داغ ترین ها :
چگونه با دسته ps4 و ایکس باکس پابجی موبایل بازی کنیم

چگونه با دسته ps4 و ایکس باکس پابجی موبایل بازی کنیم

رشد بازی‌های موبایل در سال‌های اخیر به حدی بود که شما به‌راحتی می‌توانید به‌وسیله موبایل به‌صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید درصورتی‌که درگذشته این قابلیت فقط مختص کنسول‌های بازی بود. یکی از بازی‌های پرطرف‌دار موبایل در سال‌های اخیر بازی pupg است که بسیار بازی موفق و محبوبی، حتی در کشور خود ما است. این بازی مخفف PlayerUnknown’s Battlegrounds یک بازی موبایل در سبک مبارزه در میدان جنگ (battle royal) است.

 

فروشگاه تکنولایف به گیمرها توجه زیادی داشته و فرصت را برای خرید انواع لپ تاپ گیمینگ، گوشی های مخصوص بازی و انواع وسایل گیمینگ برای این عزیزان مهیا کرده است؛ آفرهای ویژه ما را از دست ندهید.

 

پابجی با دسته PS4

از معایب بازی‌کردن با موبایل به‌وسیله تاچ اسکرین این نکته است که عموماً گیمرها به استفاده از کنترلر یا دسته بازی عادت دارند و استفاده از تاچ هنوز مشکلاتی دارد و به‌نوعی جا نیفتاده است ضمن اینکه به علت کوچک بودن صفحه گوشی‌های موبایل استفاده از صفحه لمسی گوشی گاهی بسیار کلافه‌کننده است. در این مقاله سعی شده به‌صورت ساده و کاربردی آموزش استفاده از کنترلر ps4 برای بازی pupg داده شود و در ادامه هم بررسی شود چگونه با دسته ایکس باکس پابجی بازی کنیم .

 

انواع بازی ایکس باکس در تکنولایف: بازی های ایکس باکس

نحوه بازی PUBG Mobile با  کنترلر در گوشی اندروید

چگونه با دسته ایکس باکس وان پابجی موبایل بازی کنیم

شرکت سازنده بازی pupg به علت ایجاد فضایی عادلانه برای نبرد کاربران به‌صورت رسمی از کنترلرها پشتیبانی نمی‌کند و اگر سؤال شود که از دسته بازی پشتیبانی می‌کند؟ جواب ساده این است که خیر اما اگر یک کنترلر بلوتوثی دارید فقط می‌توانید ازآن‌جهت کنترل حرکت بازی استفاده کنید و مابقی کنترل‌ها نیاز به تاچ اسکرین خواهد داشت .

اما یک راه‌حل وجود دارد که بتوانید از ظرفیت کامل کنترلر خود استفاده کنید. برای این راه‌حل باید ابتدا یک نرم‌افزار keymapper را در تلفن خود دانلود کنید. این نوع نرم‌افزارها برای اتصال همهٔ کنترلرهای بازی به دکمه‌های دسته بازی استفاده می‌شود تا بتوان از همه ظرفیت کنترلر پشتیبانی کند. نرم‌افزارهای دیگری هم در پلی‌استور وجود دارند که این وظیفه را انجام می‌دهند مثلاً اپلیکیشن Octopus این امر را به‌راحتی و باکیفیت انجام می‌داد که این برنامه اخیراً پشتیبانی خود را از بازی pupg را پایان داد. نرم‌افزار Panda Gamepad Pro نیز از دیگر اپلیکیشن‌های keymapper است که پشتیبانی این نرم‌افزار از pupg به‌صورت پولی است. در زیر مراحل فعال‌سازی و راه‌اندازی برنامه Panda Gamepad Pro در بازی pupg بررسی می‌گردد این آموزش جواب این سؤال را که چگونه با دسته ایکس باکس وان پابجی موبایل بازی کنیم به شما می‌دهد.

 

دانلود فایل هک اسکوپ پابجی سیزن 21:
هک اسکوپ پابجی

 

Panda Gamepad Pro

1- نرم‌افزار Panda Gamepad Pro را از پلی‌استور دانلود کنید.

چگونه با دسته ایکس باکس پابجی بازی کنیم

2- کنترلر خود را به گوشی هوشمند خود متصل کنید.

چگونه با دسته ایکس باکس پابجی بازی کنیم

3- برنامه Panda Gamepad Pro را اجرا کنید.

4- برای تنظیم کنترلرها، فرایند راه‌اندازی برنامه را طی کنید.

5- برنامهٔ pupg mobile را از طریق اپلیکیشن panda gamepad pro اجرا کنید.

چگونه با دسته ایکس باکس وان پابجی موبایل بازی کنیم

در این مرحله باید به دو نکته توجه کنید:

ابتدا، PUBG Mobile تشخیص می‌دهد که شما از نرم‌افزار شخص ثالث برای اجرای بازی استفاده می‌کنید. این بدان معنی است که شما می‌توانید فقط با بازیکنانی که از شبیه‌ساز استفاده می‌کنند به مسابقات بپیوندید. به‌عبارت‌دیگر، همه افراد حاضر در بازی شما یا با استفاده از این روش یا از طریق رایانه شخصی بازی می‌کنند.

دوم، پیکربندی دکمه فقط هنگام راه‌اندازی بازی از طریق برنامه keymapper مثل panda gamepad pro فعال خواهد بود. اگر PUBG Mobile را به‌تنهایی راه‌اندازی کنید، بازی به کنترل‌‌های صفحه لمسی برمی‌گردد.

 

انواع دسته بازی را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید دسته بازی

Ps controller و xbox controller

برای اتصال دسته بازی یا همان کنترلر ps4 به علت پشتیبانی این کنترلرها از بلوتوث می‌توانید با نگه‌داشتن دکمه share و playstation از روی کنترلر و چشمک زدن دستهٔ ps4 سپس با روشن‌کردن بلوتوث گوشی خود و همگام‌سازی یا به‌اصطلاح pair کنترلر را به گوشی متصل کنید. سپس مراحل بالا را از نرم‌افزار octopus یا panda انجام دهید. این راهکار تنها مختص کنترلر xbox 360 نیست و چگونه با دسته ایکس باکس وان پابجی موبایل بازی کنیم هم همین پاسخ را در بر دارد.

راه‌حل گفته شده در بالا مختص گوشی‌های اندرویدی است برای استفاده از کنترلر در بازی pupg برای گوشی‌های آیفون باید از راه‌حل زیر استفاده نمایید.

 

آموزش تنظیمات حرفه ای PubG Mobile:
بهترین ترفندهای پابجی موبایل

 

ShootingPlus

ShootingPlus V3

1- نرم‌افزار ShootingPlus را از اپ‌استور دانلود کنید.

2- کنترلر خود را به گوشی آیفون خود متصل کنید.

3- برنامه ShootingPlus را اجرا کنید.

4- برای تنظیم کنترلرها، فرایند راه‌اندازی ابتدایی برنامه را طی کنید.

5- برنامهٔ pupg mobile را از طریق اپلیکیشن ShootingPlus اجرا کنید.

درگوشی‌های آیفون نیز برای عادلانه بودن رقابت در بازی pupg کنترلر شما را شبیه‌سازی می‌شناسد و با کاربران شبیه‌ساز و یا کاربران دسکتاپ به مسابقه خواهید پرداخت.

 

بازی های روز دنیا را حرفه ای یاد بگیرید:
ترفند های فورتنایت

 

سؤالات متداول

بازی پابجی با کنترلر راحت‌تر است یا با تاچ اسکرین گوشی؟

اصولاً این بسته به‌راحتی و انتخاب شما دارد. گروهی از افراد با تاچ اسکرین به علت شخصی‌سازی دکمه‌ها راحت‌تر هستند اما گیمرهای قدیمی کنترلر را به علت حس لمس دکمه‌ها بیشتر می‌پسندند. باید توجه داشته باشید که با اتصال کنترلر به گوشی شما جزو بازی‌کنندگان شبیه‌سازی‌شده و یا کاربران دسکتاپ محسوب می‌گردید.

چگونه با دسته ایکس باکس پابجی بازی کنیم ؟

کنترلر xbox نیز به علت پشتیبانی از فناوری بلوتوث مانند کنترلر ps4 به گوشی‌های اندرویدی متصل می‌گردد و فقط کافی است بازی را از نرم‌افزارهای keymapper اجرا کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. خوب

    Good

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%87-ps4-%d9%be%d8%a7%d8%a8%d8%ac%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85/
ads
ads