داغ ترین ها :
چین به دنبال تولید صفحه نمایش OLED برای اپل است

چین به دنبال تولید صفحه نمایش OLED برای اپل است

کمپانی چینی BOE Technology Group یکی از بزرگترین تولید کنندگان صفحه نمایش در جهان می باشد که تولید صفحه نمایش های شرکت اپل برای گوشی های آیفون و آیپد نیز بر عهده آن می باشد.

مجله معتبر وال استریت ژورنال در قالب مقاله ای اعلام کرد که این کمپانی به دنبال آن است، که تبدیل به تولید کننده اصلی صفحه نمایش OLED برای محصولات اپل شود. بعد از آنکه کشور های کره و ژاپن گوی رقابت در تولید صفحه نمایش OLED را ربودند، کمپانی BOE Technology Group به دنبال آن است که این عقب افتادگی را جبران کرده و چین را تبدیل به یکی از قطب های تولید کننده صفحه نمایش OLED، در جهان کند.

صفحه نمایش گوشی

بعد از آنکه اخبار و شایعاتی مبنی بر پایین بودن کیفیت صفحه نمایش OLED که سامسونگ برای Apple و LG تولید کرده بود شنیده شد، اپل به دنبال آن است که نیاز خود به کمپانی رقیب را کمتر کرده و همچنین در صورت بروز مشکل چند منبع تولید قطعات را در دسترس داشته باشد. از طرف دیگر وجود چند تولید کننده همزمان به اپل این امکان را می دهد که اجزاء و قطعات را با قیمت مناسب تری تهیه کند.

هم اکنون این کمپانی در حال فروش صفحه نمایش OLED به کمپانی هواوی برای سری محصولات Mate است و این امیدواری را دارد که دیگر کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند برای دریافت این مدل از صفحه نمایش به سراغ این شرکت بروند. اما یک منبع آگاه از داخل همین کمپانی اعلام کرده است که اپل از سال 2020 شروع به دریافت صفحه نمایش OLED از این کمپانی کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%86%db%8c%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d9%86%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-oled-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84/
ads
ads