داغ ترین ها :
کاهش تولید آیفون به واسطه قرنطینه شهرهای چین

کاهش تولید آیفون به واسطه قرنطینه شهرهای چین

دولت چین برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به تازگی شهر ژنگژو را قرنطینه کرده است. این اتفاق باعث شده که تولید گوشی‌های آیفون در این شهر متوقف شود. عدم تولید آیفون در شهر ژنگژو باعث شده که نگرانی‌ها بر سر تأمین نیاز بازار برای آیفون افزایش پیدا کند. با توجه به گزارشی که سایت بلومبرگ منتشر کرده، منطقه اقتصادی فرودگاه ژنگژو یا Zhengzhou Airport Economy Zone به حالت قرنطینه درآمده است. در واقع باید به این موضوع اشاره کنیم که مردمی که در این منطقه زندگی می‌کنند اجازه خارج شدن از منزل خود را ندارند.

 

لیست قیمت گوشی های اپل و قیمت های ویژه تکنولایف را ببنید: گوشی آیفون

 

موضوع مهم این است که در منطقه اقتصادی فرودگاه ژنگژو بزرگ‌ترین کارخانه شرکت فاکس کان که ویژه تولید آیفون‌های اپل را به عهده دارد، قرار گرفته است. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که شرکت فاکس کان بزرگ‌ترین تولید کننده آیفون به حساب می‌آید و به همین دلیل نقش مهمی در تامین آیفون در دنیا دارد. حالا این قرنطینه باعث شده که خط تولید آیفون در دنیا با مشکل رو به رو شود.

قرنطینه صورت گرفته بعد از انجام آزمایش‌های کووید روی کارکنان فاکس کان شکل گرفت. دولت چین هم برای جلوگیری از شیوع مجدد این ویروس تصمیم گرفت که شهر را قرنطینه کند. در حال حاضر مشکلی برای تامین قطعات آیفون به وجود نیامده، اما مشکلاتی برای تولید مک‌بوک‌های اپل به وجود آمده است. دیگر تامین کننده‌های اپل از جمله شرکت‌های Pegatron و Quanta هم خط تولید خود را متوقف کرده‌اند. این شرکت‌ها هم در شرق کشور چین قرار دارند و هم اکنون قرنطینه شده‌اند.

شرکت فاکس کان ماه گذشته هم مجبور شد که چند روزی کارخانه خود در شهر ژنگژو را تعطیل کند که دلیل آن هم قرنطینه شهر بود. دوباره و با شیوع ویروس کرونا شرایط در این شهر سخت شده و به همین دلیل شهر در حالت قرنطینه قرار گرفته است.

 

شاید نیاز داشته باشید:
تنظیمات دوربین ایفون ۱۲ پرو مکس

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%a9%d8%a7%d9%87%d8%b4-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%a8%d9%87-%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%b7%d9%87-%d9%82%d8%b1%d9%86%d8%b7%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%b4%d9%87%d8%b1%d9%87/
ads
ads