلیت اکانت اینستاگرام مراحل ساده‌ای دارد و هیچ نیازی نیست که شما برنامه دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی به روی گوشی خود نصب کنید. در واقع پیشنهاد نمی‌کنیم که چنین برنامه‌هایی را به روی گوشی خود نصب کنید و بهتر است که به روش گفته شده در بالا عمل کنید.

دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی با گوشی امکان پذیر است؟

همان طور که در بالا نیز توضیح داده شد شما از طریق خود برنامه اینستاگرام نمی‌توانید اکانت خود را حذف کنید و حتما باید از مرورگر کمک بگیرید. برای دیلیت اکانت اینستاگرام می‌توانید از مرورگر لپ تاپ یا مرورگر گوشی هوشمند استفاده کنید.

دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوگل امکان پذیر است؟

شما تنها از طریق سایت مخصوص حذف اکانت اینستاگرام می‌توانید اکانت خود را حذف کنید و دیلیت اکانت اینستاگرام از طریق گوگل یا هیچ سایت دیگری امکان پذیر نیست. اینستاگرام با انجام این کار تلاش کرده تا نظارت بیشتری به روی حذف و غیرفعال کردن اکانت‌ها داشته باشد و اجازه ندهد که اکانت کاربری بدون اختیار او حذف شود.

نشانه های دیلیت اکانت اینستاگرام چیست؟

زمانی که یک فرد از اینستاگرام دیلیت اکانت می‌کند نام کاربری او در دسترس قرار می‌گیرد و شما دیگر نمی‌توانید اکانت آن کاربر را در اینستاگرام پیدا کنید. پس از ساده‌ترین نشانه های دیلیت اکانت اینستاگرام این است که در این فضا به دنبال آن نام کاربری باشید. اگر نام کاربری و اکانت را پیدا کردید که هنوز دیلیت اکانت اتفاق نیفتاده است و اگر هم نام کاربری یافت نشد یعنی اکانت مورد نظر یا حذف شده یا به طور موقت غیرفعال شده است.

حذف اکانت اینستاگرام فارسی اندروید چگونه است؟

فرقی ندارد که شما به دنبال حذف اکانت اینستاگرام فارسی اندروید باشید یا حذف اکانت اینستاگرام IOS. همچنین تفاوتی ندارد که زبان اینستاگرام شما فارسی باشد یا انگلیسی در هر صورت مراحل حذف اکانت اینستاگرام کاملا یکسان است و شما باید ابتدا طبق مراحل بالا به سایت مربوطه مراجعه کرده و پس از وارد شدن به اکانت خود به حذف آن اقدام کنید.

نگاهی به تنظیمات بخش Privacy اینستاگرام

به تنظیمات و سپس بخش Privacy بروید. در این بخش تنظیمات کاربردی وجود دارد که می‌تواند حریم شخصی بهتر شما را تضمین کند.

  • گزینه Private Account را اگر روشن کنید پیج شما به حالت خصوصی درمی‌آید و افراد برای دنبال کردن شما نیاز به ارسال رکوئست خواهند داشت.
  • در گزینه Comments می‌توانید کلمه‌های خاصی را برای اینستاگرام تأیین کنید که اگر کاربری از آن‌ها در بخش کامنت‌های پست شما استفاده کرد به طور خودکار این کامنت حذف شود. همچنین این بخش به شما اجازه می‌دهد تا امکان کامنت گذاشتن را از کاربر خاصی سلب کنید.
  • در گزینه Post می‌توانید نمایش تعداد لایک و ویو پست خود را خاموش کرده و همچنین مشخص کنید چه کسانی بتوانند شما را در پست‌های خود تگ کنند.
  • در گزینه Mention مشخص می‌کنید چه کسانی حق دارند شما را در زیر پست‌های دیگر منشن کنند.
  • در گزینه Story شما می‌توانید اجازه‌ی ریپلای کردن را از برخی کاربران سلب کنید و همچنین مشخص کنید چه کسانی اجازه دیدن استوری شما را نداشته باشند.
  • در نهایت اگر گزینه Activity Status را خاموش کنید دیگران قادر نخواهند بود زمان آنلاین بودن شما در اینستاگرام را مشاهده کنند

سوالات متداول

دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد امکان پذیر است؟ یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن شما وجود داشته باشد این است که دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد امکان پذیر است یا خیر. در پاسخ به این سوال باید عنوان کنیم که شما نمی‌توانید اکانت اینستاگرام خود را بدون وارد کردن پسور حذف کنید و همان طور که در مراحل بالا عنوان کردیم ابتدا باید به کانت خود وارد شده و سپس اقدام به حذف اکانت کنید.

لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام کدام است؟ از طریق کامپیوتر یا مرورگر گوشی خود به سایت مخصوص حذف اکانت اینستاگرام مراجعه کنید. اگر مرورگر شما به اکانتتان متصل نیست در این مرحله ابتدا باید اطلاعات اکانت از جمله نام کاربری و رمز عبور را وارد کرده و به اکانت خود وارد شوید. توجه داشته باشید که امکان حذف اکانت اینستاگرام از طریق خود برنامه به روی گوشی وجود ندارد و حتما باید از طریق مرورگر به آدرس گفته شده در بالا مراجعه کنید. در پاسخ به پرسش Why are you deleting your account?  (چرا می‌خواهید اکانت خود را حذف کنید) یکی از گزینه‌ها را انتخاب کرده و مجدد رمز اکانت خود را وارد کنید. در مرحله آخر نیز گزینه Delete [username] را انتخاب کنید.

نشانه های دیلیت اکانت اینستاگرام چیست؟ زمانی که یک فرد از اینستاگرام دیلیت اکانت می‌کند نام کاربری او در دسترس قرار می‌گیرد و شما دیگر نمی‌توانید اکانت آن کاربر را در اینستاگرام پیدا کنید. پس از ساده‌ترین نشانه های دیلیت اکانت اینستاگرام این است که در این فضا به دنبال آن نام کاربری باشید. اگر نام کاربری و اکانت را پیدا کردید که هنوز دیلیت اکانت اتفاق نیفتاده است و اگر هم نام کاربری یافت نشد یعنی اکانت مورد نظر یا حذف شده یا به طور موقت غیرفعال شده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

8 نظر

  1. Sara

    چقد طول میکشه ک‌ دیلیت اکانت بشه ؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Sara

      سلام ۳۰ روز
  2. eran_bahramii

    عالی

    1. nazzz.2550

      پاسخ به eran_bahramii

      میخوام انیستا رو حذف کنم.
  3. m. u. s.i. c.. sh

    نظری ندارم

  4. mkgfyjbvftuhfyjgtt

    دلیت اکانت

    1. سعید

      پاسخ به mkgfyjbvftuhfyjgtt

      وارد حساب میشود که دلیت نمیخواستم
  5. اصغر

    دمت گرم

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%af%db%8c%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%aa-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85/
ads
ads